Komentowana treść: Nowe gry MiniGL
[#1] Re: Nowe gry MiniGL
Czemu tych gier nie możan ściągnąć tak jak innych?
[#2] Re: Nowe gry MiniGL
W odpowiedzi na komentarz #1


Hmmm, mam wrażenie, że autor te dwie gry zrobił jako shareware i każe sobie za nie wpierw zapłacić. :/ Ale to niech ktoś bardziej obeznany wyjaśni.
[#3] Re: Nowe gry MiniGL
W odpowiedzi na komentarz #2


Należy wysłać autorowi jakieś pieniądze. Autor nie precyzuje ile. Szczegóły tutaj.
[#4] Re: Nowe gry MiniGL
Autor jest biednym studentem który prosi o datki, każdemu kto przyśle do niego jakiekolwiek pieniądze, wyśle obie gry.

[#5] Re: Nowe gry MiniGL
W odpowiedzi na komentarz #4


Ja też jestem studentem dlatego duzo bym Mu nie wysłał ale jesli pare euro go zadowoli to moge wysłać :D
[#6] Re: Nowe gry MiniGL
W odpowiedzi na komentarz #4


Wiesz co jest najbardziej smutne? To, ze ten biedny student przy odrobinie (naprawde odrobinie) wiekszym wysilku i obecnej wiedzy i umiejetnosciach moglby "trzepac" calkiem przyzwoita kase piszac gry na inne platformy. Oczywiscie takze bardzo proste gry (nie mam na mysli normalnych gier na PC, bo takich sie juz w domowych warunkach nie da dzisiaj robic). Zawsze mnie bardzo smucil fakt, ze Amiga strasznie ogranicza i hamuje rozwoj. :( Tym bardziej doceniam kazdy przejaw amigowej inicjatywy.
[#7] Re: Nowe gry MiniGL
W odpowiedzi na komentarz #6


Zgadzam sie z Tobą z pisania TYLKO na amige jest bardzo ciężko wyżyć :(. Co prawda ja doiero sie ucze jednak wiem że moim podstawowym zajęciem nie bedzie praca dla amigi, a pozostanie to tak jak dzisjaj tylko hobby. W każdym razie w miare swoich skromnych możliwości staram sie wspierac amigową inicjatywe.

Dlatego ma pytanko? :) Czy ktoś już płacił/zamierza płacić autorowi za te i prawdopodobnie inne gry??
[#8] Re: Nowe gry MiniGL
Kurde mam tylko 2euro i 36centów ciekawe czy to wystarczy?

No i 2plny ;)
[#9] Re: Nowe gry MiniGL
W odpowiedzi na komentarz #7