[#1]
Lista obecności (np. iCal) do działu imprezy
Witam!
Wczoraj rozmawiałem z kol. Jenotem telefonicznie. No pytałem czy będzie tu czy będzie tam.
Ogólnie przy tej ilości imprez - temat nie do zapamiętania.
Tym bardziej jeśli się chce spotkać z kilkoma osobami.
Więc wpadłem na pomysł czy nie można w jakiś sposób (bo to nie jest natychmiastowe) zintegrować kalendarz typu iCal czy Google Cal (format jest chyba jeden), z kalendarzem imprez.
Po co?
Teraz jest "copy paste", tj. "będą":
- recedent
- DiskDoctor
- pong777
- itd.
Ciężko tym zarządzać, szczególnie jak ktoś nagle "odwołuje". Jest to upierdliwe poza tym i nieczytelne jak jest kilka wątków imprezy lub wątek + news...
A tak - byłaby lista osób "impreza X" --> osoba A TAK, osoba B TAK, osoba C niepotwierdzone itp.
Jak pisałem wyżej, nie jest to łatwe do integracji bo w aplikacjach typu Outlook czy Apple Mail najpierw wysyła się zaproszenie na spotkanie emailem a następnie osoby potwierdzają lub nie. Tu chodzi o to aby każdy mógł "wessać" takie "zaproszenie" i dopisać siebie jako "TAK NIE NIE WIEM". Bez jakiegokolwiek spamu.
Funkcjonalność podobna do tej tutaj:
doodle, ale w formie kalendarza (plików) hostowanego na PPA (np. wewnątrz istniejącego już kalendarza imprez).
Oczywiście sporo z tym prac, więc nie oczekiwałbym wdrożenia tematu przed "po wakacjach".
DD