[#901] Re: Pixele, piksele

@Don_Adan, post #899

chętnie bym chociaż sprawdził co on tam knuje ;)
...ale nawet nie mogę posta dodać (mam chyba nieaktywne konto)
"user awaiting email confirmation" - oczywiście żadnego maila nie mam, a a chyba nie ma opcji "resend confirmation"... wiecie jak to obejść?
[#902] Re: Pixele, piksele

@jokov, post #901

zapytalem go i napisal mi ze tak:) i ze jesli to wypali to bedzie to spory projekt ze zbiorka na kickstarterze (amiga ocs:)
[#903] Re: Pixele, piksele

@aszu, post #902

No, to brzmi bardzo ciekawie. Będę się przyglądał i szczerze kibicuję OK

Powoli, kolejny tydzień wychodzę z przeziębienia, dopracowuję hermesa i myślę poważnie o projekcie strzelaniny z Juenem. Chciałbym w końcu też porządnie rozgrzebać piksla co mam zaczętego... Passuję, niestety nie pomogę.
[#904] Re: Pixele, piksele

@aszu, post #902

Nie wiem skad wszyscy wiedza o tym "projekcie" ale gosc nie podal nawet jakiego rodzaju ma to byc gra. Przeciez gra grze nie rowna a w ogloszeniu nie ma nawet podstawowej informacji..
[#905] Re: Pixele, piksele

@selur, post #904

Musialbys poczytac wiecej wpisow Dana Scotta (kodowal np. Wonderdoga czy Premiere na Amige) na EAB, zeby sie zorientowac o jaka gre mu chodzi. Ma to byc cos w stylu gier z automatow, do tego w japonskim stylu, czyli manga. Poszukuje grafikow dobrych przy malej ilosci kolorow. Zdaje sie ze 16 kolorowa paleta, czyli cos w sam raz dla Koyotta (bo nie lubi wiekszej palety). No i gra, ma byc zdaje sie na A500.
[#906] Re: Pixele, piksele

@jokov, post #901

Jak nie masz konta na EAB, to nie napiszesz posta. Zaloz nowe konto np Jokov2, i bedziesz mogl go zapytac.
[wyróżniony] [#907] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #903

Kuruj się kuruj :)
Szykuj się też na Decruncha - do czego zresztą zachęcam wszystkich.
[#908] Re: Pixele, piksele

@Don_Adan, post #906

Właśnie to uczyniłem :)
Chociaż manga to zdecydowanie nie mój klimat, chętnie się dowiem co to będzie.
[#909] Re: Pixele, piksele

@selur, post #904

Patrząc na jego portfolio można zaryzykować ciut większe nadzieje względem ogłoszenia niż zwykle (czyli 0%)
Właśnie te podstawowe informacje chcę zdobyć.

Sorry za spamy - powinienem w jednym poście to poskładać :/

Ostatnia aktualizacja: 07.03.2016 14:34:39 przez jokov
[#910] Re: Pixele, piksele

@jokov, post #907

Dzięki wielkie!
Dziś tylko szybki test puzzli.
[#911] Re: Pixele, piksele

@jokov, post #909

Jak juz bys zdobyl pelne info to podaj tutaj, aczkolwiek jesli to ma byc Manga i 16 kol to nie zacheca...
[#912] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #910

Śliczne Kojocie. Czytelne, utylitarne, dobrze zrobione.

Swoją drogą, nie tak dawno temu na piecech pokazała się Stardew Valley. W skrócie taki pecetowo-pikselowy "Harvest Moon". Gra jak gra, nie moja bajka więc się nie wypowiadam ale pixel art ma pierwszoligowy.





Amigowcy tak "gonili" polygonalny świat, że zapomnieli o swoich korzeniach. A świat nigdy dość pixeli nie miał - zawsze je uwielbiał i uwielbiać będzie. No bo jak może być inaczej skoro rzeczona gra sprzedaje na STEAM 30 tysięcy kopii dziennie.
Koyot, Juen - jestem pewien, że taki sukces też kiedyś wypracujecie. Dobry pixel art i grywalność zawsze w cenie. No a jak Wam Zeter nadal będzie robił trailerki to gwarancje sukcesu macie w keiszeni :)
[#913] Re: Pixele, piksele

@selur, post #904

oj selurze selurze, po prostu zapytalem go i porozmawialem z nim na eab. tak zreszta napisalem. wiem tez nieco wiecej ale ze rozmowa byla prywatna to nie chce wiecej pisac, ot tyle:)
[#914] Re: Pixele, piksele

@aszu, post #913

Ok, to zapytam na priva
[#915] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #912

Piękne. Zazdroszczę talentu, wiedzy, umiejętności i cierpliwości ludziom robiącym takie rzeczy
[#916] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #912

Piękne pikselki Cieszem oczyska moje. Uwielbiam grafikę w tym rzucie. Fajnie piksele się prezentują w panoramicznej ramce.

