Lokalizacja: Korniaktów Północny
@djpiotrs,
post #1
Po pierwsze - gratuluję doprowadzenia projektu do końca.
Fajnie, że pokazałeś swoje dzieło większej grupie odbiorców.
Pierwsze wrażenia jak najbardziej pozytywne.
Jest grafika, animacja, dźwięk, muzyka - :) Pokazuje, że nie taki Amos badziewny jak go malują.
Gra wcale nie taka łatwa jakby się wydawało ze względu na dość ograniczony czas.
Coś tam z info nie działa jak powinno, gdyż pokazuje się tekst i od razu sam znika.
Dźwięk po złapaniu przez ducha jest lekko przerażający jakby samplowany z Piły albo Hostela ;) - nie dałbym córce zagrać właśnie przez ten drobny szczególik ale to tylko moje przemyślenia.
Muzyczkę skądś kojarzę - może poproś na forum kogoś o stworzenie fajnego kawałka pod klimat labiryntu co a'la Superfrog level w zamku.
Schowaj kursor myszki tam gdzie nie jest potrzebny - po prostu przeszkadza.
Jak będziesz miał czas zrób ładne menu z lekką animacją i trzymające klimat, będące spójne z grą. Może jakiś grafik forumowy coś podpowie lub zrobi gotowca w zamian o wspomnieniu o nim w "Credits".
Może warto przerzucić się od razu na język angielski w komunikatach? Dotrzesz do większej rzeszy odbiorców.
Może wkompiluj amos.library w exeka będzie łatwiej odpalić grę ludziom bez dyskietki z Amosem a docelowo zrób ADFa autobootowalnego - będzie łatwiej rozpowszechniać grę.