[#67]
Re: ARMIGA - nowy projekt emulatora Amigi
@tom256,
post #60
te wszystkie (nieliczne) gry dzialaly na AGA i nie wygladaly zle, gorzej niestety z dzialaniem na A1200, takie SimCity2000 absolutnie minimum wymagalo rozszerzenia Fast o min. 4MB, a procesor 020EC/14Mhz byl stanowczo za wolny... to samo mozna napisac o Alien Breed 3D, ktory co prawda uruchomil sie nawet na golej A1200, ale granie na tym to bylby masochizm...
Najwiekszy pozytek z AGA to byl pod systemem, dla programow uzytkowych, a nie w grach, moim zdaniem. 24bitowa paleta, prawdziwy 8bitowy tryb graficzny oraz HAM8 ktory nadawal sie do wystwietlania 24bit obrazkow w wysokiej rozdzielczosci zachowujac jak na owczesne mozliwosci urzadzen wyswietlajacych calkiem przyzwoita jakosc..., o genlockach itp. nie wspomne. To byla sytuacja w miare niezla jak na domowe potrzeby roku 1994.
Sama A1200 to nie tylko AGA, to takze, wiecej pamieci, kontroler HDD, PCMCIA, wygodne niewidoczne miejsce na rozszerzenia, oraz nowy system, wtedy 3.0. Wszystkiego tego brakowalo w A500. A1200 powstala ewidentnie z mysla o czyms wiecej niz tylko graniu z dyskietek, dlatego tez na A1200 uswiadczymy wiecej dedykowanych programow uzytkowych niz gier.