Impreza była zajebista, podziękowania dla orgów i uczestników!!
Wrażenia:
+ nagłośnienie było super - mono, nie za głośno i z bezpiecznie odciętym dołem
- totalna masakra w trakcie gfx compo
- kolejność compotów. Nie wiem, czy wild po kompotach muzycznych to dobry pomysł? Jako że jest to konkurs o mniejszym ciężarze gatunkowym, powinien być albo na samym początku, albo po pierwszym bloku, zwłaszcza, że było już bardzo późno i dużo ludzi zasnęła w trakcie… Podobne odczucia mam jeśli idzie o Twoje stare demo. Może by to puścić jeszcze za dnia jako pewnego rodzaju dodatkową rozrywkę, a nie w trakcie głównych konkurencji?
- z niewiadomych przyczyn poleciała wcześniejsza wersja naszego intra, chociaż już na party uploadowaliśmy finala
+ dużo dobrych prac graficznych
+ miejscówka, klimat, bezpieczeństwo (o 13 rzuciłem plecak w kąt, a o 3 leżał dokładnie w tym samym miejscu :) )
- brak jakiejkolwiek wykonywalnej produkcji Dreamweb!
Luźne sugestie:
1. Co Wy na to, żeby zrobić jingle przed każdym konkursem? Tak jak na Revision. Buduje to fajny klimat i niejako wzywa ludzi do powrotu na salę. Zabrakło tego i niestety opuściłem exe graphics.
2. Może następnym razem big screen na zewnątrz?
3. Może by wprowadzić ograniczenie do 1 pracy na autora w każdym compo? Bo np. w tracked music ktoś wystawił chyba 4 moduły :)
4. Może by tak zamiast mnożyć byty ponad potrzebę, świsnąć brzytwą Ockhama i zrobić jedno exe compo? Tym samym produkcja Floppy zamiast w Wild poleciałaby tam.
Na koniec linki do moich kawałków z music compo:
Tracked
Exe Music
Mały komentarz warsztatowy odnośnie exe music. Większość brzmień pochodzi z syntezatora Cinter, który został stworzony z myślą o intrach 4k na A500. Dodatkowo w najnowszej wersji Blueberry wprowadził możliwość łączenia syntezy z samplami, co jest niesamowite i stanowi krok milowy jeśli idzie o A500. Nowy Cinter dostępny jest na razie tylko dla przyjaciół, ale niebawem będzie upubliczniony.