[#32]
Re: Dune 3 - kontynuacja z komentarzy
@Minniat,
post #1
Wygrzebałem z dysku zalążek Dune 3 i całkiem zgrabnie to wygląda (pod kartą graficzną). Sorki, ale karta graficzna jest po prostu niezbędna, dzięki temu działa to bardzo szybko. Co jest zrobione:
- procedury dekompresujące oryginalną pecetową grafikę z Dune 2 w formacie SHP (shape'y tj. czołgi, quady, ornithoptery itp.) oraz ICN (ikonki),
- procedura generująca losową mapę,
- procedura wyświetlająca mapę,
- procedura odsłaniająca mapę w kształcie koła,
- procedura wyświetlająca shape'y,
- skrolowanie mapy za pomocą prawego przycisku myszy,
- zaznaczanie budynku myszą (wyświetlany jest wtedy panel z możliwościami budowy),
- "tooltipy" po najechaniu myszą na przycisk budowy (wyświetla np. "Radar Outpost" w ramce na górze).
Znalazłem też mały program demonstracyjny, w którym po wygenerowaniu mapy wyświetlany jest jadący po mapie Harvester. Przyciskając prawy przycisk myszy można skrolować mapę.
Ponieważ moją główną Amigą jest teraz Amiga z kartą graficzną to zamierzam popracować nad remake Dune 2 na niej. Oczywiście nie zapominam o Nurku, ale częstsze update'y będą dopiero jak dojdzie do mnie paczka z rozgałęźnikiem zasilania, dzięki czemu podłączę zasilanie do stacji dysków w mojej Amidze.