[#1] Amiga 600 i boot z dysku (kick 37.299)
Mam Amigę 600 z kickstartem 37.299 i chcę mieć w niej dysk. Czy nie ma takiej dyskietki, co po włożeniu do Amigi ładowałaby driver od dysku (lub nowszy kickstart), rebootowała komputer i startowała z dysku?

Aha, i mam scsi.device z kicka 37.350.

Co mogę zrobić? :)



Ostatnia modyfikacja: 29.05.2009 10:17:31
[#2] Re: Amiga 600 i boot z dysku (kick 37.299)

@Hackmaster, post #1

Dołączam się do pytania Hackmaster , mam identyczny problem.
I prosiłbym o przykład mountlisty i startup-sequence, bo jestem w tym "zielony jak szczypiorek"



Ostatnia modyfikacja: 29.05.2009 10:24:30
[#3] Re: Amiga 600 i boot z dysku (kick 37.299)

@Hackmaster, post #1

A ten temat to już chyba był wałkowany z 100 razy



http://www.ppa.pl/forum_ppa/search.php?f=1&search=.299&globalsearch=0&match=1&date=0&fldauthor=0&fldsubject=1&fldbody=1&start=31



Sorry właśnie sprawdziłem zajęło mi to 8 sekund. Jak widać trafień jest 60.


Co do Mount list jest oprogramowanie na aminecie które to robi ale ten wątek tez był poruszany kilka razy. Skorzystaj z opcji szukaj na ppa.




Benedykt Dziubałtowski.

[#4] Re: Amiga 600 i boot z dysku (kick 37.299)

@Benedykt Dziubałtowski, post #3

Już wiem, że był ten temat na stronie : http://www.ppa.pl/forum_ppa/read.php?f=1&i=65262&t=65260&odpowiedz=1#REPLY

Ale tam piszą to tak chaotycznie, że nie można się połapać, a ja jestem Amigowcem od dwóch tygodni ;)
[#5] Re: Amiga 600 i boot z dysku (kick 37.299)

@Hackmaster, post #4

Na aminecie jest programik "LoadModule". Przy jego uzyciu mozesz utworzyc dyskietke ktora w sekwencji startowej bedzie wczytywala scsi.device do pamieci RAM. Po resecie dysk bedzie widoczny i bedzie mozna z niego bootowac. W archiwum jest instrukcja jak uzywac owego programiku.

[#6] Re: Amiga 600 i boot z dysku (kick 37.299)

@altcomputing, post #5

Swego czasu zacząłem podobny wątek, niemniej jakoś temat porzuciłem....