[#1381] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1380

Nie wiem jak Ty to robisz.
Powiedzmy tak, oryginalny wyglada ... jak wyglada (bez urazy - widac ze tam jest jakis ... "Conanoid" szeroki uśmiech )
No ale z Twoimi poprawkami ten gosciu nabral wyrazu - jestem pelen podziwu ze tyle detali jestes w stanie wcisnac w takie 32x32. Serio.
[#1382] Re: Pixele, piksele

@peceha, post #1381

Bez przesady, oryginał jest również świetny.
[#1383] Re: Pixele, piksele

@Hexmage960, post #1382

Zle sie wyrazilem:
oryginal byl swietny dopoki Koyot nie pokazal ze mozna jeszcze poprzeczke podniesc.
[#1384] Re: Pixele, piksele

@peceha, post #1383

Zgadzam sie. Powoli podnosze sie po ciosie psychicznym. Rum pomaga. ;)
Koyot to juz marka jest to nie ma to tamto.
2 wypikslowanych w sumie elementow stylem bym nie nazwal ale... Dzieki, dzieki, dzieki, takie slowa z ust mistrza :)
[#1385] Re: Pixele, piksele

@softiron, post #1378

trampolina brawo!
[#1386] Re: Pixele, piksele

@TechNineWonder, post #1385

Chciałem tylko podrzucić wam pewną inspiracje OK

KLIK!

Ostatnia aktualizacja: 05.01.2017 10:43:52 przez _arti
[#1387] Re: Pixele, piksele

@_arti, post #1386

Tę inspirację oglądaliśmy kilka stron temu :)
[#1388] Re: Pixele, piksele

@_arti, post #1386

[#1389] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1388

O, jest nawet PowerBook z MorphOSem :)
Ale w to że plakaty są wypikselowane, a nie przemaglowane jakimś filtrem to nie uwierzę...
[#1390] Re: Pixele, piksele

@recedent, post #1387

O, to sorka
[#1391] Re: Pixele, piksele

@_arti, post #1386

Skoro o inspiracjach mowa...
Zafascynowało mnie ostatnio Titan Souls (tutaj maleńki fragment mojego gameplayu)

Pal licho pixel art (któremu IMO bardzo blisko do tego co pokazuje nam Koyot) - gameplay jest genialny.

Jedno "życie", jeden pocisk i sami bossowie, z którymi należy się zmagać.
Jedno trafienie - trup. Tak w naszym przypadku jak i bossów (no tu niemalże - pierwszy strzał ich budzi, drugi czasem musimy wykorzystać by zdjąć z niego ochronę, po której anihilujemy go jednym celnym trafieniem).
Piekielnie trudna, satysfakcjonująca gra.
Prostota jej założeń może być inspirująca.
[#1392] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1388

Nie bardzo wiedziałem gdzie to upchać, może wrzucę tu.
Skończyłem poprawki większości elementów do gry Vilq. Z tego co przesyłał mi kolega Axiomat, gra już wstępnie wykorzystuje to co mu dostarczyłem. Elementy które przerobiłem to:
- całkowita zmiana elementów graficznych planszy, nowe klocki, nowe tło planszy
- całkowita zmiana elementów graficznych dynamicznych takich jak główny bohater, wrogowie, elementy do zbierania.

- poprawione tło główne menu gry
W zasadzie... tyle tego
Fajnie jak by chłopaki też się potem pochwalili co tam udało się im sklecić. OK Trzeba też ich po dopingować bo robią fajną robotę ale się się tym mocno nie chwalą

Ostatnia aktualizacja: 05.01.2017 14:31:20 przez Koyot1222
[#1393] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1380

no więc wziąłem tą paletę coś mi ją Pan pomniejszył... pogapiłem się na Twojego Conana jakieś 16h i narysowałem raz jeszcze.



I tak zostawiam. Rysowanie tych wszystkich chłopków do Potyczki w 6 rzutach to będzie niezła jazda :D :D :D
[#1394] Re: Pixele, piksele

@softiron, post #1393

Wydaje mi się, że gubisz gdzieś masę postaci. Chyba, że to efekt tego, że zaczynasz i kończysz rysować postać od głowy. A może lepiej od dołu? Wtedy zobaczysz, że podstawa takiej postaci powinna być dużo bardziej rozbudowana. Nie przejmował bym się odtworzeniem wszystkich 6 mięśni na jego brzuchu, w tak małej rozdziałce po prostu to zanika i nie powinno być istotne.
Narysowałem sobie Twoją postać najpierw bez cieniowania

Dopiero potem dodałem kilka szczegółów

I cieniowanie dopiero na sam koniec
[#1395] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1394

Hmm... Racja. Ćwiczyć,ćwiczyć, ćwiczyć.
[#1396] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1394

a, jeszcze jedna rzecz. Zauważ że przesunąłem środek ciężkości całej postaci, na początku wyglądała jakby trochę się przewracała. Wystarczy pochylić lekko całą postać do przodu wtedy będziemy mieli wrażenie jakby chciała krok zrobić
Mam nadzieje, że Ci się to przyda.
[#1397] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1396

po przespanej nocy jak na to patrze to ten mój Comar ma jakąś atrofię mięśni kończyn dolnych...
Uwagi cenne, zapamiętuję.

Koyot ty nie myślałeś o jakichś warsztatach tutaj z pikslowania... Wiem że coś tam podstawy opisywałeś wcześniej ale rzeczy typu rysowanie postaci w różnych rzutach i konfiguracjach itd itp... coś w stylu jak wypikslować Bitwę pod Grunwaldem używając tylko 10 kolorów :)
Chętnie bym coś takiego poczytał i obejrzał.
[#1398] Re: Pixele, piksele

@softiron, post #1397

(...)coś w stylu jak wypikslować Bitwę pod Grunwaldem używając tylko 10 kolorów :)
Chętnie bym coś takiego poczytał i obejrzał.

Też bym chętnie coś takiego zobaczył Moje umiejętności wcale nie są takie dobre, bo przewijają się tu i tam osoby o dużo większym, międzynarodowym talencie
Na pamięci USB leży mi tutek z postacią, ale nie mam kiedy go sensownie opisać łapki tylko 2 i ciągle grzebię w BSie. ok, racja
Jak się już z grubsza obrobię to skrobnę coś o rysowaniu postaci, no może nie jakoś fachowo ale o w miarę wygodnej metodzie którą ostatnio stosuję
[#1399] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1388

Podobne link

ale niepixleowane - się mi skojarzyło
[#1400] Re: Pixele, piksele

@WojT_GL, post #1399

To jest izometryczny pixelart, bardzo popularny

Bardzo fajny tutek izometryczny na przykładzie samochodu
[#1401] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1400

Zrobiłem szybkie zestawienie grafiki plansz.

Od lewej las, drzewa, domki, zwierzaki. Zima, śnieg, lód, wilki, brak zabudowań, ośnieżone drogi, latarnie. Miasto, dużo domków, stacje wydobywcze, rury odprowadzające ścieki, samochody, góry śmieci. Pustynia, elektrownie wiatrowe, brak zwierząt, skały i piaskowe robale dużo płytsza rzeka, mniej wody na ekranie.
Mam nadzieję, że to będzie fajne urozmaicenie Przygotowałem praktycznie ok 12 mapek każdego rodzaju terenu.

Ostatnia aktualizacja: 12.01.2017 09:14:03 przez Koyot1222
[#1402] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1401

Piękne szeroki uśmiech
Intrygują mnie te "piaskowe robale" OK

Krokodyle i skorpiony mutanty raczej nie wchodzą w grę co?
[#1403] Re: Pixele, piksele

@Vato, post #1402

Będzie "mutant" na planszach miasta ze ściekami pojawi się np duży zmutowany atakujący krabik Piaskowe robale niestety będą tylko elementami tła tak jak rozbite spodki na pustyni
Chcieliśmy żeby jakoś te "strefy" miały swoje unikalne rzeczy.
[#1404] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1403

Myślę, że na pustyni rzeka powinna być węższa, płynąca środkiem wyschniętego koryta. Ale pewnie trzeba by było więcej tilesów na to zużyć.
[#1405] Re: Pixele, piksele

@recedent, post #1404

Rzeka będzie/jest dużo węższa na pustynnych planszach. Dodatkowych klocków niestety nie ma gdzie już upchnąć Zostawiłem sobie tylko 2 małe miejsca rezerwowe gdyby coś nam jeszcze ostatecznie do głowy wpadło
[#1406] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1403

Będzie "mutant" na planszach miasta ze ściekami pojawi się np duży zmutowany atakujący krabik


OK

Ostatnia aktualizacja: 12.01.2017 11:49:44 przez BULI
[#1407] Re: Pixele, piksele

@BULI, post #1406

Tzn. nie będzie to "boss", bo jednostka "krabik" jest wielkości normalnej przeszkadzajki. Znajdzie się ich trochę, więc można będzie się nimi nacieszyć
[#1408] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1400

A czy kojarzycie Manga Cars?
https://www.google.co.uk/search?q=manga+cars
[#1409] Re: Pixele, piksele

@ZbyniuR, post #1408

Widziałem to kiedyś, jednak zastosowanie tak rozległej paletki barwnej raczej wyklucza to do zastosowań technicznych w grach. Dałbym radę co najwyżej w statycznych obrazkach.
Ale jako ciekawostka ładne
[#1410] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1409

jednak zastosowanie tak rozległej paletki barwnej raczej wyklucza to do zastosowań technicznych w grach


Na Amidze. Robiąc gry na (niekoniecznie już) currentowe maszynki ilością kolorów kompletnie nie trzeba się przejmować od dawna. Także w pixel arcie.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem