kategorie: A1200, A2000/A3000, A4000, A500, A600, Sprzęt
[#91] Re: Plipbox, ktoś chce?

@Jenot, post #90

Jak go kupiłem od użytkownika "słońce" a.k.a "mrok". Ostatnio widziałem takiego trochę taniej ale tutaj był pełen zestaw.

Nie ja to jestem na razie początkujący User. tak że wszystko dopiero przede mną.

Tak po za tym to nie interesują mnie "te wasze" "alkoholowe Libacje". Które nazywacie Potoczne Party. Przynajmniej na razie, może kiedyś jak osiągane tam jakiś pułap to może się zjawie. Wiesz jak wszyscy będą mówili Wow. Tak to na razie nie widzę potrzeby.
[#92] Re: Plipbox, ktoś chce?

@amizet, post #91

Za starzy jesteśmy na alkoholowe libacje, ja swoje wypiłem na studiach (ponad dwadzieścia lat temu) ;)
Nie mówię oczywiście że tak całkiem o suchym pysku siedzę ale na ostatnim Amiparty przez trzy dni chodziłem trzeźwy.
[#93] Re: Plipbox, ktoś chce?

@Jenot, post #92

No to małe podsumowanie ile, komu i gdzie:
- lukzer - 1szt, proszę o kontakt przez PM w sprawie adresu do wysyłki,
- snajper - 1szt, proszę o kontakt przez PM w sprawie adresu do wysyłki,
- Grisza - 1szt, wysyłka PL,
- Pong777 - 1szt, wysyłka PL,
- Sir Lucas - 1szt, odbiór AmiParty,
- Dorian3D - 1szt, wysyłka PL,
- g0trek - 1szt, wysyłka PL,
- Risc - 1szt, odbiór Decrunch,
- grzonas - 1szt, wysyłka PL,
- Azzorek - 1szt. UNO, odbiór Decrunch,
- fazior - 1szt, odbiór AmiParty,
- sunater - 1szt, wysyłka PL,
- koxy - 2szt, wysyłka IE,
- amYgaMen - 1szt, wysyłka PL,
- wali7 - 1szt, wysyłka PL,
- dez3 - 1szt, odbiór Amiparty lub wysyłka PL,
- endrys - 1szt, wysyłka PL,

Czyli do zrobienia 19szt. nano i 1szt. UNO. Jeśli coś nie gra lub kogoś brakuje to pisać (tutaj lub na PM). Moduły ethernet kupię na ebayu (trochę drożej ale pewniej). Deklarowany czas dostarczenia to 14-30 dni. Mam nadzieję, że będzie to bliżej tego pierwszego terminu. Ja w międzyczasie wszystko polutuję, poskładam i zaprogramuję. Jak przyjdą moduły to zostaną jedynie testy i wysyłka.
[#94] Re: Plipbox, ktoś chce?

@Jenot, post #93