No i udało się! Po wielu staraniach udało mi się opracować własny system BOBów, których grafika jest w formacie Chunky. Działa to pod CGX i P96. Napisałem program testowy gdzie 40 dużych różnokolorowych piłek skacze na ekranie. Wszystko to do 256 kolorów w 8 bitach. Użyłem (uwaga) BltMaskBitMapRastPort() bez dodatkowych funkcji... (myślałem że ta funkcja jest bardzo wolna, a chodziło o ustawienie odpowiednich parametrów).
P.S. Zatem po AGA teraz pod CGX stworzyłem szybki system Bobów. Silnik Dune 3 jest zatem kwestią czasu. (Nawet kilkadziesiąt czołgów może być animowane na ekranie z pełną prędkością).
Zamieszczę tutaj wkrótce demko.
Pozdrawiam.
P.S.2 Grę z Krzyśkiem Matysem piszemy na bieżąco, ale grywalne demko za jakiś czas.
P.S.3 Chciałbym podziękować Kiero za pomoc w podwójnym buforowaniu. Trzeba było oprócz AllocScreenBuffer() i ChangeScreenBuffer() zsynchronizować animację poprzez czekanie na sygnał czy mozna renderować w bufor lub zamienić bufory.
Ostatnia modyfikacja: 17.04.2009 23:44:39