[wyróżniony] [#1201] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #1200

serwis też by był ;)


Architektóre będe rysował w rzucie izometrycznym.

p.s. POLSKA GOLA! 1-0 dla nas :):)
[#1202] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #1201

w jakim formacie powinienem zapisać pixeloze spod np gimpa żeby potem można ją było odpalić na Amidze i użyć do czegoś? coś mi sie IFF kołacze po głowie ale raz że nie widze, dwa to czyste domysły.
[#1203] Re: Pixele, piksele

@softiron, post #1202

tak do iff'a. tez dobrze sie obrazki konwertuje programem xnview, bardzo dobrze sobie radzi z iffem, bije tym na glowe wspanialego irfanview..
[#1204] Re: Pixele, piksele

@softiron, post #1202

Gimp zapisuje indeksowaną paletę bardzo dobrze do PNG. Mimo że ostatecznie jest to 24bit, to da się to bezproblemowo otworzyć w Personal paint pod amigą i konwertować z obciętą paletą np do IFF.
Xnview używałem i konwersja jest ok ale ostatecznie w pliku wyjściowym mamy naszą palete i "doklejoną" całą resztę palety 24 bit.
Z tego co przetestowałem to najlepiej Gimp=>PNG potem amiga PPaint=>IFF lub PNG

Przy czym w gimpie trzeba pamiętać że jak wyeksportujesz lub zapiszesz wielowarstwowy dokument gimpa do png to wszystkie warstwy projektu zostaną scalone. W przypadku gifa można sobie zrobić animację z poszczególnych warstw.
[wyróżniony] [#1205] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1204

samochodzik juz odpalil i wykonał pierwszy drift ;) Jeszcze dość pokracznie ale next time będzie lepiej ;)
[#1206] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #1205

widze, ze sie zawziales:DOK
[#1207] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #1205

ja pierdziu.... a tam stepy akermańskie... ale fajne :) sie kroi hicior.
[#1208] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #1205

Ej, super! OK
[#1209] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #1201

Moje pierwsze wrażenie - survival horror ?? pomysł Świat opanowany przez zombie i bezpiecznie na dachu
[#1210] Re: Pixele, piksele

@Vato, post #1209

Powiem tak. Grubas
[#1211] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #1205

No ładnie się to kręci OK
[#1212] Re: Pixele, piksele

@Vato, post #1209

Vato... ja chyba nie chce pić tego co ty...
W Oświęcimiu zdaje sie była/jest jednostka wojsk rakietowych... ponoc niektorzy wykorzystuja mieszanke paliwowa nie tylko do napedzania rakiet....
Twoj lokalny dostawca alkoholu jest moze z Oswiecimia? :D :D
[#1213] Re: Pixele, piksele

@softiron, post #1212

Co robią ludzie na dachu garażu?.. boją się zombich :) Przecież to oczywiste :D
Niestety w pracy mi pić nie wolno. Nie wiem kto wymyśla te głupie przepisy :P
[#1214] Re: Pixele, piksele

@Vato, post #1213

bo nie robisz tam gdzie ja...
właśnie miałem napisać co ma wspólnego kręcące się SUbaru z zombimi na dachu kiedy spostrzegłem do którego posta dałeś odpowiedź... także.. .ten teges.. no... musze zadzwonić do dostawcy z Oświęcimia żeby bardziej to rozcieńczał bo nie jest dobrze...
[#1215] Re: Pixele, piksele

@softiron, post #1214

OK
[wyróżniony] [#1216] Re: Pixele, piksele

@aszu, post #1206

:):) No zawziąłem :):), nie zależnie czy projekt wypali czy nie, swoje czynie dalej :) Niebawem nieco więcej na ten temat ;)
mały progress sceny z zombie.



pozdro!
[#1217] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #1216

Ludzie na dachu oglądają wyścigi a zombie łażą po torze i za ich rozjechanie kasa po etapie na rozwój auta OK
Tytuł "Nuklear Zombie Racing" ok, racja

Nooo i żeby było wszędzie czerwono i masakra

Ostatnia aktualizacja: 11.07.2016 16:01:00 przez Vato
[#1218] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #1216

:):) No zawziąłem :):), nie zależnie czy projekt wypali czy nie, swoje czynie dalej :) Niebawem nieco więcej na ten temat ;)
mały progress sceny z zombie.


