Komentowana treść: Kod źródłowy Odyssey na GitHub
[#1] Re: Kod źródłowy Odyssey na GitHub
No, dawno już nic nie drgnęło w morphos-owym Odyssey. W zapowiedziach był JIT dla JS. Bounty było uzbierane.
[#2] Re: Kod źródłowy Odyssey na GitHub

@R-Tea, post #1

Obecnie chodzi o to aby znaleść czlowieka, który zrobi fix WebKit/JS dla PPC. Bez tego będzie dosłownie dupa.
[#3] Re: Kod źródłowy Odyssey na GitHub

@R-Tea, post #1

@R-Tea

Pieniądze są, nigdzie nie zniknęły. Bigfoot niedawno wrócił do tematu ale nie wiem co z tego będzie.
[#4] Re: Kod źródłowy Odyssey na GitHub

@radzik, post #2

Obecnie to nie wiem o co już w tym wszystkim chodzi. Pogubiłem się, jest jakiś plan, czy działamy w zależności od bodźców raz w lewo, raz w prawo, raz do przodu, raz do tyłu, przecież nic się nie stało.
[#5] Re: Kod źródłowy Odyssey na GitHub

@KM, post #4

Raczej działamy jak zawieje wiatr. Potrzeba organizacji.
[#6] Re: Kod źródłowy Odyssey na GitHub

@radzik, post #5

To może portal Freelancer i jakiś mieszkaniec Indii zrobi za 500 zł to co obywatel USA lub EU zrobiłby za 15 000 zł... ?
[#7] Re: Kod źródłowy Odyssey na GitHub

@pong777, post #6

A znasz kogoś komu Hindusi zrobili coś tak tanio? Bo podają że za tyle zrobią, niby robią, ale nigdy efektu końcowego nie można się doczekać ;-p A z Amigowymi programami jest jeszcze ciężej i raczej żaden Hindus się na tym nie zna, bo to nie w C#/Java.
[#8] Re: Kod źródłowy Odyssey na GitHub
Na mosowej wersji fab zapewnie połozył juz laskę ze względu na brak czasu, stąd to udostępnienie źródełek (za kasiorkę) swego czasu.
[#9] Re: Kod źródłowy Odyssey na GitHub

@radzik, post #5

Potrzeba organizacji.


Co Ci da organizacja kiedy developerów nie ma?
[#10] Re: Kod źródłowy Odyssey na GitHub

@pamp3rs, post #9

Ja się zastanawiam dla czego nie ma. Czemu nie ma tak, że jest zlecenie, jest kasa - jest produkt. Czy może jest tak, że przenoszenie oprogramowania / implementowanie do amigowych systemów to są zadania nie tyle trudne co bardzo nietypowe?




Ostatnia aktualizacja: 09.01.2016 17:46:13 przez ede
[#11] Re: Kod źródłowy Odyssey na GitHub

@pamp3rs, post #9

Nasi developerzy wyparowali, czy po prostu nikt z naszego środowiska nie jest w stanie tego naprawić?
[#12] Re: Kod źródłowy Odyssey na GitHub

@radzik, post #11

A może zwyczajnie dla nikogo kto programuje to nie jest wyzwanie, które sprawi jakąkolwiek frajdę czy satysfakcję?
[#13] Re: Kod źródłowy Odyssey na GitHub

@grxmrx, post #12

Programista zawodowy - który zna się na rzeczy, i dałby radę - po skończeniu roboty w swojej korporacji czy innym miejscu w którym zarabia na życie, najzwyczajniej nie ma ochoty na takie projekty. On jak już siada do Ami, to woli pokodowac w asm czy po prostu odprężyć się przy jakiejś gierce.
Taka przeglądarka to kawałek ciężkiej pracy, a przyjemność taka sobie, nie mówiąc o innych benefitach ;)
[#14] Re: Kod źródłowy Odyssey na GitHub

@eastone, post #8

@ eastone
Na mosowej wersji fab zapewnie połozył juz laskę ze względu na brak czasu, stąd to udostępnienie źródełek (za kasiorkę) swego czasu.

Wymagana kwota na bouty JIT/JS w Odyssey została zebrana, więc musi się wywiązać.

A z innej beczki, nie wiecie czy Odyssey po zaimplementowaniu w/w JIT, zacznie po sobie sprzątać na bieżąco pamięć? Bo w chwili obecnej uptime samej przeglądarki u mnie, przy 1GB ramu, to jakieś 4h.


Ostatnia aktualizacja: 09.01.2016 19:27:41 przez R-Tea
[#15] Re: Kod źródłowy Odyssey na GitHub

@R-Tea, post #14

Tylko to kto inny robi a poza tym 60 dni już daaawno minęło.

Ostatnia aktualizacja: 09.01.2016 19:25:27 przez grxmrx
[#16] Re: Kod źródłowy Odyssey na GitHub

@grxmrx, post #15

Może go to zadanie przerosło, i boi się przyznać?
[#17] Re: Kod źródłowy Odyssey na GitHub

@R-Tea, post #16

Nie wiem, ale chyba z szacunku dla wpłacających powinny pojawić się chociaż jakieś informacje na stronie bounty czy coś.
[#18] Re: Kod źródłowy Odyssey na GitHub
Ot fab ma teraz życie rodzinne na nie hobby ..... Co nie oznacza że OWB padło
I Bigfoot teraz bedzie też miał więcej czasu dla MorphOS-a jak i zaległego bounty ;)
[#19] Re: Kod źródłowy Odyssey na GitHub

@Drako^BB, post #18

Czyli Bigfoot przejmuje rozmów Odyssey, a przynajmniej fix WebKit dla PPC?
[#20] Re: Kod źródłowy Odyssey na GitHub

@radzik, post #19

nie JIT dla JS :)
[#21] Re: Kod źródłowy Odyssey na GitHub

@Drako^BB, post #20

A kto może tego webkit poprawić? Sytuacja wydaje się patowa...
[#22] Re: Kod źródłowy Odyssey na GitHub

@radzik, post #21

byla propozycja ze strony deadwooda, bounty na big endian javascript fix dla webkit engine, ale nie bylo zainteresowania, wszystkiego cztery komentarze na morphzone czy cos kolo tego. jak chcecie to tu jest jeszcze dyskusja´:
http://amigaworld.net/modules/news/article.php?storyid=7623&start=0
[#23] Re: Kod źródłowy Odyssey na GitHub

@grxmrx, post #17

Wszystkie informacje jakie ukazały się, można znaleźć w tym wątku:

https://morph.zone/modules/newbb_plus/viewtopic.php?forum=9&topic_id=9950&viewmode=flat&sortorder=0&start=25

Prawdą jest, że powinienem zrobić jakiś update i taki będzie w tym tygodniu, bo zostały 2 niezakończone bounty i trzeba zadecydować co dalej.
[#24] Re: Kod źródłowy Odyssey na GitHub

@wawrzon, post #22

Sama propozycja bounty nic nie znaczy. Należy najpierw znaleźć kogoś kto bounty wykona, a potem je ogłaszać, inaczej wychodzi z tego to co widać - zerowe zainteresowanie i odzew. A najgorsze w tym wszystkim, że znalezienie programisty do wykonania pracy nie oznacza sukcesu.

Chętnych do programowania coraz mniej, obecni developerzy raczej nie młodnieją a nowego narybku coś nie widać. Słabo to wszystko widzę z biegiem czasu.
[#25] Re: Kod źródłowy Odyssey na GitHub

@pamp3rs, post #24

Chętnych do programowania coraz mniej, obecni developerzy raczej nie młodnieją a nowego narybku coś nie widać. Słabo to wszystko widzę z biegiem czasu.


Ot ale jeszcze pare lat zabawy będzie ;)
[#26] Re: Kod źródłowy Odyssey na GitHub

@Drako^BB, post #25

Wszystko to przez ciągle podtrzymywane złudzenie, że jest sens gonić świat. Ja się już wyzbyłem tego złudzenia i z wolna wracam do Amigi 1200 i asemblera. Nie ma się co dziwić, że nie ma chętnych do kopania się z kobyłą, jaką są źródła OWB i WebKit, przecież tego się nawet nie da skompilować pod MorphOS-em. Z hobbystycznego punktu widzenia jest to praca nudna, niewdzięczna i frustrująca. Zresztą potem i tak się okazuje, że niby wszystko działa, ale do tej czy tamtej strony trzeba odpalić Firefoxa, czy Chrome na PC.
[#27] Re: Kod źródłowy Odyssey na GitHub

@Krashan, post #26

Szkoda bo kojarzę cię jako propagatora i fana Mosa w Polsce..
[#28] Re: Kod źródłowy Odyssey na GitHub

@Agrabowski, post #27

I dalej tak jest jako że Krashan jest w MorphOS Team ;)

Tylko inna skala działania teraz
[#29] Re: Kod źródłowy Odyssey na GitHub

@Krashan, post #26

A się tak zapytam przy okazji. Jest na Maka PPC TenFourFox. I jest cały czas rozwijany. Tworzony jest w oparciu o Firefoxa w wersji ESR. Czy czy skoro da się przekompilować na MacOSa PPC Firefoxa, czy nie dało by się tego uczynić, i przekompilować na MOSa ?
[#30] Re: Kod źródłowy Odyssey na GitHub

@gilban, post #29

Źródła Timberwolfa są też dostępne i do zaktualizowania, ale nikomu nie sprawi frajdy żeby to ruszyć i utrzymywać.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem