@Leon, post #28
@Leon, post #28
Ogólnie jest to irytujące, że na starcie tracę ponad 20% miejsca na dyskietce tylko dlatego, że gra składa się z większej liczby plików.
@Leon, post #28
@teh_KaiN, post #34
@Leon, post #38
Przykładowo system z mniejszymi blokami.
@Leon, post #37
@Leon, post #38
@gorzyga, post #44
@asman, post #50
Mi się gdzieś obiło o uszy że Backbone generuje źródło amosowe i później je kompiluje. Mógłbyś je przejrzeć i tam pogrzebać w sprawie tych plików i pewnie wielu innych rzeczy też.
@mailman, post #48
Można też wszystko spakować PowerPackerem i na samym początku s-s dać komendę do rozpakowywania w tle - PPDecrunch.
@MDW, post #51
@asman, post #53
@asman, post #53
@MDW, post #55
Zmieniam coś w kodzie.
@Hexmage960, post #57
Ten etap nie powinien zachodzić. Generowanego kodu zwykle nie wolno zmieniać.
@MDW, post #55
@asman, post #59
[lDelikatny bezsens widzę w 3 i 4. Po co ktoś rozgarnięty miałby zmieniać coś w kodzie po to by potem zmieniać coś w narzędziu.