[#1231] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1230

Zajebisty ten cyberpunk... Grasz moze albo prowadzisz CP2020?
[#1232] Re: Pixele, piksele

@softiron, post #1231

Kiedyś grałem :) CP2020, nawet trochę prowadziłem. Fajny RPG który mi na długo został w głowie.
Na wczesnej wersji "silent dance" nawet chciałem żeby na samochodzie na kogucie było "NCPD" Night City Police Department
[#1233] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1232

I monowłókno zwisające z kciuka + karabin arasaki dymiący w lufy. Wszystko skąpane w neonowym poblasku gwiezdnej prądnicy mocy !!!
[#1234] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1230

Ja akurat nie przepadam za wywróconymi pentagramami


Ja nie przepadam za niewywróconymi, bo biała magia to samo złoooooooo :)


Perturbator - "She Is Young, She Is Beautiful ... "
[wyróżniony] [#1235] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1232

a to ja nadal mam ten luksus że prowadzę CP :)
Jak kiedyś wypuścisz album prac cyberpunkowych - biere w ciemno :)
[#1236] Re: Pixele, piksele

@softiron, post #1235

a to ja nadal mam ten luksus że prowadzę CP :)

He he :) Zazdraszczam... gdzieś mam chyba jeszcze wpiętą kartę ostatniej postaci. Jakiś były policjant ostatecznie najemnik.

Album... Może jak bym kiedyś zaprosił do współpracy forumowych wymiataczy To coś by z tego było.
Na razie jednoczesne grzebanie w 2 ami-projektach na raz, zupełnie mi wystarcza

Ostatnia aktualizacja: 18.07.2016 14:25:25 przez Koyot1222
[#1237] Re: Pixele, piksele

@agrajek, post #1234

Ja nie przepadam za niewywróconymi, bo biała magia to samo złoooooooo :)
Perturbator - "She Is Young, She Is Beautiful ... "



Tymczasem Perturbator po raz kolejny rozpieprzył pixel art'owym teledyskiem



http://www.ppa.pl/forum/strefa-tworcow/30887/pixele-piksele/2#m440822
[#1238] Re: Pixele, piksele

@slay, post #1237

A mnie muzycznie z Perturbatora najbardziej podoba się kawałek "Minuit" zmiksowany przez Dead Astronauts. Niestety ostatnio zauważyłem że z YT zniknął Mangowy klip do niego i są tylko wersje audio. :(

Muzyce robionej współcześnie ale w stylu lat 80ych, często towarzyszą klipy w stylu komiksowo/16bitowym.
[wyróżniony] [#1239] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1232

Nie wiem czemu ale ma to coś ze "spinnera" Syd'a Meada.
GAF dostarcza ponownie









#musiałem :)
[#1240] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #1239

Neo-Geo nigdy DOŠĆ !!! Forewer świetne i piekielnie trudne ok, racja
[#1241] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #1216

Samochody swietne niestety cala reszta wyglada jak na Atari ST, szczegolnie biedny jest "tor" jazdy. ok, racja
[#1242] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #1239

Metalowy ślimak jest super! Ale części od 1-3. Zwłaszcza 3, wielowątkowa, totalna rozpierducha, zamykająca dokładnie całą historię. Szkoda, że ci sami ludzie nie robią już następnych części.
[wyróżniony] [#1243] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1242

Polecam to.

Mam i kocham. Absolutnie :)
[#1244] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #1243

Uff to ja się już rozmaślam !!! Dzieciątka nie zobaczą barbi-czarodziejki w święta !!
BĘDzie Jatka !
[#1245] Re: Pixele, piksele

@Mikrobi, post #1244

O ile pamietam to mial byc watek o amatorskim pikslowaniu krok po kroku a zrobil sie brednioserial o pracownikach wielkich koncernow deweloperskich gier i niespelnionych marzeniach artystycznych Michala i Marka.


Panowie ZDECYDUJECIE sie wreszcie na konkrety, bo kolejne brednioseriale niczego nie wnosza do naszego srodowiska buuu!
[#1246] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #1243


Najleprzy OK
[#1247] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1246

Jak tak to proszę o offtopowanie wypowiedzi. Ta gra to legenda jeżeli chodzi o pixel-warsztat !
[#1248] Re: Pixele, piksele

@Mikrobi, post #1247

Święta racja :)
[wyróżniony] [#1249] Re: Pixele, piksele

@selur, post #1241

Dzięki za opinie. ;):) Tory jeszcze biedne bo w fazie tworzenia, na pewno musi dość sporo elementów graficznych, zróżnicowanie terenu, drzew, band. domów, nawierzchni aż po animowaną publikę… i to powstaje.
A tak by to mogło wyglądać w wersji mini demo :):) Tytuł SLIDE CARS rallycross :):) czyli zależy mi na jeżdzie bokiem ;) Czy uzyskanie podobnej fizyki do duże wyzwanie koderskie?? Czy jest to do wykonania, czy ma to sens?? ;)

Pozdro
[#1250] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #1249

Filmik zacny ale faktycznie uzyskanie takiej fizyki nie bedzie latwe a juz nie wspomne o samochodach "komputera". No chyba, ze to bedzie tylko 2 "zywych" graczy na split screenie.
[#1251] Re: Pixele, piksele

@selur, post #1250

o selurowi skonczyl sie bananOK
[#1252] Re: Pixele, piksele

@selur, post #1250

[#1253] Re: Pixele, piksele

@Vato, post #1252

Może dlatego że chodzi zupełnie o co innego??
[#1254] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #1253

A już myślałem, że o fizykę driftu przy grafice izometrycznej jak na filmiku...
ale skoro o co innego to i tak pytam "dlaczego?"
[#1255] Re: Pixele, piksele

@Vato, post #1254

owszem wyscigi ta sa ale ja tam zbytnio driftu nie widze...
[#1256] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #1249

Jak to mówią, nie myli się tylko ten co nic nie robi Bardzo dobrze, że próbujesz, nawet małe kroki przybliżają do nowego celu. Nawet jeśli nie będzie to gra, zawsze może być to ciekawa pikselkowa wstawka do nowego teledysku "Pixelnation". Na myśl przychodzą mi tu takie tytuły np. jak "Micro machines V3".
Brawo! OK
[#1257] Re: Pixele, piksele

@Vato, post #1254

Przykład podany przez Ciebie o tyle nie trafny że poza gatunkiem nic podobnego nie ma :) Ani ja tam nie widze driftu jak już wspomniał selur, widok też zupełnie inny więc odpowiedź na Twoje "dlaczego" z podanym linkiem do mm może brzmieć tylko - bo nie o to chodzi :)

To co chce osiągnąć to coś pomiędzy power drive, skidmarks a all terrain racing. Przy czym Koyot już wspominał jak powstawało skidmarks gdzie samochodzikami są modele 3d a nie sprity więc od strony koderskiej też na pewno inna bajka, przynajmniej tak mi się wydaje.

@Koyot dokladnie tak, samochodziki juz czekają na role w filmie :):) Jeśli zostaną też bohateami gry to nie wiem czy im woda sodowa do chłodnicy nie uderzy :):) Choć bardzo na to liczą :):)
pozdro.

Ostatnia aktualizacja: 20.07.2016 09:24:25 przez zeter
[#1258] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #1257

Chodziło mi o to, że na twojej animacji jest drift i o to że w Micro Maschines (filmik który zlinkowałem) jest kilku przeciwników komputerowych (a selur powiedział, że to będzie trudne do wykonania).

Dlatego zapytałem "dlaczego?".
Pewnie chodziło o kod tak?
[#1259] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #1257

W Skidmarks wydaje mi się że samochodziki to sprity pre-renderowane wcześniej, nie liczone w real time jako obiekty 3D z oświetleniem.
[#1260] Re: Pixele, piksele

@flops, post #1259

Zgadza się, tak jest w instrukcji do gry. Piszą jak ustawić imagine i potem wyrenderować wszystkie widoki
samochodu. Ostatnio prosiłem żebyście potem coś w nich podpixelowali , żeby były nowocześniejsze.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem