[#781] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #773

Naprawdę gierca prezentuje się miodnie OK
[#782] Re: Pixele, piksele

@recedent, post #777

Wow! świetny! Dzięki! Pomyślę o tym OK Zacny czołg!
Wcześniej wymyśliłem żeby czołgi były jak najbardziej "z głowy" żeby nikt nie przyczepiał się do szczegółów. Po prostu miały wyglądać ładnie i różnic się na pierwszy rzut oka między sobą.
Z drugiej strony gdzieś miałem z tyłu głowy aby nie epatować wojenną martyrologią, bardziej starałem się żeby gra miała wydźwięk bardziej jak "Cannon fodder", ale ludzie kojarzą ją bardziej z "Advance wars". To bardzo miłe, bo grafikę stworzyłem sam podpatrując prace robione przez wykwalifikowane komercyjne zespoły pikselartystów.
Bałem się też, przy projektowaniu czołgów, żeby gracze nie wchodzili w tematy w stylu np t72 to powinien być lekki a inny cięższy, wolniejszy, szybciej strzelał itp. Nie jest to strategia, nie ma tu miejsca na to
[#783] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #782

Powtórzę się. Wysoki poziom i bardzo dobry polski akcent tej publikacji.
Kiedyś zastanawiałem się nad ideą wydawania pixelartów w formie drukowanej.
Ciekaw jestem, czy też zgodzicie się, że konwersja pixleów RGB na CMYK nie oddaje pełni warsztatu i poczucia niektórych technicznych ograniczeń. Moim zdaniem publikacji brakuje np płyty z nie koniecznie interaktywną, dobrą prezentacją zebranych w albumie prac.
Z drugiej strony, pixelart ma już ponad ćwierć wieku. Fajnie, że powoli zaczyna być traktowany jak pełnoprawna kategoria sztuki, jak np streetart itp. OK

Linka do kikstartera
[#784] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #783

fajnie, bo ogladanie kolorowych prac ludzi w niektorych czarnobialych pismach i ich umieszczanie tam to jakies nieporozumienie :)

finanse nie pozwalaja ale pomysle :)
[#785] Re: Pixele, piksele

@selur, post #780

nie wydaje mi sie bysmy umieszczali jeszcze jakies wersje przed finalna. na pewno Koyot pokusi sie jeszcze o jakies demko z bardziej zaawansowanej wersji na youtube.

mamy jeszcze duzo roboty przed nami wiec jeszcze to potrwa, ale moge zapewnic ze zaangazowanie w projekt jest ogromne i prawie codziennie cos robimy :) progress do finalnej produkcji szacuje na minimum 50% i mam nadzieje, ze bedziecie zadowoleni (Ci ktorzy czekaja i Ci co nie czekaja)

na pewno bedziemy chcieli sprawic Wam jak najwieksza frajde, przynajmniej taka jaka my mamy robiac ta produkcje i skonczyc ja jak najszybciej by przejsc do nastepnych! z takim grafikiem to wreszcie moge sporo naobiecywac :)
[#786] Re: Pixele, piksele

@juen, post #785

Grunt to miec tyle zapalu, zeby dokonczyc projekt ok, racja
[#787] Re: Pixele, piksele

@selur, post #786

Zapału nie brakuje, problem jak zwykle z czasem Ale staramy się pchać z każdym dniem temat do przodu OK
[#788] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #787

A propos pixelartu - dzisiaj sobie surfowałem i znalazłem takie oto coś:



Ostatnia aktualizacja: 20.11.2015 17:00:19 przez radekcz

Ostatnia aktualizacja: 20.11.2015 17:00:27 przez radekcz
[#789] Re: Pixele, piksele

@radekcz, post #788

[#790] Re: Pixele, piksele

@radekcz, post #789

[#791] Re: Pixele, piksele

@radekcz, post #788

Jeden z lepszych pixelartystow. Obecnie na EAB'ie prowadzi projekt prostej gry strategicznej klik. Niestety jak reszta, nie polaczyl sil z innymi i pewnie ten projekt tez nigdy nie ujrzy swiatla dziennego.
[#792] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #787

[#793] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #792

Owszem, robi wrażenie OK
[#794] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #783

Brian Provinciano ponownie dostarczy!

O ile RCR to był piękny, wizualnie i dźwiękowo, hommage dla NESa (choć póżniej, wraz z update'ami, filtry pięknie oddawały CGA, EGA czy C64, nie mówiąc o natywnej wersji dla DOSa i i486) to ten sequel wzoruje się na pixelowej grafice z 16/32bit sprzętów. Pięknie!
Niech cudna, pikslowana, grafika z NeoGeo/Saturna/PSX wraca jak najszybciej do łask.
Choć w sumie Freedom planet też pięknie ją już przywracała
[#795] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #794

Wow, ten Hawaii... mniam... OK Na razie poziom grafiki poza moim zasięgiem. ale to rokuje na przyszłość dobrze.
[#796] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #794

Brian Provinciano ponownie dostarczy!


Naprawdę zacny pixel. Taka gra byłaby wlaściwie możliwa do zrobienia na AGA (pewnie hdd + 030).
[#797] Re: Pixele, piksele

@slay, post #796

Sama grafika - jasne. Czy w takiej skali (spora mapa, ilość spriteów, open world, etc) to nie wiem. Pewnie ze (bardzo, bardzo) sporą ilością ramu i obcięciu skali oraz detali gry dałoby radę. Amiga przecież była królową takiej grafiki...No może poza ich rotacją ala "Mode7", który na filmiku widać.
Swoją drogą, może kiedyś zostanie wydana przynajmniej (???) amigowa wersja RCR coś jak RCRi486. Byłoby bosko!
[#798] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #795

Dziś, w ostatniej kolejce, postanowiłem trochę odświeżyć planszę z wersji RK demo.

jak widać, przybyło trochę nowych elementów ;)
[#799] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #798

Nosz kurde, goście z Intelligent Systems byliby dumni :)
Świetna robota!
[#800] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #798

No ładnie się rozrosło OK
[#801] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #798

Pięknie!!! Super klimacik. Koyot, pamiętaj o mnie... prace trwają ;)
[#802] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #798

Nice :) te rury są tylko ozdobą czy mają jakąś funkcjonalność?
[#803] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #798

Tak ogolnie, to zaczynasz tam wrzucac tyle obiektow, ze jak tak dalej pojdzie, to sie zrobi z tego male SimCity i zabraknie miejsca dla czolgow, choc z drugiej strony za to bedziemy mieli dwie gry w jednej
[#804] Re: Pixele, piksele

@Gżegżółka, post #802

maja maja :D
[#805] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #799

Dzięki!


W odpowiedzi na #801

Dzięki! Pamiętam! ;) Ććiiiśśśśśś ;)


W odpowiedzi na #802

Jak to rury :D Wjeżdżasz jednym końcem a wyjeżdżasz drugim ;)


W odpowiedzi na #803

Chciałem poutykać ile się da. Więcej rzeczy do rozwałki :D


Kolejna plansza demo zyskała więcej życia :D
[#806] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #805

Super grafa Koyot! No i RK 2015 - czad :)
[#807] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #805

Normalnie wykrakalem... jbez kitu to wyglada jak wariacja... Sim City

[#808] Re: Pixele, piksele

@selur, post #807

Nie grałem nigdy w Sim Sity ;) Ale miło mi, że porównujesz moją grafikę do takich hiciorów :D To, że plansze wyglądają, to przede wszystkim zasługa świetnego i prostego w użyciu edytora, który dla dla TF napisał Juen. OK

Ostatnia aktualizacja: 27.11.2015 07:28:18 przez Koyot1222
[#809] Re: Pixele, piksele

@sachy, post #806

Dzięki!

Z ostatniej chwili, dobry techniczny news:

Ostatnia wersja TF oznaczona numerkiem 0.35 zadziałała na Amidze 600 z kartą turbo. Tak że na razie 020 i trochę fastu już wystarczy ;)

Poproszę duże brawa dla Juena!OK
[#810] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #809

bardzo duze? prosze bardzo

Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem