Komentowana treść: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x
[#31] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@Grisza, post #27

Czemu software render na Voodoo 3 ?
[#32] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@ruff500, post #31

Ot tak dla sprawdzenia,jaka jest różnica między wsparciem Warp3D a trybem bez tego wsparcia.Jak widać duża,mimo większej rozdzielczości dla trybu W3D.:)
[#33] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@pinior, post #28

Chodziło ogólnie o gry 3D, dało się w tamtych czasach. Dowód to Breathless, AB3D, gloom i inne. Ale Quake to taki rarytas pecetowy i tu także się da. Myslę że idzie więcej zrobić na AGA. Może nie da się w pełni odwzorować OpenGL, ale na pewno da się uzyskać lepszą grafikę niż software render. Dowodem są dwie gry, AB3D z Amigi oraz pierwszy Unreal z PC. Kiedy oglądałem otoczenie w trybie software, w ogóle nie było widać pixeli. Można sprawdzić jak ktoś nie widział.:P
[#34] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@Wojox, post #33

Fajnie by było jakby ktoś pomęczył się z assembler i zoptymalizował Quake'a i Quake'a 2 do do bólu.

Ciekawe ile udało by się jeszcze wycisnąć.
[#35] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@tom256, post #34

No na pewno z kilka klatencji pomysł
[#36] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@parallax, post #35

Mit szybszego asemblera ciągle żywy :D
[#37] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@tszczurek, post #36

Tak samo jak programisci teoretycy
[#38] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@kiero, post #37

Przecież wiadomo, że kto asembluje to przeszkody pokonuje :)
[#39] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x
Odpaliłem pod WinUAE - ładnie biega ten szpil :)
[#40] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@tom256, post #34

dzięki open-source'owej naturze tych portów tym kimś nie musi być ktoś, to możesz być TY ok, racja
kursy i książki o assemblerze i optymalizacji są dostępne, to samo potrzebne narzędzia więc nic nie stoi na przeszkodzie, wystarczy tylko pisać pisać i jeszcze raz pisać pisze na klawiaturze
[#41] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@waldiamiga, post #39

na moje oko na 060 - 100 mhz w pełnym oknie jest okolo 16 ~18 fps co pokazuje ten film :
http://www.youtube.com/watch?v=Sm-jWHugcqM

Ostatnia aktualizacja: 24.03.2013 15:32:51 przez fibi
[#42] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@fibi, post #41

Czyli potrzeba 060 100Mhz, aby osiągnąć minimalne minimum do grania. I jaki tego sens ? Czy ktoś na PC grał w software render ? NIE ! W tamtym czasie triumfy święcił akcelerator Voodoo2 i nikt się nie bawił w tryb software, który był brzydki i powolny.
[#43] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@ruff500, post #42

ja gralem na PC 166 Mhz w software render i bylo na poziomie 18 fpsow , w sumie nie wiem po co to piszesz , amiretro hobby to hobby jak kazde inne i pisanie o sensie na tym portalu jest grubym nieporozumieniem...
[#44] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@fibi, post #43

Amen!
[#45] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@fibi, post #43

Skoro istnieje port wykorzystujący karty graficzne to po co jeszcze robić dla software render dla 3 osób które mają 060 100Mhz ???
Nie lepiej zrobić port czegoś czego jeszcze nie ma na Amigę ?
[#46] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@ruff500, post #45

Dla jednej co ma 060 100Mhz, a nie ma karty graficznej pomysł
[#47] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@parallax, post #46

Zamiast marnować czas dla tak wyeksploatowanego tytułu, mógłby ktoś się zająć przeportowaniem [a tu był link do torrenta Frontier First Encounters D3D remake]

Ostatnia aktualizacja: 24.03.2013 19:30:59 przez recedent
[#48] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@ruff500, post #45

Bo może za niedługo będzie miało te 105MHz dodatkowo jeszcze 100 osób lub więcej, o ile uda się z Minimigiem. A już teraz jest kilka osób które mają po 100MHz w Apollo 1260 i 4060.
[#49] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@ruff500, post #42

NovaCoder wspomina o 100MIPSach potrzebnych do grania i z tego co pamietam on ma 68060@75MHz (a nie 100MHz) i na jego filmikach to dziala calkiem niezle :)
[#50] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@ruff500, post #45

to zrób

koleś ma taką amigę, portuje sobie - takie hobby
poświęcił na to mnóstwo czasu, wiele miesięcy optymalizacji
i podzielił się swoja pracą za darmo
[#51] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@jokov, post #50

https://www.youtube.com/watch?v=mNeYt35609g&feature=youtu.be
nowa wersja - optymalizacje w asm. dają rezultaty
[#52] Re: Quake 2 Yamagi dla systemu AmigaOS 3.x

@jokov, post #51

Łoł- Ogromny postęp- to już zaczyna latać- BRAWO dla autora!!!
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem