[#1141] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #1140

Czyli że znaczy się w owej gierce która na pewno już powstanie bo wyjścia innego nie ma, panowie graficy mogliby pprzygotować dla tak małych modeli np 3 poziomy wizualne. Każdy z nich zastępowałby poprzedni po osiągnięciu odpowiedniego poziomu odpicowania bryki i dokupieniu tajli. Najpier jakiś stock, potem wersja lepsiejsza a na końcu ful tuning, neony, spojlery, winyle.
A np tira jakiegos? Takiego Macka z dluga maska... Albo traktor. Taki czarny od Blendersow po tuningu. ;)
[#1142] Re: Pixele, piksele

@slay, post #1068


coś pięknego szeroki uśmiech
[wyróżniony] [#1143] Re: Pixele, piksele

@QkiZ, post #1142

Fiat 125p

[#1144] Re: Pixele, piksele

@miro_78, post #1143

Kiedyś miałem białego kanciaka, kwadrata, kredensa :D
To był prawdziwy "Król szos", rządził wszędzie a poddał się po prostu pospolitej rdzy.
Jak to mówią na allegro prawdziwy kruk

Narysuj białego i żeby się ruszał ok, racja
[#1145] Re: Pixele, piksele

@Vato, post #1144

Da się zrobić na biało ale aby się poruszał to najpierw musiałbym lepiej poznać tajniki obsługi programu pod Linuxa którego używam od 2 dni czyli GraFX2 dokładnie wersji 2.3 bo nie mogę znaleźć opcji umożliwiającej tworzenie animowanego gif-a.
Także cierpliwości :)
[wyróżniony] [#1146] Re: Pixele, piksele

@Vato, post #1144

Dziwne, że nikt jeszcze nie zrobił Syreny:



A Kant powinien być koloru kości słoniowej, a nie biały.
[wyróżniony] [#1147] Re: Pixele, piksele

@miro_78, post #1143

Miro, jeśli można, taka mała uwaga, spójrz na perspektywe w jakiej pixelujesz autko i na tylną jego szybę. W tym rzucie jakim robisz nie powinno być jej widać bo dziwnie to wygląda.
Coś takiego bardziej powinno być:


Odnośnie animowania w GRAFX2, na początku jak odpalasz program pyta się cienie czy leyer czy anim? Jeśli wybierzesz leyer to poprostu działasz na warstwach, jak anim robisz animacje (niestety juz nie na warstwach)
pozdro

Ostatnia aktualizacja: 18.06.2016 09:08:21 przez zeter
[#1148] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #1147

O nic się nie pyta i na dole mam tylko layer. Dziękuję trafną za sugestie.
[#1149] Re: Pixele, piksele

@miro_78, post #1148

Może kwestia wersji - ja mam 2.4 (macosx)
p.s. Miało być Ciebie a nie cienie :):)
[#1150] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #1149

polecam obadać aseprite (jest też na steam jak komuś wygodniej)
jest również darmowa wersja

piszę o tym bo program się fajnei rozwija a na osx ogólnie za różowo nie jest w temacie pixeledytorów
[#1151] Re: Pixele, piksele

@jokov, post #1150

A zgadzam sie, bardzo dobry! Troche przypomina mi starego flasha macromedi. Jego glowna zaleta to animacje na warstwach czy opcja onion skin. W wersji free nie ma mozliwosci zapisu projektu ale potestowaç warto.
[wyróżniony] [#1152] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #1151

[#1153] Re: Pixele, piksele

@softiron, post #1141

Faktycznie, to dobry pomysł.
Standard:
Tuned:
Race:





Ostatnia aktualizacja: 20.06.2016 09:56:31 przez Koyot1222
[#1154] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1153

Oł jes. Nie żebym jakoś naciskał ale... Odblokowałbym se go już w gierce ;)
P.S. Sugerowałbym kolor szyb w stockowym nieco inny żeby w tuned było widać że też ma oklejone folią.
P.S. 2 a czy w tym tygodniu nowy temat pikselozy? Bo jeśli tak to zgłaszam propozycję na samurajów, gejsze, ninja i ogólnie feudalną Japonię.

Ostatnia aktualizacja: 20.06.2016 12:58:24 przez softiron
[#1155] Re: Pixele, piksele

@softiron, post #1154

Nie dociągnąłem pixel carsów w zeszłym tygodniu z uwagi na wyjazd do końca. Dlatego wrzuciłem coś jeszcze dziś.
Ale od jutra, gejsze, ninja i samuraje, mogą być
[#1156] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1155

szybki test animacji, 126 "w akcji"
[#1157] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1156

Proponuję dorobić resztę rzutów i stworzyć autka do skidmarksów.Z waszymi umejętnościami
będą ładniejsze niż w oryginale i ich opony nie muszą być czarne.
Wymarzone byłyby polskie...
[#1158] Re: Pixele, piksele

@Mikrobi, post #1157

Skidmarksy mają załączone pliki do programu 3D. Byłby trochę problem rysować auta bo tam nie dość że rozdzielczość jest mała to jeszcze klatek przy każdym obrocie bardzo dużo. Dlatego zdecydowano się na "automat".
Koncepcja "Little Pixel Drag Race" jest dużo prostsza z bardziej naciskiem na "sim"
Przy maluchu zmieściłem się w 10 klatkach, ale jeśli pomnożyć go przez 3 wersje plus ewentualnie z 5 aut podstawowej klasy to robi się z tego nagle min 150 małych obrazków. Sporo z tym roboty, ale jak znam życie taka robota "to chłam" i "nie opłaca się robić na OCS/ECS"
[#1159] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1156

Świetne OK
[#1160] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1156

Genialny ten Maluszek OK miałem kiedyś podobnego
[#1161] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1155

Tydzień samurajów czas zacząć.
Na początek wojownik.

Lekko ożywiony
[#1162] Re: Pixele, piksele

@miro_78, post #1145

Jest taka stronka (znajdziesz na google), na ktora wrzucasz kilka obrazkow, i robi sie z tego gif na przyklad. I masz ruchomy obrazek.
[#1163] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1161

Domo arigato!
To z pamieci czy wzorowane na jakims obrazku/zdjeciu?
A gdyby tak katane lekko wygiac, rekojesc wyprostowac i domontowac mu choragiew na plecach?
A jakby na pierwszym obrazku mial daisho zatkniete za obi?
Taka mnie sie scenka rodzajowa widzi... Dwie w zasadzie.
Wzgorze,rozpiete biale parawany na tle ktorych general siedzac na zydelku obserwuje przebieg bitwy. W dloni dzierzy wachlarz sygnalizacyjny, obok klecza jego porucznicy, ochrona i z czolem do ziemi poslancy z rozkazami.

Dwa.
Samuraj popelniajacy seppuku. Rowniez biale parawany, biale kimona, za plecami stoi kaishaku z mieczem uniesionym do ciosu zeby zdjac mu glowe zanim zhanbi sie grymasem bolu na twarzy ;)
A jakby to jeszcze sie ruszalo w animacji gore a'la Moonstone...

Wiem, przepraszam, fajnie jest pisac jak sie rysowac nie umie.
Ad autka jeszcze. To moze zdobic 4,5 gora w wersji podstawowej gry a potem juz po osiagnieciu oszalamiajacego sukcesu komercyjnego gry kolejne wypuszczac jako data disk?
Jak nie OCS/ECS? A Bo to czekanie latami nam dziwne jest? Ja poczekam...

Ostatnia aktualizacja: 21.06.2016 16:12:04 przez softiron
[wyróżniony] [#1164] Re: Pixele, piksele

@softiron, post #1163

No dobra, ja dalej brne w temacie ścigałki pod pseudonimem ;) AmiRally :):). Po wielu próbach w końcu udało mi się zrobić ruch samochodu (narazie 90 stopni na 7 klatkach - wersja próbna.

Całość chce projektować na coś w stylu pomiędzy "Power rally" a "All terain racing" ale patrząc na moje boje z pixelowaniem samochodzików, gdzie zamierzałem zrobić garbusa a wyszedł 2CV, to może być z tym różnie… :):):)
[#1165] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #1164

Pięknie, pięknie!
Tu masz już do 180 stopni (ino cień se popraw) ;)



[#1166] Re: Pixele, piksele

@Vato, post #1165

idąc dalej tym torem jeśli trasa to byłyby czekpointy a nie okrążenia możnaby ją zrobić z góry na dół przesuwną i taki prosty trick do 180 w zupełności by wystarczył.
albo
Nie wiem jak zasobożerna jest taka animacja ale może dałoby się zciąć rzuty do co 45st co da 8 klatek na autko na pełne 360. W powyższym klatki 1,4,7

tak czy owak wygląda odlotowo.
[#1167] Re: Pixele, piksele

@Vato, post #1165

Ino raczej jasna sprawa, se przestawie se ;) naprawde odkrywcze ;)

Ostatnia aktualizacja: 22.06.2016 08:46:37 przez zeter
[#1168] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #1167

Odkrywcze jak... sedes
[#1169] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #1164

Pięknie OK
[#1170] Re: Pixele, piksele

@BULI, post #1169

Piękne, ale nadaje się raczej do działu "Grafika 3D".
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem