[#1] Dlaczego AGA?
O tym samym pomyślałem. Po co AGA. Czy można by przygotować w takim razie wersje dla a 500/600?


Jak juz pisalem wczesniej, grafika gry miala byc jak najbardziej oszczedna. W przypadku grafiki najlepiej zawsze mi sie sprawdza stwierdzenie ze zawsze do grafiki mozna cos dolozyc niz ja potem "bezstratnie" degradowac. Na poczatek 32 kolory wystarcza, ostatecznie rozwazalem podszlifowanie palety, podbicie i wyrownanie kolorow. Razem z programista zalozylismy ze jako zespol bedziemy tworzyc gre tak jak jest nam najciekawiej, dzieki temu udalo nam sie calosc pociagnac juz troche dalej. Oczywiscie nie tworzymy tylko dla siebie i postaramy sie uwzglednic kazda sugestie i podpowiedz.
Z pierwszej reki moge powiedziec ze "szarych penisow" chyba nie bedzie :P

W zalozeniu Arcymag mial byc gra logiczno zrecznosciowa, gdzie grafika odgrywala by raczej drugorzedna role. Mial byc to taki "Old retro arcade". Przypominam ze jest to tylko tzw "domorobka" a niektorzy porownoja ja do najpiekniejszych wypasionych legendarnych produkcji amigowych. Niestety fizycznie bedzie mi bardzo trudno osiagnac ten pulap, bo nie moge spedzac nad grafika 5-8 godzin dziennie a ostatecznie egzemplarz tez nie bedzie kosztowac 20-30 funciakow za sztuke. Z drugiej strony milo mi ze gra budzi mile gornolotne skojarzenia z tymi tytulami.

Czy mozna wiec przygotowac wer ECS? Coz oczywiscie ze tak, jesli znajdzie sie ktos kto skutecznie przeportuje gre na "mniejsze" przyjaciolki, na razie nikt z taka pomoca sie nie zglosil. Wer Mos, oczywiscie, jak ktos nam pomoze portowac w te strone, $windows, unix linux etc itd. Bedzie pomoc, bedzie port.



Ostatnia modyfikacja: 06.07.2009 14:25:26
[#2] Re: Dlaczego AGA?

@Koyot1222, post #1

Mnie osobiście grafika odpowiada, nigdy nie byłem maniakiem co do wyglądu. Liczy się przede wszystkim grywalność oraz miód płynący z rozgrywki. Po pierwszych dwóch etapach dużo stwierdzić się nie da jednak uwzględniając dopis "bardzo wczesne demko" wiem tyle:
- Grafa jednym słowem jest OK - przydałoby się kilka poprawek (dokładniejsza postać rycerza, ściany o których wspominał Shoonay w komentarzach, większa czcionka) jednak jest ok.
- Czekam na pełną wersję i deklaruje ewentualny zakup - po planowanym rozwinięciu gameplayu pewnie będzie solidny kawał szpila, demko podniosło tylko mój apetyt.

[#3] Re: Dlaczego AGA?

@Koyot1222, post #1

Z pierwszej reki moge powiedziec ze "szarych penisow" chyba nie bedzie...

A to peszek. ;)

Mnie tam grafika się podoba. Gdy już poprawisz wygląd szczytów muru to będzie luksus i full wypas. OK

[#4] Re: Dlaczego AGA?

@APC74, post #3

To ja jeszcze moje trzy grosze na temat ilości kolorów - ten obrazek ma 32. Łatwo to sprawdzić, wczytując choćby pod Personalem. Wiem, że brakuje paru detali, ale brakuje też "paru" kolorów. Jak widać, pod ECS/OCS też pójdzie.

[#5] Re: Dlaczego AGA?

@recedent, post #4

Tak, ale to jest pierwszy level, na którym nie ma np. nietoperzy (chociaż baty ;) to chyba z kolorów rycerza są). Aaale - gdy skrzynia się otwiera, to jest w niej złoto. No i nie zapominaj, że w dalszych levelach zapowiadane są różne inne elementy, które pewnie też swoje kolory będą miały...

[#6] Re: Dlaczego AGA?

@APC74, post #5

Mówisz-masz. Moja paleta jest uniwerrrsalna! No, może płomień wygląda trochę nieładnie, ale wszystko da się przerysować...

[#7] Re: Dlaczego AGA?

@APC74, post #5

a moze po prostu sporbowac uruchomic na sprzecie ECS z odpowiednia iloscia CHIP i FASTu :)) moze pojdzie ;D

mam takowy niebawem dam znac jak smiga na A500+
moze sie uda a moze nie ..jesli otwiera screen 8 bit leze



Ostatnia modyfikacja: 07.07.2009 09:53:43
[#8] Re: Dlaczego AGA?

@recedent, post #6

Dzieki wielkie.

Aktualnie tez juz pracowalem na tym. W moim przypadku paleta nie moze byc tez zbyt ciemna bo w pierwszej wersji uzyta zostala tylko wer wysoka murkow a jest tez nizsza ktora miala z zalozenia ciemniejsza barwe na gorze.

[#9] Re: Dlaczego AGA?

@HOŁDYS, post #7

Sprubuj, ja na emu po zalaczeniu trybu ecs mialem kaszane na ekranie ale gra zadzialala.



Ostatnia modyfikacja: 08.07.2009 10:04:11
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem