Komentowana treść: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x
[#1] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x
Heh,to działa nawet intro!Polecenie timerefresh na pierwszym poziomie w mojej Ami z 060 66Mhz pokazuje 8 fps.;)
[#2] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@Grisza, post #1

no to dzięki kolego :) nie będę się fatygował z uruchamianiem tego na swojej :)
[#3] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x
Niestety nie mam w Apollo 040/40 MHz wystarczającej pamięci - gra potrzebuje 64 MB. Ale mogę ją odpalić na BlizzardziePPC w którym też mam 040/40 MHz. Nie odpalę jej na BVision tylko na AGA i zrobię za jakiś czas film :)
[#4] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@Andrzej Drozd, post #3

A ja postaram się znaleźć chwilę żeby zapuścić to na mojej A4000 :) i podzielę się wrażeniami.
[#5] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@altcomputing, post #4

Puszczajcie Timedemo demo1 i podawajcie fps-y na swoich konfigach. Jak postawię na nogi Amigę to porównam z wersją W3D.
[#6] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@twardy, post #5

U mnie na PPC z warp 3D i voodoo 3 robi na tym samym poziomie 39 fps.;)
[#7] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x
Chyba sobie jaja robicie z tymi "benchmarkami". Ta gra dobrze działała dopiero na dopalnych pecetach. W software render było równie żałośnie jak na Waszych Amigach. Skoro w tym porcie nie działa akceleracja 3D to jedyne co można zrobić to spuścić port do klopa
[#8] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@ruff500, post #7

Ten port jest po prostu w wersji dla AGA, nie dla kart graficznych? Jeśli tak, to brak akceleracji 3D jest rzeczą normalną :)
[#9] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@kjb666, post #8

A jaki jest sens tego portu, skoro nawet najbardziej dopakowana Amiga z 060 choćby i 100Mhz nie pozwala na normalną grę ?
[#10] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@ruff500, post #7

Nikt sobie jaj nie robi,to po prostu fajna zabawa i tyle.
[#11] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@ruff500, post #9

Sens? Taki sam jak granie w glooma, ab3d, breathless itd. na słabych konfigach, a grałem w nie nawet na gołej A1200 i frajda była :)
[#12] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@ruff500, post #9

Hobby.
[#13] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@kjb666, post #11

Super frajda,jak sie przeszło całego AB3d na CD32.:D
[#14] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@ruff500, post #9

Na 100MHz będzie już średnio około 12FPS, więc da się grać. Ja grałem w Q1 na 68030 z 68882 40MHz. Co prawda w naprawdę małym okienku i to było klatka....klataka....klatka, ale kilka plansz przeszedłem szeroki uśmiech
Największa zabawa jest dla Twórcy, że mu się udało i później jeszcze optymalizacja i dodanie RTG etc. a nam testowanie tego i się podniecanie. Mi się podoba, jak będę miał konfig zrobiony, to zaciągnę i przetestuję jak u mnie działa.

Ostatnia aktualizacja: 22.03.2013 12:41:06 przez flops
[#15] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@flops, post #14

Wersja pod RTG a właściwie pod Warp3D już przecież jest OK
[#16] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@_arti, post #15

Ale chyba nie ma pod samo RTG bez akceleracji, dla np. takich kart jak CV64 i CV64/3D (ta druga z tego co kojarzę to ma decelerację szeroki uśmiech)
[#17] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@flops, post #16

Zgadza się, tylko pod Warp3D (Voodoo, Permedia).
[#18] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@_arti, post #12

Chyba raczej sztuka dla sztuki. Ot tyle "że się da".
[#19] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@ruff500, post #18

Wszystko związane z starymi komputerami jest sztuką dla sztuki. O to tutaj właśnie chodzi
Jak ktoś może to niech wrzuci jak chodzi to na 68030 z koprocem szeroki uśmiech

Ostatnia aktualizacja: 22.03.2013 15:53:25 przez flops
[#20] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@flops, post #19

Pewnie nie więcej niż jedna, dwie klatki na sekundę. Myślę że Rise Of The Triad byłby sporo szybszy, przy dobrej optymalizacji może nawet grywalny.
[#21] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x
Wszystko super tylko nie rozumiem czemu nie ma obsługi RTG? Przecież to łatwiej zakodować i powinno szybciej chodzić... No i by działało na wszystkich amigach, a nie tylko 1200 i 4000 :(
[#22] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@Czarek, post #21

Strzelam - Być może NovaCoder nie ma karty GFX a tylko AGA z 060 (co jest wiadome z filmików YT) i nie mógł przetestować działania na karcie graficznej LUB wolał się skupić na optymalizacji Q2 dla AGA pod PALem.
[#23] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@waldiamiga, post #22

Pierwszy strzał jest celny.
[#24] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x
a ja jestem pełen podziwu dla autora, że udało mu się to osiągnąć. to na serio b. zaawansowany engine i sam fakt, że to w ogóle chodzi (i to całkiem znośnie jak widać) na aga jest imponujący. weźcie poprawkę, że port optymalizowany był pod wyłącznie 60 i to 80mhz (chyba, głowy nie dam)
[#25] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@jokov, post #24

to czy działa to na aga czy cgx nie ma praktycznie zadnego znaczenia (na 060). roznica pewnie maks kilka procent
[#26] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@ruff500, post #18

Tu jeszcze dochodzi jedna przyczyna. Dla zasady i dowodu. Pecetowcy swego razu kwiczeli pod niebiosa że tego się NIE DA ZROBIĆ na Amidze, bo to złom. Tu jest dowód że się da. A podejżewam że da się jeszcze więcej, tylko na to potrzeba więcej czasu. Myślę że autor nas jeszcze zaskoczy. ok, racjaOK
[#27] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@twardy, post #5

Kolejny test: Tryb software PPC VooDoo 3 320x240 21 fps.
Pod W3D było w 640x480.
[#28] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@Wojox, post #26

Tu jeszcze dochodzi jedna przyczyna. Dla zasady i dowodu. Pecetowcy swego razu kwiczeli pod niebiosa że tego się NIE DA ZROBIĆ na Amidze, bo to złom. Tu jest dowód że się da.


Jak już to nie da się zrobić w sensie grywalności, a ten port to tylko potwierdza, zresztą to co wspominasz dotyczyło raczej Dooma a nie Quake a już na pewno nie 2 bo wtedy Amiga już leżała i robiła pod siebie.
[#29] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@pinior, post #28

Chodzi ci o jakieś klozetowe sprawy? :P
[#30] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@kiero, post #25

mam na myśli agę w odróżnieniu od portu z wsparciem 3d (masz rację, ale nie o to mi chodziło)
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem