kategoria: A600
[#31] Re: Amig 600HD ze szrotów

@xtro, post #21

Woda to nie kwas, nie zeżre ci przez 5 minut ścieżek, ważne, żeby potem wszystko wysuszyć, najlepiej sprężonym powietrzem.
[#32] Re: Amig 600HD ze szrotów

@sanjyuubi, post #31

Pierwszy raz w zyciu uzylem odrdzewiacza do Amigi :)
Płyta nie wygląda tragicznie, zlacza to sama rdza. Gniazdo zasilania do wymiany a reszta wygląda dobrze.
Da się odwrócić proces ordzwiania? Czy tylko wymiana zlacz?
Blacha to sama rdza
Obudowa można powiedzieć stan dobry
Juz pomylem i poczyściem troche, jutro reszta i porobię foty.
[#33] Re: Amig 600HD ze szrotów

@JacK_Swidnik, post #32

Nie znam się, ale może taki wynalazek, który kiedyś mieliśmy na stacji paliw. Zaznaczam nie wiem, czy się nada, ale chyba bardziej niż odrdzewiacz?
[#34] Re: Amig 600HD ze szrotów

@JacK_Swidnik, post #32

Piaskowanie powinno pomóc, a jak nie chcesz iść w koszty to wyczyść i sam i pomaluj. Blach i tak nie widać a przynajmniej będą mieć jakiś kolor.
[#35] Re: Amig 600HD ze szrotów

@KM, post #33

Mam taki w domu, używam do styków, a wersji PR do potencjometrów. Usunie tlenki z miedzi, ale z rdzą raczej sobie nie poradzi. Lżejsza wersja odrdzewiacza to Cola/Pepsi, działa delikatniej - mniejszy nalot można czyścic szmatką nasączoną Cola.
[#36] Re: Amig 600HD ze szrotów

@codi, post #35

To płytę w coli mam moczyć? To dziala?
Jutro spróbuję a co mi tam : super OK!
[#37] Re: Amig 600HD ze szrotów

@JacK_Swidnik, post #32

Witam
A które konkretnie złącza są przeżarte rdzą?
Pozdrawiam
[#38] Re: Amig 600HD ze szrotów

@janekdrukarz, post #37

Wszystkie od lewej do prawej łącznie z modulatorem :)
Jutro będą foty to będzie widać.
[#39] Re: Amig 600HD ze szrotów

@JacK_Swidnik, post #38

tak wygląda obudowa i plyta po myciu, dodalem pare fotek do galerii
czym usunąć plamy na dolnej obudowie pozostalosc rdzy, plamy
widac tez zlacza na plycie
link

czym te plamy usunąc?
link

zlacza
link
[#40] Re: Amig 600HD ze szrotów

@JacK_Swidnik, post #39