30tyś dziennie? Ech Mokry sen, ale... może... kiedyś OK
[wyróżniony] [#917] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #916

Ja polecam Goblin Sword - taki lepszy Superfrog fantasy z elementami rpg
Grafika mimo, że prosto wygląda na screenach - w rzeczywistości jest genialna, świetnie przemyślana i bardzo sympatycznie animowana.
A sama gra też świetna.

Ale jeśli chodzi o pixelart w grach - jest tego mnóstwo, mógłbym z pamięci wymienić z 30 tytułów (dobrze sprzedanych) - z ostatnich lat tylko
Wystarczy na steamie czy appstorze /googleplay pogrzebać z tagiem pixelart





screenshooty trochę duże bo gra jest z retiny i pixele są chyba x5-x6 na dzień dobry

edit (ok, poszukałem mniejszych :)

Ostatnia aktualizacja: 08.03.2016 08:17:41 przez jokov
[#918] Re: Pixele, piksele

@jokov, post #917

Śliszne!
[#919] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #918

[#920] Re: Pixele, piksele

@Stoopi, post #919

ha ha ha - super
special attack darwina mnie położył na łopatki :D (ten z ewolucją)


Ostatnia aktualizacja: 08.03.2016 21:17:04 przez jokov
[#921] Re: Pixele, piksele

@jokov, post #920

Mnie zdrowo ubawił Hawking szeroki uśmiech Ten obracany monitor wymiata.


Ostatnia aktualizacja: 09.03.2016 07:20:39 przez Koyot1222
[#922] Re: Pixele, piksele

@Stoopi, post #919

Całkiem pomysłowe OK
[#923] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #910

Dziś lekko zmodyfikowałem planszę zawartą już w grze.
Retroguru nieśmiało napomknął coś o wersji 68k, będę cisnął temat
[#924] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #923

Nie wiem dlaczego ale to co robisz natychmiast przywołuje mi FEZa.
Nie twierdzę, że to jest jakoś szczególnie podobne...to chyba ta przejrzystość i "spokój" który z tych prac bije. Dobra robota!
[#925] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #924

Czego to ludzie nie wymyślą,
emulator NES dodający głębię 3D do starych pixlowatych gierek
jutjub
Widać, że jeszcze trochę kaszani, ale efekt platformówek IMHO znakomity.
.
[#926] Re: Pixele, piksele

@rePeter, post #925

MEGA zwlaszcza mega man i castlevania, niby takie prosty pomysl, a genialny :)
[#927] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #923

Moje boje z pixelowaniem - tym razem pierwszy level Alter Ego, bardzo wczesny wygląd.


Bardzo dużo może się zmienić. Po lewej wersja podpicowana po prawej wersja z preview (czyli z NES). Oba obrazki to 320x256x16.

Ale widzę że pixel art to ciężki kawałek chleba. Trzeba zadogodziny odsiedzieć. Masa rzeczy do zrobienia, jak złamanie powtarzalności muru robiącego za tło. Jest co robić w każdym razie.

Paleta zaczerpnięta z link, którą uważam za niesamowitą, ja to bym co najwyżej upichcił kolorów koderskich. Tam też są niesamowite dla mnie obrazki.

Sugestie nad czym warto popracować i czemu się przyjrzeć bliżej jak i krytyka mile widziana.
[#928] Re: Pixele, piksele

@rePeter, post #925

Jak na beta wersje to bardzo obiecujące. :)
Mówię o 3DNes.

Ostatnia aktualizacja: 10.03.2016 21:21:11 przez ZbyniuR
[#929] Re: Pixele, piksele

@asman, post #927

bardzo fajne, tylko ta czerwona cegla momentami pojawiajaca sie mi nie pasuje. roznorodnosc przednich cegiel juz jest ok (moze wiecej roznych pekniec by sie przydalo), a roznorodnosc cegiel w tle jak na moj gust nie jest najwazniejsza :)
[#930] Re: Pixele, piksele

@juen, post #929

Dobrze prawisz, popracuje jeszcze nad tym. Dzięki.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem