[#1471] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #1469

Mocno inspirowane Tronem.Świetne!
[#1472] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #1469

WOW - No mają rozmach, i świetna muza. :)
[#1473] Re: Pixele, piksele

@ZbyniuR, post #1472

[#1474] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #1473

Grudzień 2018?
[#1475] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #1473

120 000 Funciaków... To na szybko jakieś 610 800 zł. No, dosyć poważny budżet jak na "pikselkową" grę. OK
[#1476] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1475

Ja mysle, że gra uzbiera min. 240 tyś (pułap Xbone).
Czy to dużo?
To cholernie mało!!! Dobry produkt musi mieć odpowiedni budżet, artystów, środowisko pracy (twórczej).
Ty, swoją droga, też mógłbyś być częścią zespołu tworzącego gry z takim (i większym) budżetem.
Liczę, że w końcu zobaczę cię w creditsach gry, o której będzie głośno nie tylko w amigowym światu.
(Tak, wiem, Fruity itp, liczę jednak na coś "większego" kalibru, na platformach, które nie ograniczają twórców w ich kreatywności)
[#1477] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #1476

He he szeroki uśmiech No, teraz doszedł jeszcze Hermes i Wilq
Nie wiem jak Juen to widzi, ale ja ograniczeniami "środowiska klasycznego" nie jestem jakoś mocno przytłoczony. Może ze względu fascynacji środowiskiem twórców grafiki C64, amiga nadal wydaje mi się sporym polem do działania. Cały czas odkrywam coś nowego, nawet wracając o starych pomysłów udaje mi się zrobić coś na nowo.
Miałem trochę doświadczenia z "profesjonalnym gamedevem", niestety, nie miło wspominam
[#1478] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #1473

My fszysko fersztejen, ale...
To nie jest pixel art (wg mnie)...
A gra? 120kilo to dużo jak na gre na kickstarterze. Mimo to trzymam kciuki.
[#1479] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1477

Ja ilekroć myślę o amidze jako starociu włączam dema na c64 i też widzę że nic nie liznąłem jeszcze.
Scena jest fajna jak masz fajnych kumpli w zespole i robicie coś razem.Bez kumpli to tworzenie na złom
[wyróżniony] [#1480] Re: Pixele, piksele

@Mikrobi, post #1479

Mysle ze to chyba nie problem wbic sie w jakas grupe? Osobiscie jestem zdania ze najtrudniej znalezc grafikow... przynajmniej w naszym teamie mamy z tym problem. W zasadzie teraz potrzebujemy jeszcze ze dwoch (bo jeden juz jest) do nowej gry i nie ma za bardzo kogo :(
[#1481] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1477

Hmn..to jest ciekawe.
Celeste od Matta Thortona (twórcy Towerfall Ascension).
Ciekawe jest styl autora. Pixel art, który prezentuje jest bardzo, hmn, oldschoolowy by nie powiedzieć prymitywny. Spełnia swoją funkcję idealnie, jest śliczny ale faktycznie bliżej mu do tego co znamy z 8-bitów, niż ma to miejsce w innych, dzisiejszych, grach, w których pixel art sięga wyżyn stylu, prezentując jakość nn do osiągnięcia na starszych (nawet pokroju Neo-Geo) maszynach (vide Iconoclast, Owlboy czy Enter the Gungeon) /choć to akurat względne, nadal to co widać w Metal Slug, KoF-ach czy Garou zamiata banią/.

A wracając do Celeste. Gameplay miażdży. Uber precyzyjny, morderczo trudny (w stylu super Meat Boya) platformer ma okazję zarządzić!

Edit

Okazuje się, że Celeste z trailera to wersja na currentowe maszynki tego co autor przygotował na wspominane w tym wątku Pico-8!!!
Tutaj możecie w to zagrać :)

Ostatnia aktualizacja: 23.02.2017 17:40:19 przez michalmarek77
[#1482] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #1481

Śliszne! OK

Swego czasu dyskutowaliśmy z Juenem nad "pogrubieniem" pikseli poprzez mniejszą rozdzielczość lub dublowanie punktów. Jakoś nie dało się wypracować czegoś sensownego i na razie porzuciliśmy temat
[#1483] Re: Pixele, piksele

@Axi0maT, post #1480

"Osobiscie jestem zdania ze najtrudniej znalezc grafikow"

koderzy nie maja grafikow, graficy muzykow a muzycy nie znaja koderow - taki wezel gordyjski
[#1484] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Pixele, piksele
[#1485] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Pixele, piksele
[#1486] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Pixele, piksele
[#1487] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Pixele, piksele
[#1488] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Pixele, piksele
[#1489] Re: Pixele, piksele

@Axi0maT, post #1480

Axi0macie, to jest właśnie najczęstszy błąd programistów niedoświadczonych w gamedev'ie. Nie wiem, dlaczego tak się większość upiera przy tym, że koniecznie trzeba mieć grafika(ów ) już na starcie? Wiele razy było nawet i na naszym forum powiedziane, że jeśli programista ma jakiś pomysł (lub dostarcza mu go scenarzysta), to niech po prostu poszuka grafiki w sieci, albo wytnie na żywca z jakiejś gry nie martwiąc się na razie o copyright. Niech stworzy coś, co będzie miało ręce i nogi, a wtedy znajdzie się i grafik, który cudzą grafikę podmieni na swoją. Szukanie grafika do czegoś, co jest tylko pięknym zamysłem, albo co gorsza, sam programista, czy grupa tworząca nie wiedzą nawet jak gra ma wyglądać, nie jest ani trochę zachęcające. Piszę to szczerze, bez ironii i złej woli.
[#1490] Re: Pixele, piksele

@Vato, post #1487

Tak w ogołe to zrobiono port z Celeste Pico-8 na 3DSa. W (smile) Basicu.
Celeste na 3ds

To może ktos rabnie to w Amosie :P
[#1491] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Pixele, piksele
[#1492] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Pixele, piksele
[#1493] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Pixele, piksele
[wyróżniony] [#1494] Re: Pixele, piksele

@Umpal, post #1489

Uwazam dokladnie tak samo jak ty. Roznica jest taka ze ja mam juz dwie gry na koncie i w sumie obie wygraly rok po roku Game Dev Compo na Retro Kompie w Gdansku. Wyglada wiec na to ze jako ekipa potrafimy cos tam zrobic. Koyot nas wspiera, ale jego mozliwosci przerobowe sa ograniczone. Mozliwe ze kolejni graficy zainteresuja sie projektem jak bedzie bardziej namacalny ale jesli ma sie od poczatku ekipe ktora zna sie na rzeczy to jest duzo latwiej zaplanowac wieksza produkcje (a w taka celujemy). Co innego angazowanie ludzi w projekt ktory jest tylko w glowie i konczy sie straconym czasem, a co innego jak sie juz ludzie znaja na rzeczy i wiedza co i jak chca zrobic... Nie uwazam ze pozjadalismy wszystkie rozumy ale mysle ze nasze doswiadczenie pozwala juz nam szukac konkretnych ludzi do konkretnych zadan w projekcie bez syndromu obiecywania gruszek na wierzbie.

Ostatnia aktualizacja: 23.02.2017 21:13:08 przez Axi0maT
[#1495] Re: Pixele, piksele

@Axi0maT, post #1494

Ja ogolnie zauwazylem jeden powtarzajacy sie problem.
Jest pelno zdolnych projektantow, grafikow, muzykow, programistow i koderow ale wszyscy oni nie sa chetni do prac zespolowych. Kazdy chce koniecznie zrealizowac wylacznie swoj projekt i ani mysli dolozyc sie do innego.
No az ze w pojedynke, to mozna zrobic Agenta Lux'a lub co najwyzej Tales Of Gorluth III (jak sie ma kase na cudza grafike i muzyke) to pozniej wlasnie wszystko ciagnie sie... latami.
[#1496] Re: Pixele, piksele

@Axi0maT, post #1494

To nieco zmienia postać rzeczy. Czy daliście konkretne ogłoszenie? Takie przypominające formą np. z pixelation.org lub pixeljoint.com tutaj na forum lub gdzie indziej?
[wyróżniony] [#1497] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Pixele, piksele
[#1498] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #1490

Trochę świeżych pikseli

Jakiś czas temu myślałem o tych wszystkich próbach przeniesienia Mario na poletko amigowe. Stąd pomysł "Marian&Leszek". Przy okazji rozważań przy poprawianiu grafiki Boxx3, chciałem sprawdzić czy w 16 kolorkach i przy klockach 16x16 dało by się jakiś sensowny temat wypracować. Jest to też praca koncepcyjna przy wypróbowaniu kilku rozwiązań o których myślę do platformówki "R3D".
A teraz, czas zakopać się w swojej norce i kończyć poprawki do BSa...
[wyróżniony] [#1499] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1498

Ahhhh, jak zawsze piękna kreska, I like it!!! No i widze że znów futrzaki! :) U mnie też już nowy pomysł i nowe pierwsze pikselki ale tym razem w 8 kolorach :):) będzie mrocznie :)
[#1500] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #1499

To podrzucaj tutaj, jakieś skrawki chociaż OK
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem