[#62]
Re: Gra wzorowana na D&D.
@aszu,
post #61
W skrócie: podpinasz 4 joye do Amigi i ciukasz przez kolejne poziomy lochów i innych lokacji. Chcieliśmy zrobić coś pokroju
HammerWatcha albo znanego z Amigi Gauntleta, tylko że ładniejszego, mniej nudnego.
Bo na Amigę nie ma gier na 4 osoby, ile można grać w bombermana. Do wyboru tryb story albo arcade, czyli generacja poziomów w nieskończoność. Postacie raczej nie lvlujące, bardziej gra na refleks niż rozwijanie statsów.
Parę postaci do wyboru, w tym siekające na krótki dystans lub miotające strzałami/fireballami. Grafiki bobów szerokie na 16px, wysokie były chyba na 20 albo 24. Grafika na 32 kolory (plus jakieś efekty EHB dla szybszych sprzętów), paleta może być zmienna wraz z tematyką lokacji + stałe kolory na postaci. Jeśli mamy kontynuować dyskusję o CastleHacku, to proponuję w osobnym temacie. Daj mi na PW znać, że jesteś chętny, to takowy założę i bierzemy się z kopyta.
Generator poziomów mam, ograniczenie wielkości map do 4096x4096 kafli, a i to by można było zwiększyć. Brakuje grafiki, grafiki i jeszcze raz grafiki.
Ostatnia aktualizacja: 17.04.2015 19:39:25 przez teh_KaiN