[#91] Re: WHDLoad dla opornych

@rafgc, post #90

Benefactor działa bez żadnych kłopotów na 16.9 (nawet z data diskami Minniata).

[#92] Re: WHDLoad dla opornych

@mailman, post #91

Więc powinien pobawić się najpopularniejszymi tooltypami jak nocache i novbr, sprawdzenie na innej wersji whdload (starszej, albo nowszej bety) też nie będzie boleć (a także sprawdzić na prawdziwym HDD jak wcześniej proponowałeś, jeśli jest taka możliwość).

[#93] Re: WHDLoad dla opornych

@mailman, post #91

Sprawdziłem Benefactor zwykła wersja wymaga 10.0 uruchamia się bezproblemowo z WHDLoad w wersji 14.0 natomiast wersja dla CD32 wymaga wesrji 16+ i na 16.8-17.0 nie chce sie uruchomić wyświetla mi monit o następującej treści error during 'resload_Loadkick' inwalid Kickstart image w wersjach wyższych dodatkowo pisze na koncu dokładna nazwa kicka tj. kick40068.a1200 co najdziwniejsze niby mam błędny kickstart tylko pytanie dlaczego taki monit wywala skoro sam zgrabowałem kicka nie jest to kopiowany pirat tylko legal umieszczony w devs/kickstarts i poprawnie nazwany sprawdzalem parę razy.

Rozmiar kicka to 524 288 Kb



Ostatnia modyfikacja: 11.07.2011 14:37:11



Ostatnia modyfikacja: 11.07.2011 14:37:34
[#94] Re: WHDLoad dla opornych

@miro_78, post #93

Tablice relokacji dograłeś? Czy są odpowiednie?

P.S. Nie masz czego żałować, że Ci ten Benefactor CD32 nie działa ;)

[#95] Re: WHDLoad dla opornych

@miro_78, post #83

Witam,

Przy WHDLoad sporo gier ma wymagania 1MB Chip i 0,5 Fast ja używam wersji 14.0 zarejestrowanej wersja 16.9 nie wiedzieć czemu sprawia mi sporo problemów z grami sprawdzę to dzisiaj ale wydaje mi się że muszę usunąć plik z kluczem może wtedy na 16.9 pódzie jak należy

Nie za bardzo rozumiem co napisałeś. Masz zarejestrowany WHDLoad tylko w wersji 14.0 ?

Pozdrawiam

[#96] Re: WHDLoad dla opornych

@cj grass, post #82

Witam,

Jak masz mało pamięci to preload powinien być wyłączony ( wywalenie preload bądź wzięcie w nawiasy ). Gry, które wymagają 1mb powinny działać.

Pozdrawiam

[#97] Re: WHDLoad dla opornych

@asman, post #96

Tablice relokacji dograłem z internetu i nazwałem identycznie jaki plik z kickstartem i nadal to samo narazie odpuszcze sobie wersje CD32 Benka myślałem poprostu wgrać wersje dla konsoli gdyż ma ona większe możliwości graficzne niż np. A500 czy 600 i gra robiona pod kości AGa powinna lepiej wyglądać niż wersja dla OCS czy ECS.
Dam znać jeśli uda mi się znaleźć rozwiązanie problemu. Pamięci mam wystarczająco prawie równo 2Mb Chip i ponad 15,5 Mb Fast

[#98] Re: WHDLoad dla opornych

@miro_78, post #97

Nie wygląda. Benefactor CD32 to tylko wersja dostosowana do działania pod CD32. Graficznie niczym się nie różni (chyba jest tylko inny ekran przed etapem).

[#99] Re: WHDLoad dla opornych

@mailman, post #98

no i dialogi w postaci 8svx czyli komputer gada

[#100] Re: WHDLoad dla opornych

@HOŁDYS, post #99

Ale to chyba tylko jak grasz na CD32, a nie pod WHDLoad.

[#101] Re: WHDLoad dla opornych

@mailman, post #100

no cos ty !!! :)) mam wersje WHDLOAD ktora wymaga 64 MB pamieci RAM wszystko sie laduje do Fastu i mam mowione dialogi :))))

[#102] Re: WHDLoad dla opornych

@HOŁDYS, post #101

A gry przypadkiem Ci się nie pomyliły?

[#103] Re: WHDLoad dla opornych

@mailman, post #102

Wydaje mnie się że Hołdys Benefactor z Beneath a Steel Sky pomylił



Ostatnia modyfikacja: 11.07.2011 20:55:12
[#104] Re: WHDLoad dla opornych

@miro_78, post #103

Też mi się tak wydaje, ale jest bardzo pewny siebie :D

[#105] Re: WHDLoad dla opornych

@mailman, post #104

Ponieważ dostaję pytania co do tego wątku to czy da się zamiast pierwszego postu wkleić poniższe
"
Udało mi się wreszcie w pełni uruchomić WHDLoad. Moim zdaniem temat jest wręcz słabo opisany na sieci. A rzecz nie jest tak skomplikowana. Dlatego podaję uproszczony przepis jak uruchomić gry pod WHDLoad.

Jeśli posiadamy już gotowy dysk z systemem to możemy przejść do następnego akapitu. Zaczynamy od sformatowania dysku na Amidze. Podczepiamy dysk pod PCeta. Instalujemy emulator Amigi WinUAE. Startujemy WinUAE i podłączamy w nim Amigowy dysk twardy. Pozostajemy w WinUAE i instalujemy z adfów system Amigi.

Ściągamy WHDLoad, przerzucamy na twardy dysk Amigi(w tym celu podczepiamy jakiś katalog Windowsa jako kolejny dysk twardy Amigi, przez ten katalog będziemy wszystko przerzucać). Instalujemy WHDLoad.

Ściągamy plik skick346.lha z aminetu, rozpakowujemy go pod windowsem a zawartość(katalog kickstarts) przenosimy do katalogu DEVS w systemie Amigi(powinien być na górze w dysku System, na północ od katalogu PREFS). Teraz mamy w katalogu DEVS podkatalog kickstarts a w nim dużo plików z końcówkami RTB.

Wyszukujemy w sieci rom o nazwie(może być z zestawu AForever)
Kickstart v3.1 rev 40.68 (1993)(Commodore)(A1200).rom, zmieniamy nazwę romu na
kick40068.a1200 i też przenosimy go do katalogu kickstarts. Wyszukujemy rom o nazwie
Kickstart v1.3 rev 34.5 (1987)(Commodore)(A500-A1000-A2000-CDTV).rom
zmieniamy nazwę na kick34005.a500 i wrzucamy do kickstarts.

Używając Googla poszerzamy wiedzę o whdload games, i przerzucamy gotowe instalki na dysk Amigi. Proponuję utworzyć na nie jeden katalog, np. Gry lub Dema. Uruchamiamy instalki klikając na ikonki gier i cieszymy się efektem.
"

prosiłem o to wtedy kilka razy ale jakoś nie dało rady. Może teraz :) Różnica dotyczy dogrywania katalogu kickstarts do DEVS a nie wszyscy czytają cały wątek.

Ostatnia aktualizacja: 22.03.2017 20:29:10 przez wuk

Ostatnia aktualizacja: 22.03.2017 20:30:46 przez wuk
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem