[#141]
Re: AMOS w sprawnych dłoniach
@Leon,
post #139
Dzięki chłopaki. Leon zostałeś czif testerem :) Pracuję nad usunięciem bugów.
Górna belka jest z quake'a, broń z doom'a a chłopek z wolfa. Okradłem ID soft :D Zatem...
Racja, że jak już będzie silnik i będę musiał usunąć testową, ukradzioną grafikę, to może ktoś ze zdolnych ludzi się zlituje i skleci obrazki? Potrzebny ekran tytułowu (w tym menu), ekran game over, ekran ukończenia gry; w czasie gry: ekran z bronią (640x100 w 16 kol hires, broń musi być centralnie i celować w środek ekranu, obok broni może być cokolwiek - plecak, mapa, czy gołe cyce), górna belka (640x22 w 16 kol hires), kilka dwuklatkowych postaci "od przodu" 24x60 pix w 8 predefiniowanych kolorach (z których nie można użyć 0-przezroczysty i 7-tęcza Selura).
Chcę też dodać sample. Dźwięk kroków przy chodzeniu, enemy spotted jak się pojawi enemy i headshot jak ginie. Czy ktoś jest w stanie mi takie sample podesłać gotowe do odegrania w amosie? Nie mam pojęcia o samplach. Czy używanie sampli (często) w czasie gry będzie ją spowalniać?
No i potrzebna jest też nazwa samej gry. Pewnie powina być zależnaod klimatu. Jeśli broń to rewolwer a całość w klimacie ricka dangerous, to nazwa będzie inna niż w przypadku klimatu stimpankowego. A może M4 i klimat cs'a :) Chciałbym bardzo, żeby broń była jedną z INSTNIEJĄCYCH broni palnych, czyli bez gwiedznych laserów, kusz, szurikenów i bejsboli.
Jeśli więc ktoś chciałby coś narysować, to niech też jednocześnie podrzuci pomysł na nazwę gry.
Wszystko powyższe dopiero gdy ukończę silniczek. Znikam więc w świat amosa i wesołych życzę!
Ostatnia aktualizacja: 24.12.2015 13:25:58 przez mastaszek