Jak w programie pod PowerSDL i TinyGL włączyć VSync?
Normalnie w SDL robi się to podobno tak:
SDL_GL_SetAttribute(SDL_GL_SWAP_CONTROL, 1);
Jednak z doświaczenia wiem, że różnie to z tym bywa. Na moim GeForce8800 działa ale na jakiejś biednej intelowej karcie zintegrowanej z płytą już nie.
W PowerSDL zupełnie mi nie znajduje "SDL_GL_SWAP_CONTROL" i się nie da skompilować. Wobec tego jest zapewne jakiś inny sposób na właczenie vsync. Jakiś specyfinczny dla PowerSDL. Wie ktoś może jak?
Dodam, że przy fullscreenie, czyli tak:
SDL_GL_SetAttribute(SDL_GL_DOUBLEBUFFER, 1);
SDL_SetVideoMode(640, 480, 32, SDL_FULLSCREEN | SDL_OPENGL | SDL_DOUBLEBUF);
działa i mam dokładnie 60 FPS.
Niestety na oknie, czyli tak:
SDL_GL_SetAttribute(SDL_GL_DOUBLEBUFFER, 1);
SDL_SetVideoMode(640, 480, 32, SDL_OPENGL | SDL_DOUBLEBUF);
Już mam tyle FPS na ile fabryka pozwala (czyli grubo ponad 60).
Ostatnia modyfikacja: 05.01.2009 19:57:25