Komentowana treść: MorphOS SDK 3.10
[#1] Re: MorphOS SDK 3.10
Nowe SDK "waży" dwa razy więcej od poprzedniego.
Po wydaniu poprzedniego SDK, wyszła nowy MorphOS, ciekawe czy tak też będzie tym razem.
[#2] Re: MorphOS SDK 3.10
Dzięki :)
[#3] Re: MorphOS SDK 3.10

@waldiamiga, post #1

No, ciekawe. Pewnie już bliżej niż dalej do wydania wersji 3.10szeroki uśmiech.
[#4] Re: MorphOS SDK 3.10

@deez, post #3

No co Ty 4.2
[#5] Re: MorphOS SDK 3.10

@waldiamiga, post #1

GCC 5.3 swoje waży.
[#6] Re: MorphOS SDK 3.10

@Krashan, post #5

Krashan nie śmiej się z pytania Ale co z tym się robi?
Mam rozumieć że to narzędzia dla developerów do tworzenia oprogramowania?
Do robienia gier także?
Ja jestem czysty laik, albo user jak kto woli. Ale zassałem to "ustrojstwo"...
[#7] Re: MorphOS SDK 3.10

@Voyox, post #6

Tak
[#8] Re: MorphOS SDK 3.10

@Voyox, post #6

Do gier? Nie SDK to nie jakiś GAMEMAKER. Na systemy NG w zasadzie nie ma niczego takiego, chyba że Hollywood (coś tam ponoć pozwala, ale dokumentacja kiepskawa). Był AMIDARK (próby portu, ale padły i chyba tylko na AOS 4.x). Na klasyku masz Backbone, a tu możesz próbować napisać program/grę (ale nie metodą przeciągnij i upuść, tylko tradycyjnie).

Ostatnia aktualizacja: 22.01.2016 21:53:14 przez KM
[#9] Re: MorphOS SDK 3.10

@Voyox, post #6

Mam rozumieć że to narzędzia dla developerów do tworzenia oprogramowania?

W zasadzie tak. Może się też przydać, jeżeli ktoś chce mieć zestaw typowych uniksowych komend konsoli i programów narzędziowych (ls, mkdir, cd i tak dalej...), ale wtedy kompilatory i dokumentację dla programistów można wywalić.
[#10] Re: MorphOS SDK 3.10

@waldiamiga, post #1

Można powiedzieć, że nowy MorphOS także wyjdzie po tym SDK.
[#11] Re: MorphOS SDK 3.10

@michal_zukowski, post #10

tedej?
[#12] Re: MorphOS SDK 3.10

@KM, post #8