[#1] [MorphOS] SDL i VSync
Jak w programie pod PowerSDL i TinyGL włączyć VSync?

Normalnie w SDL robi się to podobno tak:

SDL_GL_SetAttribute(SDL_GL_SWAP_CONTROL, 1);

Jednak z doświaczenia wiem, że różnie to z tym bywa. Na moim GeForce8800 działa ale na jakiejś biednej intelowej karcie zintegrowanej z płytą już nie.

W PowerSDL zupełnie mi nie znajduje "SDL_GL_SWAP_CONTROL" i się nie da skompilować. Wobec tego jest zapewne jakiś inny sposób na właczenie vsync. Jakiś specyfinczny dla PowerSDL. Wie ktoś może jak?

Dodam, że przy fullscreenie, czyli tak:
SDL_GL_SetAttribute(SDL_GL_DOUBLEBUFFER, 1);
SDL_SetVideoMode(640, 480, 32, SDL_FULLSCREEN | SDL_OPENGL | SDL_DOUBLEBUF);

działa i mam dokładnie 60 FPS.

Niestety na oknie, czyli tak:
SDL_GL_SetAttribute(SDL_GL_DOUBLEBUFFER, 1);
SDL_SetVideoMode(640, 480, 32, SDL_OPENGL | SDL_DOUBLEBUF);

Już mam tyle FPS na ile fabryka pozwala (czyli grubo ponad 60).



Ostatnia modyfikacja: 05.01.2009 19:57:25
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem