@QUAD, post #2
Jak wielka jest to agonia, oceńcie sami i skomentujcie. Ale proszę - konstruktywnie.
@Umpal, post #1
Straszne nieprzyjemnie zrobiło się ostatnio na forum w niektórych wątkach, wiec postanowiłem zrobić coś, co może chociaż na chwilę pozytywnie skupi nasze umysły na komputerze, dla którego się tutaj schodzimy, a nie na wyżywaniu się w ten czy inny sposób.
@Umpal, post #1
@agrajek, post #3
Sprawdzone i jest tak samo jak na A4K/060,działa identycznie i zwalnia do 10 klatek :)
Sporo sztuczek z oryginału można zrobić w amosie.
No i mamy kolejny projekt na Retrokomp OK
@Umpal, post #8
@Umpal, post #8
To, czego Amiga potrzebuje, to nie kolejnego projektu, a ukończenia obecnych OK
@Umpal, post #1
@selur, post #13
@Umpal, post #15
@selur, post #16
@Umpal, post #17
@agrajek, post #18
@Umpal, post #15
@selur, post #13
@Umpal, post #15
@teh_KaiN, post #24
Cebularze wprowadzili w nasze srodowisko wyscig szczurow i zazdrosc a wszyscy to niestety powielaja. Nie wiem czy na demoscenie tez to wystepuje ale nie jest to zachecajace dla nowych.
@Umpal, post #19
To nie jest gra. To nawet gry nie udaje.
APPATH$="Agonia:" For I=1 To 9 N$=Str$(I) N$=Right$(N$,1) Load Iff APPATH$+"Gfx/owl_0"+N$+".iff",2 Screen Hide Get Bob 100+I,0,0 To 32,87 Next I For I=10 To 16 N$=Str$(I) N$=Right$(N$,2) Load Iff APPATH$+"Gfx/owl_"+N$+".iff",2 Screen Hide Get Bob 100+I,0,0 To 32,87 Next I For I=1 To 9 N$=Str$(I) N$=Right$(N$,1) Load Iff APPATH$+"Gfx/agony_water0"+N$+".iff",2 Screen Hide Get Bob 10+I,0,0 To 288,32 Next I For I=10 To 12 N$=Str$(I) N$=Right$(N$,2) Load Iff APPATH$+"Gfx/agony_water"+N$+".iff",2 Screen Hide Get Bob 10+I,0,0 To 288,32 Next I Load Iff APPATH$+"Gfx/Agony_tree.iff",2 Get Bob 6,0,0 To 334,192 Load Iff APPATH$+"Gfx/Agony_net.iff",2 Get Bob 5,0,0 To 256,128 Load Iff APPATH$+"Gfx/Agony_tree2.iff",2 Get Bob 4,0,0 To 178,191 Load Iff APPATH$+"Gfx/Agony_tree3.iff",2 Get Bob 3,0,0 To 268,192 Load Iff APPATH$+"Gfx/Agony_bgnd2.iff",2 Get Block 1,0,0,288,192 Screen Hide 2 Screen Open 1,288,192,32,Lowres : Flash Off : Curs Off Screen Display 1,140,60,, Get Palette 2 Double Buffer : Rem // Włącz podwójne buforowanie ekranu Autoback 0 : Rem // Przejdź na trym manualny (1= półautomatyczny, 2 = automatyczny) T1=Timer : Rem // Pobierz aktualny czas FPS=0 : Rem // Wyzeruj licznik klatek/s X1=300: Rem // Ustal pozycję tła w osi X X2=320 : Rem // Ustal pozycję pierwszego planu w osi X WATER=10 : Rem // Przypisz numer pierwszej klatki animacji wody OWL=100 : Rem // Przypisz numer pierwszej klatki animacji sowy Ink 3 : Gr Writing 0 : Rem // Ustaw kolor nr 4 i wyłącz tło spod tekstu Do : Rem // ...roboty! ;-) Inc FPS : Rem // Zwiększ licznik klatek/s T2=Timer : Rem // Do obliczania czasu i wyliczania FPS T3#=T2-T1 : Rem // Odejmij różnicę w czasie, jaki upłynął If A=0 : Rem // Jeśli nieparzysta zmień na następną klatkę animacji wody (co daje co 4 ramkę) Inc WATER : If WATER=23 : WATER=11 : End If End If Inc OWL : If OWL=117 : OWL=101 : End If : Rem // Zwiększ klatkę animacji sowy If X1=-160 : X1=300 : End If : Rem // Jeśli tło wyszło poza ekran umieść je z powrotem X2=X2-3 : If X2<-735 Then X2=320 : Rem // Przesuń pierwszy plan o 3 piksele If T3#=>50 : Rem // Minęła sekunda, przekaż ilość klatek/s F$=Str$(FPS) : Rem // Zamień liczbę na ciąg tekstowy T1=Timer : Rem // Pobierz aktualny czas FPS=0 : Rem // Wyzeruj licznik klatek/s End If A=I mod 2=0 : Rem // Oblicz resztę z dzielenia... If A=0 : Rem // ...jeśli nieparzysta Put Block 1 : Rem // Wstaw nieruchome tło Paste Bob X1,0,4 : Dec X1 : Rem // Drzewo w tle Paste Bob X2,64,5 : Rem // Sieć rybacka Paste Bob 10,64,OWL : Rem // Sowa Paste Bob X2+250,1,3 : Rem // Koślawe drzewo na pierwszym planie Paste Bob X2+400,0,6 : Rem // Drzewo + łódź na pierwszym planie Paste Bob 0,160,WATER : Rem // Fale Text 6,8,F$ : Rem // Wyświetl FPS Screen Swap : Wait Vbl : Rem // Zamień ekran logiczny z fizycznym i zaczekaj na ramkę Else : Rem // ...jeśli parzysta Put Block 1 : Rem // Wstaw nieruchome tło Paste Bob X1+1,0,4 : Rem // Drzewo w tle Paste Bob X2,64,5 : Rem // Sieć rybacka Paste Bob 10,64,OWL : Rem // Sowa Paste Bob X2+250,1,3 : Rem // Koślawe drzewo na pierwszym planie Paste Bob X2+400,0,6 : Rem // Drzewo + łódź na pierwszym planie Paste Bob 0,160,WATER : Rem // Fale Text 6,8,F$ : Rem // Wyświetl FPS Screen Swap : Wait Vbl : Rem // Zamień ekran logiczny z fizycznym i zaczekaj na ramkę End If Loop
@Umpal, post #28
@Umpal, post #1