@sordan, post #120
@sanjyuubi, post #121
CZAS_NA_AKTYWACJE_BOMBY = 25 if LICZNIK_AKTYWACJA_BOMBY = CZAS_NA_AKTYWACJE_BOMBY gosub POSTAW_BOMBE: .... //licznik dobije maksymalnie do 26 i tak zostanie póki nie zwolni się FIRE, dzięki czemu bomba zostanie postawiona tylko raz podczas trzymania fire gdy zmienna LICZNIK_AKTYWACJA_BOMBY będzie miała wartość 25 if joy(1)=16 if LICZNIK_AKTYWACJA_BOMBY != CZAS_NA_AKTYWACJE_BOMBY then LICZNIK_AKTYWACJA_BOMBY = LICZNIK_AKTYWACJA_BOMBY + 1 else LICZNIK_AKTYWACJA_BOMBY = 0 end if wait vbl
@selur, post #122
@QUAD, post #125
CZAS_NA_AKTYWACJE_BOMBY = 25 if LICZNIK_AKTYWACJA_BOMBY = CZAS_NA_AKTYWACJE_BOMBY gosub POSTAW_BOMBE: .... //licznik dobije maksymalnie do 26 i tak zostanie póki nie zwolni się FIRE, dzięki czemu bomba zostanie postawiona tylko raz podczas trzymania fire gdy zmienna LICZNIK_AKTYWACJA_BOMBY będzie miała wartość 25 if joy(1)=16 if LICZNIK_AKTYWACJA_BOMBY != CZAS_NA_AKTYWACJE_BOMBY + 1 then LICZNIK_AKTYWACJA_BOMBY = LICZNIK_AKTYWACJA_BOMBY + 1 else LICZNIK_AKTYWACJA_BOMBY = 0 end if wait vbl
@gohanks, post #127
@sanjyuubi, post #130
@selur, post #131
... if joy(1)=16 and BOMB_TIMER<25 then :16 przepisałem przypuszczam że tu powinna być jakaś maska bitowa BOMB_TIMER=BOMB_TIMER+1 elseif joy(1)!=16 then if BOMB_TIMER=25 then gosub SET_BOMB BOMB_TIMER=0 end if ...
@selur, post #131
ponownie wciskasz fajer i procedura zostaje aktywowana po ułamku sekundy
@gohanks, post #134
CZAS_NA_AKTYWACJE_BOMBY = 25 if LICZNIK_AKTYWACJA_BOMBY = CZAS_NA_AKTYWACJE_BOMBY gosub POSTAW_BOMBE: .... //licznik dobije maksymalnie do 26 i tak zostanie póki nie zwolni się FIRE, dzięki czemu bomba zostanie postawiona tylko raz podczas trzymania fire gdy zmienna LICZNIK_AKTYWACJA_BOMBY będzie miała wartość 25 if joy(1)=16 if LICZNIK_AKTYWACJA_BOMBY != CZAS_NA_AKTYWACJE_BOMBY +1 LICZNIK_AKTYWACJA_BOMBY = LICZNIK_AKTYWACJA_BOMBY + 1 endif else LICZNIK_AKTYWACJA_BOMBY = 0 end if wait vbl
@gohanks, post #132
BTW: Co jest grane z tymi indentacjami w bloku code? :P
@selur, post #30
@sordan, post #143
@mailman, post #144
@Hexmage960, post #148