Komentowana treść: Bridge Strike - wszystkie mapy zostały ukończone
[#1] Re: Bridge Strike - wszystkie mapy zostały ukończone
1 ekstra
[#2] Re: Bridge Strike - wszystkie mapy zostały ukończone
Dobre modki szczególnie pierwszy, wpada w ucho słuchałem go dobre 20 razy. OK
[#3] Re: Bridge Strike - wszystkie mapy zostały ukończone

@Leon, post #2

Utworki "in game" mają tylko 2 kanały żeby pozostawić 2 kanały dla efektów. Motyw highscore/gameover też nam się bardzo podoba.
Wszystkie utworki generalnie pasują do siebie i tworzą naprawdę fajną wspólną całość. JMD niesamowicie przyjemnie wczuł się w nastrój OK
[#4] Re: Bridge Strike - wszystkie mapy zostały ukończone

@Koyot1222, post #3

Super wiadomość :)
[#5] Re: Bridge Strike - wszystkie mapy zostały ukończone

@Koyot1222, post #3

Drugi pod linkiem "2" jest 3 kanałowy. Przynajmniej tak na ucho.
[#6] Re: Bridge Strike - wszystkie mapy zostały ukończone

@Andrzej Drozd, post #5

obydwa sa dwukanalowe tak jak napisal Koyot :)
[#7] Re: Bridge Strike - wszystkie mapy zostały ukończone

@juen, post #6

Aha, czyli nie są to typowe moduły, tylko wykorzystane są długie sample polifoniczne? Jaką wielkość mają te modki? Około 500 kB?
[#8] Re: Bridge Strike - wszystkie mapy zostały ukończone

@Andrzej Drozd, post #7

Niby po co długie sample? Masz na jednym kanale wciśniętą perkę i gitarę + coś jeszcze, sample grają na przemian. Coś jak w utworach w Chaos Music Composer na Atari.

Tutaj od 1:25, pattern 01 ładnie to obrazuje
[#9] Re: Bridge Strike - wszystkie mapy zostały ukończone

@agrajek, post #8

Co to znaczy wciśnięta perka? Jeżeli będzie dłuższy loop perkusyjny, to po zmianie akordu sampel rozminie się z tempem sekwencera i dla każdego akordu potrzebny jest osobny sampel. Prowadzi to do wielkiego modułu.OK
[#10] Re: Bridge Strike - wszystkie mapy zostały ukończone

@Andrzej Drozd, post #9

To znaczy, że na jednym kanale grasz na przemian basem i perkusją. Z drugiej strony moduł 1 (HighScore) gra na trzech kanałach niewątpliwie. I nieodparcie kojarzy się z modułem z Cannon Fodder, granym przy liście awansów.
[#11] Re: Bridge Strike - wszystkie mapy zostały ukończone

@Andrzej Drozd, post #7

to sa najzwyklejsze moduly do tego z samplami z dyskietek st :)
[#12] Re: Bridge Strike - wszystkie mapy zostały ukończone

@juen, post #11

A jaką mają wielkość?
[#13] Re: Bridge Strike - wszystkie mapy zostały ukończone

@Andrzej Drozd, post #12

do 100kb. a czemu pytasz? to sa najwyklejsze moduly dwukanalowe. tak jak sample sie upycha w 4ch jeden pod drugim tak i jest tu to zrobione, zadnych cudow nie ma
[#14] Re: Bridge Strike - wszystkie mapy zostały ukończone

@juen, post #13

czemu pytasz?


Może mam słuchawki zepsute, albo ktoś trochę umonofonicznił nagranie lub po prostu YT przekłamuje dźwięk, ale ja słyszę 3 kanały. Natomiast w pierwszym module dokładnie słychać trzeci kanał.
Tak czy inaczej temat ciekawy i zastanawiam się czy dałoby się użyć 2 kanałów, sampli polifonicznych i zmieścić w 100 kB?

PS. Jeżeli można, to podeślij te moduły lub udostępnij link.
[#15] Re: Bridge Strike - wszystkie mapy zostały ukończone

@Andrzej Drozd, post #14

Przysłuchałem się jeszcze raz pierwszemu modułowi i słyszę tam jednocześnie 4 kanały. Strings, cykaczo-perka, instrument solowy i później wchodzi bas.
Koniecznie udostępnij ten moduł, bo w głowie mi się to nie mieści i chciałbym tak wymiatać, że na 2 kanałach da się robić 4. No chyba że chodzi o sample polifoniczne.
Tak czy inaczej wciąż się uczę Protrackera.
[#16] Re: Bridge Strike - wszystkie mapy zostały ukończone

@Andrzej Drozd, post #15

Klikałeś w tego linka co dalem wyżej?
Widać tam "jak byk" że na jednym kanale grają jednocześnie 3 różne instrumenty...

To że Ty musisz mieć osobny kanał na każdy instrument, nie dowodzi użycia 4 kanałów w module z Bridge Strike.
[#17] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#18] Re: Bridge Strike - wszystkie mapy zostały ukończone

@Andrzej Drozd, post #17

ja nie wiem co youtube robi z dzwiekiem, ale powinna Ci wystarczyc informacja, ze te moduly uzywaja wylacznie dwoch (i caly czas tych samych) kanalow, dwa pozostale sa puste, zeby na nich odgrywac sfx z gry. przeciez chyba robisz jakies moduly wiec jak mozesz sie dziwic, ze w dwoch kanalach tego sie nie da zrobic? modulow z wiadomych powodow nie udostepnimy, jak bedziesz chcial to sobie wyripujesz z gry :) a w miedzyczasie wlacz sobie bylejaki chip modul i zobacz jaks sie robi moduly majac ograniczona ilosc kanalow :)
[#19] Re: Bridge Strike - wszystkie mapy zostały ukończone

@juen, post #18

przeciez chyba robisz jakies moduly wiec jak mozesz sie dziwic, ze w dwoch kanalach tego sie nie da zrobic?


Nie twierdzę że się nie da, ale to będzie słychać. A tutaj tego nie słychać, czyli nie słyszymy oryginalnego modułu, tylko dźwięk zremasterowany.
Ponieważ gdy zaczyna się nowy dźwięk na tym samym tracku, to jest ucinany poprzedni. O ile można uznać że drugi moduł nie jest zremasterowany pod publiczkę na YT, to pierwszy ewidentnie gra lepiej niż Protracker na 3 kanałach.
Na YT można podmieniać dźwięk. Wrzućcie oryginalny dźwięk z Protrackera w dwóch kanałach i nie będzie problemu.
[#20] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#21] Re: Bridge Strike - wszystkie mapy zostały ukończone

@11MASTEr, post #1

Trafiłem ostatnio w jakiś retro newsach na obrazki z gry i strasznie mi się podobają te maniunie i słitaśne domeczki, drzewka, koniki itp. :)
Nie grałem, ale słyszałem że to chodzi tylko na Adze, naprawdę się nie da jakoś tej gry na A500 ? - Ech jak ktoś zrobi na C64 to zada kłam takim tezom. ;)
[#22] Re: Bridge Strike - wszystkie mapy zostały ukończone

@ZbyniuR, post #21

Gra działa na ECS (obrazek).
[#23] Re: Bridge Strike - wszystkie mapy zostały ukończone

@Leon, post #22

To czemu ludzie piszą że na 1MB i 68k nie chodzi?
[#24] Re: Bridge Strike - wszystkie mapy zostały ukończone

@ZbyniuR, post #21

Kup ace 500plus
[#25] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#26] Re: Bridge Strike - wszystkie mapy zostały ukończone

@Andrzej Drozd, post #19

prosze nie wprowadzac zamieszania. wszystkie utwory udostepnione na youtube to sa oryginalne utwory z gry. przeciez na PPA podane jest info z pierwszej reki to po co wygadywac takie glupoty o remasterowanych utworach, ilosci kanalow wiecej niz w rzeczywistosci czy tworzeniu sekwencji (skoro powiedzialem, ze sample pochodza z dyskietek ST - co slychac od razu)

Ostatnia aktualizacja: 16.01.2017 07:49:09 przez juen
[#27] Re: Bridge Strike - wszystkie mapy zostały ukończone

@juen, post #26

Sample są z dyskietek ST, ale przecież tu chodzi o to, że moduł z intra wyraźnie brzmi jak 3 kanałowy. Na samym początku, w lewym kanale gra strings, natomiast na prawym hihat perkusyjny i pianino. Te trzy instrumenty grają jednocześnie. Nie jest to technicznie możliwe w module 2 kanałowym.
Po pewnym czasie dochodzi bas i wymienia się on z hihatem.
[#28] Re: Bridge Strike - wszystkie mapy zostały ukończone

@Andrzej Drozd, post #27

wydaje Ci sie. naraz graja dwa kanaly a na nich naprzemiennie instrumenty. ile mozna powtarzac to samo :)
[#29] Re: Bridge Strike - wszystkie mapy zostały ukończone

@juen, post #28

Dzisiaj dostałem nr konta aby wesprzeć autorów co "łaska", wiec będę wspierał i ja i moi znajomi. Dzięki wielkie oraz słowa uznania za nową gierkę dla amigi. Pozdrawia całe Gniezno oraz grupka Dark Team ;)
[#30] Re: Bridge Strike - wszystkie mapy zostały ukończone

@juen, post #28

Nie wydaje mi się. Pianino wybrzmiewa i na tym samym kanale słychać hihat perkusyjny. Jest to technicznie niemożliwe.
To co słyszymy nie jest modułem dwukanałowym lub dźwięk został zremasterowany na programie typu DAW.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem