[#1] Chunky CGX Bobs :-)
No i udało się! Po wielu staraniach udało mi się opracować własny system BOBów, których grafika jest w formacie Chunky. Działa to pod CGX i P96. Napisałem program testowy gdzie 40 dużych różnokolorowych piłek skacze na ekranie. Wszystko to do 256 kolorów w 8 bitach. Użyłem (uwaga) BltMaskBitMapRastPort() bez dodatkowych funkcji... (myślałem że ta funkcja jest bardzo wolna, a chodziło o ustawienie odpowiednich parametrów).

P.S. Zatem po AGA teraz pod CGX stworzyłem szybki system Bobów. Silnik Dune 3 jest zatem kwestią czasu. (Nawet kilkadziesiąt czołgów może być animowane na ekranie z pełną prędkością).

Zamieszczę tutaj wkrótce demko.
Pozdrawiam.

P.S.2 Grę z Krzyśkiem Matysem piszemy na bieżąco, ale grywalne demko za jakiś czas.

P.S.3 Chciałbym podziękować Kiero za pomoc w podwójnym buforowaniu. Trzeba było oprócz AllocScreenBuffer() i ChangeScreenBuffer() zsynchronizować animację poprzez czekanie na sygnał czy mozna renderować w bufor lub zamienić bufory.



Ostatnia modyfikacja: 17.04.2009 23:44:39
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem