[#871] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #856

Kurcze jakoś to przeoczyłem- czysty orgazm (może i lepiej by było bez "liczonych" mgiełek, blurów.. a może nie).
Ech

Ostatnia aktualizacja: 25.01.2016 10:53:22 przez BULI
[#872] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #837

Czy rzeczony Archon już wie o opcji dyskietki? :P
[#873] Re: Pixele, piksele

@madman15, post #872

[#874] Re: Pixele, piksele

@retronav, post #868

Petarda!
[#875] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #873

[#876] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #875

Fajne, wygląda trochę jakby ktoś najpierw nagrał postać kamerą i zrobił rotoskop, a potem przerobił to na piksle, animacja jest bardzo płynna i wygląda również bardzo naturalnie, no może poza dmuchaniem :)
[#877] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #843

Wstępny projekt "Piggy ride"

Więcej informacji w dedykowanym wątku o grze.
[#878] Re: Pixele, piksele

@Gżegżółka, post #876

ja byłem przekonany że on ZJADA tą kasetę XD
[#879] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #877

Szacun za produktywność!

Uwaga techniczna z mojej strony. Elementy gry, takie jak statek gracza i wszelkie inne interaktywne pierdółki (jednostki wrogów i wszystko co wywołuje kolizję) lepiej wyglądają, gdy mają większy kontrast / nasycenie kolorów niż tło (elementy nie-interaktywne). Wzrasta wtedy grywalność i wszystko staje się bardziej przejrzyste. U Ciebie wszystko jest w tej samej tonacji, kontraście, nasyceniu, co jest nieco nieczytelne.

Przykład (nasycone jednostki, a tło lekko 'zgaszone' + mniejszy kontrast):

[#880] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #877

[#881] Re: Pixele, piksele

@slay, post #879

Słuszna uwaga. Dziękuję OK

W odpowiedzi na #880

He he szeroki uśmiech Dobre!

Ostatnia aktualizacja: 18.02.2016 10:58:19 przez Koyot1222
[#882] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #849

Genialne !
[#883] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #880

LOL
[#884] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #880

Miazga ten koles szeroki uśmiech
[#885] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #877

Wrzucę screen WIP, który jest trochę zlepkiem wcześniejszej grafiki, bo ostatecznie gra będzie wyglądać trochę inaczej.
Grę będzie robić Retroguru team, ale nie wiem czy trafi pod Amiga OS 68k.
[#886] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #885

Dałbyś trochę kontrastu więcej, Koyocie. I trochę czarnej kreski jeszcze tu i ówdzie. A tak w ogóle to ile to kolorów jest?
[#887] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #885

To się Pan Koyot rozbrykał! No nieźle, nieźle! Naprawde fajnie to wygląda.
"ale nie wiem czy trafi pod Amiga OS 68k."
A to beeee ;)
[wyróżniony] [#888] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #885

kodowalbym :P
[#889] Re: Pixele, piksele

@recedent, post #886

Cisnąłem to poniżej 13 kolorów, ale nowe tło robił ktoś inny, w innej palecie.
[#890] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #889

Kurcze, ale czemu ograniczać się do -nastu kolorów? Nie wierzę, że silnik nie pozwala na więcej.
[#891] Re: Pixele, piksele

@recedent, post #890

Silnik, owszem, ale ja sobie nie radzę z większa paletą
Trochę zmęczył mnie ten projekt, może to też to, że nie bardzo miałem koncept. Jak krew z nosa...
[#892] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #891

wow!



Zrzut z edytora, szybki test zawalonego mostu
[#893] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #885

Oficjalnie, info od Retroguru.

TBA sometime soonish! Project: "Hermes"

Code: Lars Persson (Anotherguest), Music: Roland Voss (Triace), Johan Letfors (Vedder), Graphics: Krzysztof Matys (Koyot1222), Jan Jensen (Flarfy), Project management: Shahzad Sahaib (Kojote).

#dreamcast #amigaos4 #aros #morphos #netbsd #gcwzero #linux #macosx #windows #openpandora #wiz #gp2x #wii #gamecube
[#894] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #891

No to ja Ci życzę nabrania nowego wiatru w żagle i świetnych pomysłów ! szeroki uśmiech
Ale faktycznie troszkę więcej kolorów i kontrastu by nie zaszkodziło...
Powodzenia !
[#895] Re: Pixele, piksele

@pisklak, post #894

He he, dziękuje szeroki uśmiech Co prawda przy Hermesie, Retroguru ciągnął mnie z grafą jak za uszy (kiepsko, nie miałem weny, ani wizji), ale słowa otuchy nalezą się też Juenowi, aby miał dalej taką dużą chęć do kodowania moich wypocin jak do tej pory! OK

Ostatnia aktualizacja: 25.02.2016 14:55:25 przez Koyot1222
[#896] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #895

Wygląda bardzo ciekawie :)
[#897] Re: Pixele, piksele

@Gżegżółka, post #896

Każdy pewnie widział ale jako absolutny fan Stuarta nie mogłem nie wrzucić.

Krótka historia grafiki w grach video.

Jak widzieliście - wybaczcie mi. Film jest po prostu zbyt dobry by go w tym wątku nie umieścić.
[#898] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #897

Materiał fajny, ale zabrakło prawdziwego początku czyli np gry: "Spacewar".

Mnie interesowała historia do ok 2000 roku i na tym się skupiłem.
Czepić by się też można niektórych podziałów/kategorii (niektóre wyolbrzymione, inne zmarginalizowane), oraz braku konsekwencji np wyjątkowe potraktowanie hardware PC ("podrozdział" PC), podczas kiedy cała narracja skupia się na sofcie, czyli grach.

ale oglądało się dobrze OK
[#899] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #895

Dan/Anarchy poszukuje grafikow, jak ktos jest chetny:
http://eab.abime.net/showthread.php?t=81865
[#900] Re: Pixele, piksele

@Don_Adan, post #899

someone with experience in Sprite / Tiles of (particularly Japanese) coin-op / 16-bit console quality


On na amigę chce coś robić?

Ostatnia aktualizacja: 07.03.2016 07:46:01 przez Koyot1222
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem