Komentowana treść: Projekt Lila
[#1] Re: Projekt Lila
Nie istnieje wersja demonstracyjna tytułu

Ciekawe dlaczego?
[#2] Re: Projekt Lila

@PopoCop, post #1

No właśnie, ładna grafika, ale ubogość akcji, przeciwników i BB, czyli prawdopodobny brak płynności- ja chętnie sprawdziłbym demo i "obalił" te mity
[#3] Re: Projekt Lila
oni są śmieszni takie gry to były na C-64 albo A500
[#4] Re: Projekt Lila
Moim skromnym zdaniem to bardzo źle, że nie ma wersji demonstracyjnej. Przypomina to kupno kota w worku. Na podstawie filmu bardzo jest ciężko podjąć decyzję o wydaniu kasy na produkcję. Nie wiemy na jakim sprzęcie była odpalona gra, ekran jest sprytnie ustawiony, że wydaje się że ekran gry bez panelu, wydaje się większy. I po prawdzie nie wiem co z muzyką/sfx w tej grze. Czy to co słyszymy na filmiku to faktycznie muza z amigi, nie wiem.
[#5] Re: Projekt Lila

@asman, post #4

Słuszna uwaga z tym sprytnym ustawieniem ekranu.
Obserwując plansze intra/loga można wnioskować, że ramka z samą grą nie jest za duża
[#6] Re: Projekt Lila

@asman, post #4

Muza to zespół Blue Metal Rose. Wątpię żeby została użyta w grze, wogóle w użycie utworów śpiewanych w platformówce, i to w takiej jakości ;]
Co do ekranu - w 4:47 widać odbicie typa, kamerka leży na laptopie po prostu; akurat w tym wypadku myślę że działanie niecelowe, nic nie chciano ukryć.

Ostatnia aktualizacja: 25.07.2016 22:08:27 przez adam_mierzwa
[#7] Re: Projekt Lila

@adam_mierzwa, post #6

Wyczytyłem na stronie kickstartera tegoż produktu (link), że muzyka ma prawie jakość CD-like. I tak się zastanawiałem nad tym.
Co do ekranu, to ja bym, chcąc wypromować tytuł, pokazał jaka to jest amiga i ustawił ekran normalnie tak by wszystko było jak najlepiej widoczne, dlatego trochę mnie to zdziwiło. Być może faktycznie to jest niecelowe, ciężko mi powiedzieć. To tylko moje spekulacje.
[#8] Re: Projekt Lila

@asman, post #7

to jest na pewno uruchomione na indiego :)

--

cena zaskakuje..
[#9] Re: Projekt Lila

@juen, post #8

Bo ja wiem czy cena zaskakuje? Dla Niemca 35 euro to to samo co dla Polaka 35 zeta, a 35 zeta to nie tak dużo.
[#10] Re: Projekt Lila

@agrajek, post #9

Czyli wiekszosc Polakow, to juz w zasadzie Niemcy, wiec nie robi to na nich wrazenia?
[#11] Re: Projekt Lila

@agrajek, post #9

skoro to to samo to dam jakiemus niemcowi 35 pln za 35 euro :) jacys chetni?

a tak powaznie - to ja rozumiem, ze koszta produkcji w niemczech (poligrafia itd) jest wieksze niz w polsce (chociaz nic im nie broni zlecic produkcji w tym kraju gdzie jest tanio, by bylo takze tanio dla koncowego uzytkownika) ale 35 eur za wersje cyfrowa? ludzie mowie Wam, studiujcie amosa i bierzcie sie do pisania gier! :)
[#12] Re: Projekt Lila

@juen, post #11

Tu bardziej chodzi o aspekt kolekcjonerski niż samą zawartość, jakość czy cenę. Dla kolekcjonera, 35E za fizyczne wydanie, nowej, gry na Amigę to żaden wydatek. Skończy się nakład i kiedyś gra zyska na wartości. |Dla takiego targetu gra jest kierowana. Osobiście nie widzę w tym nic złego. Kto chce kupi, kto nie - nie. Skończy się edycja limitowana to wersja digital będzie oferowana za mniejsze pieniądze (na grosze w Amigowym świecie bym nie liczył - Project R3D i inicjatywa Juena to piękna abberacja)
Nie ma sensu przeliczać wartości czy jakości gry, bo jak ktoś tego szuka to niech looknie na Steam czy konsole - kupi gry nieporównywalnie lepsze w każdym aspekcie za nieporównywalnie mniejsze pieniądze (i to nie tylko absurdalnie "wartościowując" dobro rozrywkowe na jakieś przeliczniki mające zracjonalizować ten czy inny zakup).
Kto wie, może dzięki temu (i innym tak wydawanym /w pudełkach/ grom) kiedyś w końcu zaczną powstawać świetne produkcje na Amigę. Wydano Tanks Furry, będzie Solid Gold, Projekt Lila...
Może dzięki tym inicjatywom w końcu doczekamy się porządnych gier, jak to ma miejsce na innych sprzętach.
[#13] Re: Projekt Lila
Ten film ma być filmem promocyjnym?! To jakiś żart? 10 minut właściwie tego samego. Kamera patrzy na ekran z jakiegoś absurdalnego kąta. W monitorze odbija się grający i okno. Nie wymagam już zrzucenia klatek w sposób normalny ale czy nie możba było zasłonić okna, trochę odwrócić monitor i ustawić prosto kamerę? To nawet nie jest amatorszczyzna.
[#14] Re: Projekt Lila

@MDW, post #13

Zwłaszcza że gra leci z emulatora, można to było zwyczajnie nagrać programem do przechwytywania ekranu.
[#15] Re: Projekt Lila

@adam_mierzwa, post #14

Wszyscy, wszędzie nagrywają materiały za pomocą urządzeń ala elgato. Niezależnie czy to Speccy czy inny Xbone. Tylko nie w przypadku Amigi (choć są swietne wyjatki na tubie). Materialy promujące nowe gry to często (bądź zawsze w przypadku, np, A-Eon) to jakiś dramat, który trudno nazwać amatorka.
[#16] Re: Projekt Lila

@MDW, post #13

sznurek

pojawilo sie cos takiego
[#17] Re: Projekt Lila

@aszu, post #16

Świetny motyw tytułowy, muzyka w grze też, nawet grafika jakoś nie odrzuca (choć to poziom NESa ale, że takie retro jest "trendy" pastwić się nie będę) ale cała reszta...
Amiga to kiedyś była królowa jednej ramki. Projekt Lila? Toż to jakiś horror dla oczu i, przynajmniej na materiale, coś kompletnie niegrywalnego. W 91 roku na grę nikt by nawet nie spojrzał.
Dla kolekcjonera pewnie fajna rzecz ale żeby w to grać? Nope.
[#18] Re: Projekt Lila

@aszu, post #16

strzaly wrogow sa wolniejsze niz ruch gracza ;/

ogolnie cos tu poszlo nie tak, szkoda

edit: chociaz plus na to, ze ta gra powstala bardzo szybko
ze swojej strony mam nadzieje, ze skonczymy jakos szybko w tym roku moze jeszcze bridge strike'a i zajmiemy sie nasza platformowka (logiczno zrecznosciowa :P)

Ostatnia aktualizacja: 30.07.2016 20:47:08 przez juen
[#19] Re: Projekt Lila

@juen, post #18

jedziecie z koksem. river raid to jedna z moich ulubionych gier, tak ze bridge strajkiem na pewno sie bede zagrywal!!!!OKOKOKOK
[#20] Re: Projekt Lila

@juen, post #18

Jak zrobicie metroidvanię to staniecie się bohaterami Amigi. Za genialność, powiedzmy w stylu Axiom Verge, sam nosiłbym Was na rękach.
[#21] Re: Projekt Lila

@juen, post #18

Wiesz co bym chętnie kupił od Was? Platformówkę w rodzaju Shantae.
[#22] Re: Projekt Lila

@Stoopi, post #21

Ja proszę o Moon Patrol
[#23] Re: Projekt Lila

@juen, post #18

A za 150 zl biere od Was Dune 3 w ciemno :)
[#24] Re: Projekt Lila

@sordan, post #23

W temacie "Dune 2 AGA" możecie uderzać do mnie.

Mam dostęp do całej oryginalnej grafiki do Dune 2 z PC-ta w 256 kolorach. Wszystkie obrazki, animacje i ikonki. W dowolnym formacie. szeroki uśmiech

Mam również dostęp do oryginalnych efektów dźwiękowych z PC.

Projekt Dune 2 AGA robię powolutku...

[#25] Re: Projekt Lila

@Hexmage960, post #24

Pewnie prawa do ich używania też posiadasz

Generalnie nie ma co rzucać "chciejstwa" w stronę chłopaków z Project R3D. Niech po prostu robią swoje.
[#26] Re: Projekt Lila

@michalmarek77, post #25

Pewnie prawa do ich używania też posiadasz

Praw nie mam, to projekt czysto "społecznościowy", który ma na celu udostępnienie Dune 2 z grafiką AGA na Amigę. Raczej nikt nie będzie tu robił problemów, skoro na PC jest tuzin takich klonów.
[#27] Re: Projekt Lila

@michalmarek77, post #20

Całkiem nie dawno, może rok temu, przez EAB przewinęło się The Game. Jeśli tylko szukasz dobrej metroidvani na klasyczna ami.
[#28] Re: Projekt Lila

@Hexmage960, post #24

To dość smutne, że w 256 kolorach twarz Mentata wygląda tak:



Przydałby się pewnie zdolny grafik, kto przerobiłby te "256 kolorów" na chociaż 64.
[#29] Re: Projekt Lila

@recedent, post #28

Ten obrazek jest powiększony.
Tu oryginalny rozmiar:

Diuna 2 na PC ma sztywną paletę 256 kolorów. Cała grafika korzysta z tej jednej palety.



Ostatnia aktualizacja: 01.08.2016 12:26:49 przez Hexmage960
[#30] Re: Projekt Lila

@Hexmage960, post #29

Na PC mam program do wyciągania grafiki z Diuny 2 z PC. Nie rozpoznawał on tylko grafiki ikon.

Pracując wczoraj i dziś udało mi się na Amidze wyciągnąć ostatni element - grafikę ikon.

Format rozpracowałem samodzielnie.

Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem