@imp,
post #28
Wolę sobie przypomnieć choćby Gloom. Przykładając gniota udowadniasz tylko, że się łapiesz brzytwy ;)
Jak już pisałem w jednym wątku - im więcej gier, tym więcej gniotów. A Engine VK to akurat pełna trasa z wieloma obiektami, nie 4 pokoje na krzyż, więc porównanie nietrafne. Nawet nie można sprawdzić, jak engine radzi sobie ze skalowaniem na odległość, ruchomymi obiektami i dużymi pomieszczeniami. Obawiam się że przy dodaniu tych rzeczy engine tego Wolfa na JIL XE/XL by "wydukał" poniżej 10FPS.
Co do scanlines, to na 100% żeby działało płynnie. Engine by znacznie zwolnił przy scanlines 1:1. Z tego co pamiętam to choćby Quake pod 68k ma taką opcję, właśnie po to, by gra działała płynniej.
Ostatnia aktualizacja: 13.07.2015 14:44:54 przez Solo Kazuki