Komentowana treść: Heart of Darkness
[#31] Re: Heart of Darkness

@freak_outXP, post #23

ile mógłbyś zapłacić za amigową grę na poziomie tj. ze wszystkimi bajerami typu ładna muzyczka, grafika, Copper, Blitter i wymaganiach rzędu OCS 1MB + twardziel (koniecznie!)? Ile za kopię cyfrową, a ile za boxa?
Dla mnie wszystko zależy od grywalności. Moim zdaniem to jest najsłabszy punkt większości gier jakie się ostatnio ukazują. Gry są słabo przemyślane i słabo przetestowane pod kątem „user experience”. Podałbym kilka przykładów, ale potem tu przyjdą ich autorzy (np. nie władający językiem polskim) i zrobi się dym, więc zmilczę. Najczęściej już po obejrzeniu gameplaya na YT się odechciewa.

Za kopię cyfrową gry, która mi zapewni kilkadziesiąt godzin wciągającej rozrywki spokojnie kładę 100 zł. Boxy mnie nie interesują, nie jestem kolekcjonerem. Wiem, że tu idę przeciw trendowi, bo większość gier jakie teraz wychodzą jest właśnie robiona pod kolekcjonerów i nacisk idzie na wyczesane pudełko i stado gadżetów. Natomiast niewiele się robi, żeby przykuć gracza do monitora. Bo może i tak nikt w te gry nie gra. No to wtedy fakt, po co się wznosić nad poziom stockowej A500...
[#32] Re: Heart of Darkness

@luk, post #29

OK pokłony
[#33] Re: Heart of Darkness

@Dorian3d, post #30

and the winner is...


OKOKOK
[#34] Re: Heart of Darkness

@MUFA-amigaone-pl, post #28

A przepraszam, ja na Vampire korzystam z portów Artura i oby robił ich jak najwięcej.
[#35] Re: Heart of Darkness
Dziękuję Arturze, za kolejny świetny port.
[#36] Re: Heart of Darkness

@Artur Jarosik, post #21

Jakie ta gra ma wymagania?
Przy próbie uruchomienia na Apollo 060@80 64MB mam "not enough memory available"
[#37] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#38] Re: Heart of Darkness

@Arturo, post #36

Musisz jeszcze drugie tyle dołożyć.

Wersja ix gdyby jeszcze komuś nie działało.

Wymaga ixemul 63.1.
[#39] Re: Heart of Darkness

@MUFA-amigaone-pl, post #28

Nikt już poza twórcami konsol nie bawi się w optymalizację oprogramowania, więc efekt jest właśnie taki jak piszesz. Tylko Amiga to nie rynek PC, więc z jednej strony sprzet znany od dłuższego czasu, rzadziej się zmienia, no ale koszty znacznie większe, bo rynek mikro.

Miło jest zobaczyć tytuły z lat 90-2010 z PC działające na Amidze 68k i NG. Ciekawe jak bardzo trzeba uprościć grafikę, rogrywkę, żeby na standardowych modelach ruszyć.
Być może ludzie zobacza, że nowe i szybsze wcale nie jest gorsze. szeroki uśmiech
[#40] Re: Heart of Darkness

@KM_Ender, post #39

Ciekawe jak bardzo trzeba uprościć grafikę, rogrywkę, żeby na standardowych modelach ruszyć.
Być może ludzie zobacza, że nowe i szybsze wcale nie jest gorsze.






działa super


Graficznie jak
Na amige cd 32




Ostatnia aktualizacja: 28.11.2020 12:31:31 przez Dorian3d
[#41] Re: Heart of Darkness

@Dorian3d, post #40

Poziom AGA (paleta, kolory) bardzo mi się podoba, do tego rozdziałka PC 640x480 i już jestem szczęśliwy. Pytanie czy goła CD32 i AGA 2 MB chip dadzą radę płynnie taką rozdziałkę uciągnąć. 320x256 czy coś w ten deseń dla mnie odpada.
[#42] Re: Heart of Darkness

@WojtekX, post #15

Ahemn...

Chciałbym tylko zauważyć, ze ta gra na 486DX ( czy PSX) śmiga w "ramce" więc to nie tyle to 040 niedomaga a po prostu port nie stara się nawet wykorzystać je Amigi.
To przecież banalna gra, praktycznie statyczna gra w 320x256x8bit. Jazz jackrabbit na piecu był nieskończenie bardziej wymagający względem sprzętu.

To oczywiste, że port, bez optymalizacji pod dany hw, nie tylko będzie sobie kiepsko radził ale również nie będzie czymś, do wyciągania wniosków.

No chyba, że wymagania względem Amig określacie na podstawie tego jak działa Tomb Raider pod PC-tadkuem
[#43] Re: Heart of Darkness

@michalmarek77, post #42

To jest port Gry

A nie gra zrobiona od A Do Z na Amidze.


Świetną robota !


Cały bajer zagrać na amidze nie na pc.


Pamiętam jak zobaczyłem u kuzyna Tomb Raider na psx


bez rozmywania tekstur (tragedia )


To potrafiła amiga z 40 i AGA !




Tales From Heaven



Ostatnia aktualizacja: 28.11.2020 16:45:09 przez Dorian3d
[#44] Re: Heart of Darkness

@BULI, post #2

Dasz linka do tej Wosowej wersji? Nie mogę nigdzie tego znaleźć.
[#45] Re: Heart of Darkness

@fazior, post #44

Tju
[#46] Re: Heart of Darkness

@waldiamiga, post #45

Dzięki serdeczne.
[#47] Re: Heart of Darkness

@Artur Jarosik, post #21

Super port. Dziękuję że poświęcasz czas dla naszej Przyjaciółki. A może masz link do działającej wersji demo, takiej bardziej rozbudowanej?

Ostatnia aktualizacja: 29.11.2020 21:52:19 przez Ponki1986
[#48] Re: Heart of Darkness
Jest sens odpalać na 060@80 ??
[#49] Re: Heart of Darkness

@PrzemasIII, post #48

Na Warpie1260 w 80Mhz spokojnie pójdzie ale to także dzięki szybkim pamięciom DDR3.
Sprawdź, to się dowiemy jeśli masz conajmniej 96MB RAM.
[#50] Re: Heart of Darkness

@Ponki1986, post #47

??, ten link jest do pełnej wersji, TYLKO bez animacji.

Wersja z włączonym skalowanie dla grających na WinUAE.
Ustawić width na 800 i multipiler na 3. Wtedy obraz najlepiej wypełnia ekran
oraz jest wyśrodkowany. Można też włączyć filtrowanie xbr.
[#51] Re: Heart of Darkness

@Artur Jarosik, post #49

A dlaczego ten port wymaga az tyle pamieci? 6 razy tyle co wersja na Windows (16MB) i 32 razy tyle co wersja na PlayStation (3MB lacznie).
[#52] Re: Heart of Darkness

@Don_Adan, post #51

Zacznijmy od tego że jest pod ixemul zamiast pod libnixem/newlibem i to z wersji "dodajmy losowe rzeczy z morphosa, może będzie działało". Po drugie jak mniemam to SDL więc ładują wszystkie (lub większość bitmap) od razu do pamięci.

Ostatnia aktualizacja: 30.11.2020 14:39:22 przez michal_zukowski
[#53] Re: Heart of Darkness

@Don_Adan, post #51

Jak mniemam wszystkie pliki z gry są ładowane do pamięci czyli OK 80MB, bez filmów.
To nie jest port oparty na oryginalnych źródłach tylko napisany od zera silnik gry na współczesne platformy. Zrozumcie to wreszcie!

Ostatnia aktualizacja: 30.11.2020 15:42:17 przez Artur Jarosik
[#54] Re: Heart of Darkness

@michal_zukowski, post #52

Wersja noixemul :P
[#55] Re: Heart of Darkness

@Artur Jarosik, post #54

bardzo ładnie
[#56] Re: Heart of Darkness

@michal_zukowski, post #55

Wersja ix była tylko dla tych, którym się zawiesza oryginalna wersja z newsa czyli noixemul, jak wszystkie porty moje ostatnich lat...
[#57] Re: Heart of Darkness

@Artur Jarosik, post #49

Niestety mam teraz pod ręką tylko A1200 z Apollo więc za mało ramu żeby sprawdzić.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem