Komentowana treść: Hollywood 7: Eternity
[#31] Re: Hollywood 7: Eternity

@R-Tea, post #27

No przecież wyraźnie autor napisał, że przez złodziei, zrezygnował z udostępniania demo.

Nie rozumiem co mu złodzieje przeszkadzają. Gdyby wersja demo NIE MIAŁA wkompilowanej funkcji nagrywania projektu to żaden złodziej jej nie odblokował i zrobił pewną wersję. Taka wersja bez "save" spokojnie mogłaby sobie krążyć po sieci i być dostępna za darmo.
[#32] Re: Hollywood 7: Eternity

@Krashan, post #29

Dokładnie tak. DigiBooster 3 demo jest tak „zabezbieczony”. Po prostu nie ma kodu savera. Zablokowanie przycisku i pozycji menu są już tylko kosmetyką.

No i pięknie. OK Takie to proste, a tak ogarnięty człowiek jak autor Hollywood tego nie rozumie. szeroki uśmiech

Zawsze mnie bawiły te pecetowe programy w wersji trial, które się odbezpieczało jakimś magicznym programikiem. Jakie by to zabezpieczenie nie było to i tak ktoś je kiedyś złamie.
[#33] Re: Hollywood 7: Eternity

@MDW, post #32

Ale co to za problem zrzucić z pamięci ten moduł. Czy tam dopisać sobie samo eksportowanie do pliku? W oddzielnej aplikacji. Czy pozbawieni opcji Eksportu jest to zabezpieczenie idealne gdy cały moduł siedzi w ramie?

Ostatnia aktualizacja: 21.03.2017 13:27:27 przez TechNineWonder
[#34] Re: Hollywood 7: Eternity

@TechNineWonder, post #33

Oo tak, bo moduł leży w ciągłej pamięci... jasne...
[#35] Re: Hollywood 7: Eternity

@X-Type^HVR, post #22

Pod warunkiem, że będzie tutorial, książka do tego, bo kilka osób, które ma to cudo zęby sobie na nim połamało.
[#36] Re: Hollywood 7: Eternity

@KM, post #35

Bo to program pisany w "starym stylu", gdzie tylko programista potrafi go obsłużyć i wykorzystać wszystkie opcje
[#37] Re: Hollywood 7: Eternity

@michal_zukowski, post #34

I co nie da się tego obejść... jasne jest to nie do złamania...
[#38] Re: Hollywood 7: Eternity

@TechNineWonder, post #33

No i nawet jeżeli się trafi na kawałek pamięci z danymi to co z tego? Ma się jakieś bajty, które mają się nijak do tego co zostanie zapisane do pliku. Podczas zapisu czy odczytu projektu jest pewnie masa konwersji, parsowania. Wielki świat nie potrafi poprawnie zapisać czy zinterpretować plików office mając dokumentację, a tu ktoś miałby z dziwnego kawałka pamięci zapisać projekt? Tak złożony projekt? Moim zdaniem niewykonalne.

Ostatnia aktualizacja: 21.03.2017 18:05:36 przez MDW
[#39] Re: Hollywood 7: Eternity

@MDW, post #38

...ale zawsze możesz dać playback i zrzucić dane z wyjścia słuchawkowego na jakiegoś Kasprzaka! Ha, i złamałeś system!
[#40] Re: Hollywood 7: Eternity

@MDW, post #38

To cały Amigowy soft dało się s-Crakować a Digi3 się nie da. Wydaje mi się że trzeba to zapisać w kapsule czasu i wysłać w kosmos. Albo zakopać w fundamentach jakiegoś wieżowca.


A tak po za tym to co za problem wziąć jakiś mały sampel wgrać na Pattern odegrać i zobaczyć co jest w pamięci. I przeanalizować z tym co wgraliśmy.

Pewnie jeśli się nie da to nie ma o czym pisać.


Bo cały świat jest mało kreatywny już nie wspominając o BidaKorpo.

Ostatnia aktualizacja: 21.03.2017 18:15:20 przez TechNineWonder
[#41] Re: Hollywood 7: Eternity

@TechNineWonder, post #40

No to złam DB3 misiu żałosny...
[#42] Re: Hollywood 7: Eternity

@Krashan, post #41

Grzegorz nie reaguj nie warto. Piracenie softu w naszym wieku to nawet nie jest głupota. Za dzieciaka rozumiem, młody, głupi, nie było tego w Polsce bieda itd., ale dzisiaj ... żal to komentować. Kto będzie chciał później cokolwiek zrobić dla nas.
[#43] Re: Hollywood 7: Eternity

@KM, post #42

Nie zrozumiałeś mnie. Jak umie, to niech spiraci. Mój punkt widzenia jest taki, że nie umie, tylko się wymądrza.
[#44] Re: Hollywood 7: Eternity

@Leon, post #3

A ten APK Compiler to osobno trzeba zakupić, czy jest w wersji 7.0, no i co to takiego (skoro jest osobno)? Razem 150 euro to już dużo jak na nasze realia.
[#45] Re: Hollywood 7: Eternity

@KM, post #44

Możesz robić apki na smartfony z Androidem. Na nasze realia może drogo wychodzi komplet, ale to nie jest artykuł pierwszej potrzeby, no i że tak powiem na cały świat jest wersja - nie spodziewaj się edycji na Polskę za pół ceny ;]
Bawiłeś się demkiem Hollywood?
[#46] Re: Hollywood 7: Eternity

@recedent, post #39

A sam projekt jak zachować? Przecież nad prezentacją pracuje się czasem tygodniami. To tak jakby po napisaniu i skompilowaniu programu kasować źródła zostawiając tylko binarkę. szeroki uśmiech Jeżeli ktoś tak chce używać to proszę bardzo - ja na miejscu autora bym pozwolił na takie "piractwo".
[#47] Re: Hollywood 7: Eternity

@MDW, post #46

Nie no, mój post był z kategorii tych humorystycznych raczej. Przezentacje można wszak nagrywać frame grabberami, moduły - zgrywać na kasety magnetofonowe, ale wszyscy wiemy, że nie o to tu chodzi. Chociaż w sumie to moduł zgrany do mp3 na potrzeby - bo ja wiem? Gamedevu nie jest już nikomu potrzebny jako DBM, chyba że manager projektu powie "ja to bym jednak lekko zmienił zakończenie, a beat zmienił na bardziej tłusty", to wtedy taki muzyk też ma lekki zonk :)
[#48] Re: Hollywood 7: Eternity

@MDW, post #46

Nie wiem czy pamiętasz bo chyba mało używasz Windows ;) ale były programy zrzucające całą zawartość RAM. Nie tylko przeczesujące w poszukiwaniu obrazków i t.p. rzeczy z uruchomionej w tle gry. Całą.
[#49] Re: Hollywood 7: Eternity

@adam_mierzwa, post #48

były programy zrzucające całą zawartość RAM


Jak pisze MDW, jeśli ktoś chciałby właśnie w taki sposób zapisywać stan swojej pracy, to krzyżyk mu na drogę, niech się przecież bawi ;)
.
[#50] Re: Hollywood 7: Eternity

@rePeter, post #49

Tak, musiałby być wyjątkowym entuzjastą żeby tak się męczyć ;)
Niemniej zastanawia mnie jak to się dzieje że ludzie nie mając źródeł z taką łatwością produkują "witaminki" obecne na warezach.
I to co już wspominał MDW - jak programista takiej klasy nie potrafi wypuścić demka nie do złamania. To jest dziwne. Chyba ze z góry zakłada kto jest potencjalnym odbiorcą, czego szuka, i nie wysila się na reklamę.
[#51] Re: Hollywood 7: Eternity

@adam_mierzwa, post #45

Uruchomiłem. Trochę szkoda, że nie ma żadnej gry w tym zrobionej, żeby sobie pod podpatrzeć. Laikowi przypomina to trochę wizualnie robienie stronki w HTML Chodzi mi o listing tego co uruchamiamy. Ciekawe. Czyli kupuję za 99 euro i poza Androidem mogę robić na Windowsa, Linuxa, AOS 4.x MorphOS 3.x, 68k?
[#52] Re: Hollywood 7: Eternity

@KM, post #51

To jest to demo dostępne? czy w ogóle jakieś? Kurde, chyba po tylu godzinach w pracy już nie widzę....:)(
[#53] Re: Hollywood 7: Eternity

@KM, post #51

Tak. Z tym porównaniem - coś w tym jest ;)
Zacznij od pierwszego przykładu. Zwróć uwagę jak definiuje się podstawowe obiekty np. co ma robić za tło, co za muzyczkę, co będzie ruchomym obiektem. Numerujesz je, i potem wywołujesz je wtedy gdy są potrzebne. Zobacz np. na demo boing - jak jest określone kiedy wydawany jest dźwięk. Tam są bardzo dobre przykłady i dużo ich jest.

#52
demko Hollywood

Poza tym zaglądnij tutaj jest parę użytecznych linków.

Ostatnia aktualizacja: 22.03.2017 16:22:19 przez adam_mierzwa
[#54] Re: Hollywood 7: Eternity

@adam_mierzwa, post #53

dzięki :) muszę jakiegoś pc dorwać, żeby to odpalić dema na macos, czy inne systemy nie ma dobra, nie narzekam - zerknę na virtualu i tyle


Ostatnia aktualizacja: 22.03.2017 16:46:35 przez X-Type^HVR
[#55] Re: Hollywood 7: Eternity
No to teraz całkiem serio, gdyby był ktoś zainteresowany kupnem, to chętnie rozważę opcję wspólnego zakupu, może coś utargujemy.
[#56] Re: Hollywood 7: Eternity

@KM, post #55

Wstępnie też się piszę...
[#57] Re: Hollywood 7: Eternity
Czy ktos ogarniał temat nauki LUA? Coś może polecić dla kompletnie zielonego człowieka? Krok po kroku? Skoro Hollywood na tym bazuje, wydaje mi się, że najlepiej nauczyć sie skryptować w LUA, a potem przejść na Hollywood.
[#58] Re: Hollywood 7: Eternity

@radzik, post #57

Krashan.
[#59] Re: Hollywood 7: Eternity

@radzik, post #57

Jest dokumentacja po polsku.
Podobno Lua jest prosta jak patyk. Może i tak, ale ta dokumentacja nie trafia do mnie.
Co do kursów - też jest po polsku dużo, niestety te konkretne przykłady to robienie modów do gier ;] Także na YouTube. Ogólnie jest dużo materiałów, ale nie trafiłem na "ten właściwy".
[#60] Re: Hollywood 7: Eternity

@adam_mierzwa, post #59

Według mnie po polsku nie ma co szukać. Angielski to podstawa w IT.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem