@KJB, post #55
A co myślisz o konkursie na raytracing, ale z ograniczeniem używanego softu do takiego z ami na 68k?
A czego brakowało w czasach gdy neta nie było? pomysł
@Duracel, post #92
Raytracking zawsze robił na mnie wrażenie, ale jeżeli chodzi o wkład pracy to jednak pixlowanie to zupełnie inny poziom wkładu własnego.
@iZi, post #91
@jubi, post #1
@BULI, post #97
Jak patrzę na drugi obrazek to w "krzyżaku" brakuje 2 bolców stabilizujących, chyba, że już wyłamałeś
@jubi, post #94
@jubi, post #102
@szumekjac, post #106
@BULI, post #107
Czy w przypadku najnowszego Blendera jest on na takim samym poziomie jak najnowsze komercyjne oprogramowanie (opcje, możliwości teoretyczne), czy jest na poziomie starszych wersji komercyjnego softu np. LW9? Myślę, że teraz to jasne. Wy się znacie, bo używacie, ja jestem po prostu ciekaw, bo różne opinię się słyszy, a tu mam okazję zapytać.
@Ender, post #108
Czy w przypadku najnowszego Blendera jest on na takim samym poziomie jak najnowsze komercyjne oprogramowanie (opcje, możliwości teoretyczne), czy jest na poziomie starszych wersji komercyjnego softu np. LW9?
@jubi, post #109
co do nazwy, to dla tamtej epoki bardziej pasuje nazwa Personal, albo PortablePojedźmy dalej i wymyślmy coś epokowego i coś bardzo indywidualnego dla Amigi - dla przykładu
@jubi, post #109
Rendering na GPU (które potrafi mieć od kilkuset do kilku tysięcy rdzeni) zmiata wydajnością najpotężniejsze CPU o rzędy wielkości.
@sigma2pi, post #113
@DeeL, post #117