Komentarze do artykułu: Cannon Fodder 2

[#1] Re: Cannon Fodder 2
"(...)gra jest potwornie trudna (...) Na nic zdały się ówczesne zapewnienia różnych pism, piszące o wydawcy, który w ramach troski o klienta, wymuszał na autorach zmniejszenie poziomu trudności gry.

(...) Wszystkie te utrudnienia i ulepszenia wyszły grze na dobre i będą stanowić nie lada rozrywkę, zarówno dla wprawionych w żołnierskim rzemiośle, jak i nowych graczy."



Czy Ty przypadkiem sobie nie zaprzeczasz?



PS. Co do poziomu trudności, to ten z dwójki wcale nie różni się tak bardzo, od tego z jedynki. Przeszedłem obie gry ( pierwszą bez strat ) i mogę tyle stwierdzić, że dwójka szybciej "się zaczyna". ( jedynaka dopiero na 5 misji stawia pierwsze wyzwania ), ale najtrudniejsze misje z jedynki niczym się właściwie nie różnią od najtrudniejszych z dwójki. Powiem więcej, nic mi tak nie dało w kość, jak 18 misja w pierwszego CF. Może jest to złudzenie, bo pierwszą część przechodziłem bez strat, a dwójka mnie rozczarowała, więc tylko chciałem ją zaliczyć, ale już kilka razy spotkałem się opinią, że dwójka jest zdecydowanie trudniejsza od jedynki i po prostu nie wiem, na czym się te zdania opierają. Jeśli się gra do 7-8 misji, to owszem - dwójka jest znacznie trudniejsza, ale jako całość gry są jak najbardziej porównywalne.
[#2] Re: Cannon Fodder 2
To nie jest dobry sequel. Podróże w czasie? OK, ale to wykonanie... Kosmici strzelający z karabinów i bazook są jeszcze logiczni (chociaż lasery byłyby lepsze), ale tak samo uzbrojeni średniowieczni rycerze i magicy? Nonsens. Po wejściu do tarana na kołach słychać dźwięk silnika, a przy kierującym żołnierzu pojawia się ikona jeepa. UFO latając brzmi jak śmigłowiec.
Niedoróbka z pierwszego CF, czyli strzelanie przez ściany, została bez zmian.
Jedyne co poprawiono to możliwość wyjścia z gry do głównego menu żeby rozpocząć całą misję od nowa.
Cannon Fodder 2 to wg mnie gra niedokończona, wypuszczona za szybko żeby zdążyć z publikacją na Gwiazdkę 1994 r.
Co powinno być poprawione? Muzyka przed rozpoczęciem misji i poszczególnych faz, część sampli podczas gry (dźwięki silnika, krzyki trafionych - kosmici krzyczą tu tak samo jak ludzie), średniowieczne uzbrojenie powinno być średniowieczne - rycerze z mieczami i kuszami, a magicy z ognistymi kulami.

Ostatnia aktualizacja: 15.08.2017 13:31:37 przez PopoCop
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem