@martinflash, post #811
@BULI, post #813
@slay, post #814
@slay, post #814
@slay, post #818
@jubi, post #812
@Koyot1222, post #824
@Mikrobi, post #832
Raytraced Graphics
Platforma: Amiga 500 1MiB (po 512KiB Chip i Fast)
Format: IFF
Prace będą prezentowane w PPShow 1.2 na A500/1.3
Cała produkcja powinna być wykonana na konifguracji zgodnej z A500 1MB
Praca może być renderowana do IFF24 na dysk, wymagamy jednak by przygotować ją dalej do wyświetlenia do formatu IFF zgodnego z OCS/ECS
Załączyć pliki źródłowe z programów Real 3D, Imagine lub innego działającego na A500
Załączyć zrzut ekranu z pracy programu z wczytaną sceną
Zaznaczyć użyte narzędzia
@jubi, post #833
@Hellena, post #836
@adam_mierzwa, post #837
@retronav, post #838
It all started as a raytracer on Amiga – called “traces”. It then got ported to SGI, and I learned C programming. After 2-3 years using Traces I wanted to redesign our tool from scratch. That then was named “Blender”, after the showreel we were spreading back then.
@pisklak, post #835
Blender powstał chyba na Amidze wiec... czy są jakieś prehistoryczne wersje Blendera ?
jack by ktoś chciał (jubi?) mogę przywieźć na jakiś zlot do pokazania jak wyglądały oryginalne manuale do blendera bo nawet to jest majstersztykiem wydawniczym.