[#17]
Re: Lista gier nie wydanych na Amigę
@selur,
post #16
Oj, było tego sporo, szkoda że tak dużo gier się nie ukazało. Kiedyś po prostu duże Brytyjskie studia kasowały tytuły bo nie miały ludzi do ciągnięcia kilku projektów na raz, albo nie opłacało się robić dwóch takich samych gatunkowo gier, ewentualnie były też i nieszczęśliwe wypadki jak ktoś nie robił backupu danych i trzymał wszystko na jednym dysku, albo jak gra powstawała tak długo że ludzie którzy ją robili w międzyczasie przechodzili z jednej firmy do drugiej. Wciąż bardzo lubię Team17 i Psygnosis, choć już wiem jak dużo gier musieli skasować. Po 94 wiele dużych firm kasowało swoje tytuły bo nie było już Commodore na rynku (a szkoda bo amigę miało jeszczę masę ludzi). W okolicach 98 gry raczej się nie ukazywały z innych powodów, twórcy uznawali amigę za takie małe środowisko testowe - uda się zrobić grę na amigę to można brać się za robienie gier na pc - i po takich próbach ludzie spotykali się z dużym zawodem bo tak wszystko było inaczej zorganizowane. To był ten moment szału na gry 3d. Ludzie mieli ambitne plany i chyba spore problemy z organizacją żeby je dokończyć.
Osobiście polecam siedzieć na EAB, czasem się coś ciekawego znajdzie.