Jak poinformował Grzegorz Kraszewski, została ukończona wersja 0.5 gry CrazyCrane przeznaczona dla systemów MorphOS, AmigaOS 4.x i AmigaOS 3.x. Archiwum z grą jest dostępne tutaj. Jest znacznie większe, niż w wersji 0.4, gdyż zawiera również 24-bitową grafikę do gry. Korzystać z niej mogą użytkownicy MorphOS-a i AmigaOS 4 (w tych systemach jest grafiką domyślną), a także AmigaOS 3 z kartami graficznymi. W tym ostatnim przypadku trzeba zmienić nazwę pliku na "crazycrane.iff", a także niezbędny jest odpowiedni picture.datatype i png.datatype. Oprócz tego wskazane jest posiadanie 16 MB pamięci Fast (w chwili ładowania grafiki przez chwilę program potrzebuje 7 MB pamięci). W następnej wersji te wymagania zostaną nieco zmniejszone przez podział grafiki na mniejsze pliki. Dla Amig bez karty graficznej i standardowej grafiki w 4 kolorach wymagania pozostają bez zmian, a więc procesor 68000 @ 7 MHz, 1 MB RAM i system 3.0. Grafika dla systemów "nextgen" może korzystać z kanału alpha, dołączona do programu tego nie czyni, ze względu na AmigaOS 3.
W archiwum znajduje się też mały plik z pytaniami do odgadywania. Gra wczytuje te pytania, po czym losuje jedno z nich. Kategoria hasła jest wyświetlana na belce okna. W tej chwili po odgadnięciu hasła trzeba grę zrestartować, oczywiście docelowo będzie można zgadywać hasła jedno po drugim w losowej kolejności, a gra zapamięta, które już zostały odgadnięte. Plik z hasłami jest niezaszyfrowany, więc można bardzo łatwo dodawać nowe (uważając na maksymalną długość hasła). Działa też zliczanie punktów, choć na razie "hackersko" są one wyświetlane w oknie konsoli.
W archiwum znajduje się też mały plik z pytaniami do odgadywania. Gra wczytuje te pytania, po czym losuje jedno z nich. Kategoria hasła jest wyświetlana na belce okna. W tej chwili po odgadnięciu hasła trzeba grę zrestartować, oczywiście docelowo będzie można zgadywać hasła jedno po drugim w losowej kolejności, a gra zapamięta, które już zostały odgadnięte. Plik z hasłami jest niezaszyfrowany, więc można bardzo łatwo dodawać nowe (uważając na maksymalną długość hasła). Działa też zliczanie punktów, choć na razie "hackersko" są one wyświetlane w oknie konsoli.