OK Tak trzymać. Zaczyna wyglądać coraz przyjemniej. Przemyślałbym jedynie rzut gry, czy to ma być klasyczne izo, czy rzut z góry, czy bok/góra, w tej chwili brakuję nieco graficznej konsekwencji.

No i powodzenia w szukaniu niewolnika (kodera) do zakodowania gry
[#1219] Re: Pixele, piksele

@slay, post #1218

Dzięki, pewnie trafna uwaga choć trochę się nad tym zastanawiałem i ogólnie chodziło o widok bok/góra a budynki( akurat te) są izo ale to bardziej wynika z tego że tak stoją. Tak samo jest z autem raz jest w takiej pozycji a raz w takiej.


To samo będzie z budynkami. Tu na pewno "obróce" tą budke na parkingu bo rzeczywiście niezbyt tam pod takim kątem pasuje :)
Wydaje mi się że jeśli auto widzimu 360* to daje nam to troche swobody i że trzymam się w jakis ramach perspektywy ;) Co w.g. Ciebie najbardziej się teraz gryzie?
[#1220] Re: Pixele, piksele

@Vato, post #1217

Ami-Carma-Zombie-geddon
[#1221] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #1219

Wygląda dosko! Strasznie mi się podoba. A jeśli chodzi o servis to król może być tylko jeden! Wola Dzbądzka 13! :D
[#1222] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #1219

Ciebie najbardziej się teraz gryzie?


Moim zdaniem parking.
[#1223] Re: Pixele, piksele

@Tomski, post #1222

Zgadzam się, parking nie pasi do reszty, ale sama animacja samochodziku jest idealna :)
[#1224] Re: Pixele, piksele

@QUAD, post #1223

I mi trudno się z tym nie zgodzić :) Park maszyn do zmiany ;)
[#1225] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #1224

Apropos konwersji z PC... W starszych photoshopach(na pewno w 5.0 jest ten ficzer ;d) można eksportować directly do IFF, kiedyś, kiedy nie miałem dostępu do PPaint ładowałem taki obrazek w DPaint i ruszałem paletą.
[#1226] Re: Pixele, piksele

@redsPL, post #1225

Nawet nowszy Ps zapisuje do IFF (ale jakiś nie amigowy wyjściowo jest), w starszym nawet jest opcja Amiga IFF. Problemem jest jednak zapisywana paleta, zawsze 256 kolorów, czyli mamy naszą np 16 kolorową paletę i całą resztę dołączoną do palety. Można sobie potem "przyciąć" tę paletę do kilku bitów np amigowym PPaintem.
Używałem dość długo na 040 pod shapeshifterem PS5, bardzo fajny i całkiem wydajny. Problem zaczynał się przy większej ilości warstw przy obrabianiu zdjęć w wysokiej rozdziałce na 16mb fastu
[wyróżniony] [#1227] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1226

Tymczasem Perturbator po raz kolejny rozpieprzył pixel art'owym teledyskiem (kawałek muzycznie też niczego sobie):

https://www.youtube.com/watch?v=oTN6cGmH2yM

Chyba trzeba się przerzucić z robienia dem na teledyski
[#1228] Re: Pixele, piksele

@slay, post #1227

I skończy się pitulenie że animacja nie ma racji bytu an amidze, bo tylko 3d w asemblerze jest koszerne...
[#1229] Re: Pixele, piksele

@slay, post #1227

Ultra zajebiaszcze!
[#1230] Re: Pixele, piksele

@slay, post #1227

Mroczne, niepokojące.
Ja akurat nie przepadam za wywróconymi pentagramami, ale reszta bardzo fajna ;)






Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem