kategoria: Karty CF
[#1] Potrzebuję pomocy z kreacja karty CF. Aca500
Mam problem. Mam A500 z masą dyskietek które powoli siadają (a może to stacja?), w końcu zainwestowałem i zamiast gotka, kupiłem sobie Akcelerator ACA500. Super, ale nie mam pojęcia jak zrobić obie karty. Pierwsza jest Boot a druga HDD. Nie znam się na tym kompletnie, i życie rodzinne zawodowe nie pozwala na zgłębianie tematu zbyt wiele. Ma ktoś w tym doświadczenie? Czy ktoś z amigowych braci pomógłby mi zrobić obrazy image tych kart? Bardzo proszę PM.
[#2] Re: Potrzebuję pomocy z kreacja karty CF. Aca500

@Kagaster, post #1

Jedna jest dla kart CF sformatowanych w FAT32, do przenoszenia danych a do drugiej wpinasz CF-kę z systemem. Cała filozofia

Chyba, że nie wiesz, jak postawić system. Proponuję ci ClassicWb w tej wersji.

Albo tu masz gotowy - odpal to pod UAE, razem z podpiętą swoją kartą CF. Zrób na niej partycje, jakie tam sobie chcesz, sformatuj i przegraj po prostu ten system na jedną z nich pamiętając o ustawieniu flagi "Bootable" w HDToolboksie. Powinien ruszyć.
[#3] Re: Potrzebuję pomocy z kreacja karty CF. Aca500

@_arti, post #2

Można do Uae podpiąć kartę CF przez USB?
[#4] Re: Potrzebuję pomocy z kreacja karty CF. Aca500

@barbaramazurek, post #3

A czemu nie ? Ja tak robię poprzez czytnik kart.
[#5] Re: Potrzebuję pomocy z kreacja karty CF. Aca500

@Architect1200, post #4

Chciałam przenieść ten fajny Workbench Clasic co polecał Arti na kartę CF podłączoną przez USB ,Win UAE widzi tylko PC dyski co tam trzeba zaznaczyć?.
[#6] Re: Potrzebuję pomocy z kreacja karty CF. Aca500

@barbaramazurek, post #5

No to dobrze, że widzi. Wybierz jakiś PC-dysk pod WinUAE, odpal HDToolboxa z parametrem uaescsi.device i go sformatuj jako amigowy.
[#7] Re: Potrzebuję pomocy z kreacja karty CF. Aca500

@_arti, post #6