[#1] Co to jest ?!
Witojcie :D

Przyszedł do mnie mały prezencik



A w nim kilka gadzetów, z racji że jestem laikiem w temacie Amigowym proszę was o opis przedmiotów załączonych do Amigi ze zdjęcia powyżej.



/////////////////////////////////

Pytanie od moich dzieci:
Kto wie dlaczego co jakiś czas w grze DYNABLASTER pojawiają mi się nagle biegające jak szalone monety.



////////////////////////////////

Czy zewnętrzną stacje dyskietek trzeba jakoś programować czy co, bo dostałem w zestawie zakupionym stację RF302c i Amiga jej z automatu nie wykrywa, to już druga stacja, która nie reaguje na podłączenie.

.
Dziękuje
.
[#2] Re: Co to jest ?!

@magnatt, post #1

Witaj na forum. Taki prezent to super.

2 to chyba przełącznik kikstartow taka mala zmiana systemów przed uruchomieniem żeby ci gry działały.
Od 4-10 to części zapasowe do amigi, wszystkie uklady jak ci padnie któryś to masz w sam raz
3 to dodatkowe rozszerzenie pod klapkę o dodatkowy 512k ramy żeby gry sie uruchamiamy lepiej
11 przełącznik stacji fdd wlasnie dlatego jak podłączasz zewnętrzna to nic sie nie dzieje. Potrzebujesz to zalozyc.
1 to chyba rozdzielacz portu myszki ale nie mam pewności

Rozkrec amige i zdjęcia zrob i pokaz to więcej powiemy.
Pewnie będziesz mial tez lawinę odpowiedzi co i jak

Ostatnia aktualizacja: 09.04.2017 21:15:53 przez JacK_Swidnik
[#3] Re: Co to jest ?!

@magnatt, post #1

O kurcze, Mikołaj! W kwietniu?!
[#4] Re: Co to jest ?!

@titus1, post #3

O kurcze, Mikołaj! W kwietniu?!

A gdzie tam. Poczta-Polska ma małe opóźnienie ;)

512k ramy żeby gry sie uruchamiamy lepiej

Nie lepiej, a raczej by w ogóle gry, które wymagają 1mb się uruchomiły.
Przyda się przełącznik, gdyż są gry pod 512kb, które się nie uruchomią jak będzie 1mb.

Amiga jej z automatu nie wykrywa

Co rozumiesz przez nie wykrywa z automatu?
Chcesz uruchamiać gry/programy z zewnętrznej stacji? Czy nie jest widziana pod WB? Lub nie jest widziana pod np. x-copy?
Napisz coś więcej o wykrywaniu z automatu.