Aktualności Forum Giełda Sprzęt Programy Strefa Gier Graffiti Publicystyka Teleport

Komentowana treść: AmiDARK Engine 0.5
[#1] Re: AmiDARK Engine 0.5
Odpaliłem demo z latającą kulką zjadało 100 % mocy procka i nie dało się tego wyłączyć. Ikill zawiesuł system.
--
"Mamona to jedyne esperanto"
[#2] Re: AmiDARK Engine 0.5

W odpowiedzi na #1

Sprawdzałeś wersję pod AOS4 czy MorpHOS ?
[#3] Re: AmiDARK Engine 0.5

W odpowiedzi na #1

Wszystkie te demka są napisane tak jak gry w SDL-u, czyli niezależnie od wydajności sprzętu chodzą najszybciej jak mogą i ssają 100% mocy procesora. Co do wyjścia z dema, trzeba pod MorphOS-em użyć F12. Z powodu jakiegoś buga w czymś tam wychodzenie ESC-em nie działa.
[#4] Re: AmiDARK Engine 0.5

W odpowiedzi na #2

Sprawdzałem MOS.
--
[#5] Re: AmiDARK Engine 0.5

W odpowiedzi na #3

Nie wiem, bo jestem laikiem, ale SDL to jakaś porażka. Ludzie narzekają na tę bibliotekę a mimo to ciągle jej używają. My naprawdę potrzebujemy coś swojego pod nasze systemy (coś czym miało być w założeniu AmigaE). Szkoda, że AmiBlitz nie generuje kodu PPC. A tak swoją drogą czy na Morphos-a jest (i jak działa) jakiś Turbo Pascal? Jak znajdę czas to zadam kilka pytań w odpowiednim wątku.
--
MorphOS 2.0 Motylem jestem ... MorphOS 2.0

[#6] Re: AmiDARK Engine 0.5

W odpowiedzi na #5

a co ma jezyk programowania do SDL? SDL to biblioteka ktorej mozna uzywac z kazdym jezykiem (E tez).
--
Growing old is mandatory, growing up is optional
[#7] Re: AmiDARK Engine 0.5

W odpowiedzi na #6

Nie wiedziałem, że z każdym (pisałem, że laik jestem a teraz jeszcze wyjdzie, że ignorant ) No to tylko mi się wydaje, czy rzeczywiście ta biblioteka nie jest wystarczająco efektywna na naszych sprzętach PPC? Odniosłem takie wrażenie czytając dyskusje, które swego czasu były na forum.
--
MorphOS 2.0 Motylem jestem ... MorphOS 2.0

[#8] Re: AmiDARK Engine 0.5

W odpowiedzi na #6