kategoria: A600
[#1] Warto kupić? Do ilu?
Siema!
Znalazłem fajną aukcję tzn tak mi się wydaje i powiem szczerze że trochę się napaliłem na ten zestaw:
http://allegro.pl/mega-zestaw-commodore-c64-c-64-amiga-a600-600-i5198744643.html
Nie wiem tylko ile to wszystko jest warte żeby bezsensownie nie przepłacić. Do ilu warto licytować? Pewnie bardziej się znacie na cenach, bo ja póki co jestem laikiem. Od dłuższego czasu przeszukuję allegro i zdecydowałem się właśnie na tą aukcję, ale może polecicie mi coś lepszego? Najgorsze jest to że zasilacz musiałbym kupić osobno, znacie kogoś kto chciałby sprzedać? O ile wogóle uda mi się wygrać tą aukcję

Ostatnia aktualizacja: 27.03.2015 22:12:11 przez Maciek669
[#2] Re: Warto kupić? Do ilu?

@Maciek669, post #1

co do zasilacza, zawsze możesz sobie tymczasowo przerobić pecetowy ATX
[#3] Re: Warto kupić? Do ilu?

@Maciek669, post #1

Poza joystickiem nie ma niczego nadzwyczajnego.nic nie sprawdzone.50 pln za commodorka i 150 za szescetke.
[#4] Re: Warto kupić? Do ilu?

@snajper, post #2

Ale wtyczka w amidze jest 5pinowa, a w zasilaczu chyba chodzi ci o tą 4 pinową wtyczkę?
[#5] Re: Warto kupić? Do ilu?

@Maciek669, post #1

Nie rozumiem w ogóle takich pytań.
Jak to "ile warte"? Tyle ile jesteś skłonny za to dać.
Jeden znajdując takie coś wywaliłby na śmietnik i nie dał nawet 2 zł a inny byłby w stanie zapłacić 2000 zł.
Takie odpowiedzi dostaniesz. Ktoś napisze, że nie jest warte złotówki inny, że nawet 1000 zł.
Sprzęt retro jest wart tyle ile nabywca jest skłonny za niego dać. Rynek sam dyktuje wartość.
Jeżeli ktoś wylicytuje to za tysiąc zł to znaczy, że tyle to było warte.
Więc licytuj kalkulując ile jesteś skłonny wydać na ten sprzęt.
Wbrew temu co niektórzy by chcieli nie ma katalogu cen używanych Amig.
[#6] Re: Warto kupić? Do ilu?

@Maciek669, post #4

wtyczkę trzeba sobie sklecić samemu, da się z pinów wziętych z wtyki DIN takiej jak w starszych klawiaturach do PC były.
[#7] Re: Warto kupić? Do ilu?

@simka113, post #3