[#1] Indiana Jones Fate of Atlantis---problem
Od dłuższego czasu mam problem z tą grą "kraszuje" zaraz po uruchomieniu wywalając taki bląd:
Exception "access fault" ($4008)
PC=$7FE95828(ExpMem $94828)
byte read from $352E322E
Dzieje sie to tylko na blizzardzie 1260 na 030 działa prawidłowo.
Napisałem do autora slave-a i odpisał mi aby podać parę danych to pomoże.
Cytat:
"can you send me the whdl_register file from the coredump ?

And also, which version does that? (I understand that other versions work for you)

the fact that it works for some configs and fail for others is probably related to the memory configuration. Can you tell me where your fastmem is located (the adresses, like 0x79000000 for instance)? "

Rozumiem o co mu chodzi ale jestem zielony skąd te dane wziąść, może ktoś łopatologicznie wytłumaczy krok po kroku co z jakiego katalogu i pliku mu przesłać??
Kiedy to zrobić, po uruchomieniu gry i pojawieniu sie błędu??

Ostatnia aktualizacja: 11.04.2017 09:12:47 przez ponior
[#2] Re: Indiana Jones Fate of Atlantis---problem

@ponior, post #1

Jak WHDLoad wywala błąd, to pokazuje się przycisk "Make Coredump", który robi zrzut pamięci do pliku. Cytat z dokumentacji:
Nazwa pliku zrzutu pamięci to ".whdl_memory". Domyślą ścieżką jest "PROGDIR:", ale można to zmienić używając opcji CoreDumpPath. Istniejący plik o takiej nazwie zawsze zostanie zastąpiony. Jeśli zainstalowany program używa dodatkowej rozszerzonej pamięci (ws_ExpMem), zostanie to zapisane pod nazwą ".whdl_expmem".
Adres pamięci Fast powinien być widoczny np. w programie Sysinfo.
[#3] Re: Indiana Jones Fate of Atlantis---problem

@PopoCop, post #2

Ok te pliki whdl_mem i whdl_expmem mam w katalogu C w systemie.
Czyli wysyłam mu te pliki + zrzuty ekranu z sys info i powinno byc ok.
Działam wieczorkiem
[#4] Re: Indiana Jones Fate of Atlantis---problem

@ponior, post #3

Sprawdź po dacie czy to na pewno te pliki, które dotyczą tej gry.

Ostatnia aktualizacja: 11.04.2017 11:00:26 przez Norbert