@Minniat,
post #24
Zgadza się, najprościej jest deasemblować kod pisany w assemblerze, pod warunkiem, że nie jest to jakieś upierdliwe zabezpieczenie, niektóre gry są pod tym względem bardziej pochrzanione niż kod AMOS-a, z jego skokami. Co do programów pisanych w C, to przez takie częste i w większości wypadków zupełnie niepotrzebne używanie stosu, to sporo programów Amigowych jest żałośnie wolna. Nie wiem czy jest to zasługa słabych (?) kompilatorów C na Amigę, bo tu trzeba by porównać, który generuje najszybszy kod. Ale ostatnio deasemblowałem Smacker Playera na Maca (w wersji z ~2002 roku) i kod wygenerowany w C, jaki tam jest użyty jest o parę klas lepszy niż ten co dotąd widziałem w Amigowych programach pisanych w C, gdyż prawie przypomina czysty assembler. Najprawdopodobniej na Maca są dużo lepsze kompilatory C, niż na Amigę, ale to też pewnie można by sprawdzić.