[#1] Tanks Furry - informacje
Witajcie!
Zadecydowaliśmy, że Tanks Furry powinien mieć swój osobny wątek na forum co by nie wypełniać wątku dodatkowo o moich wypocinach.
Wiem, że często było tak, że po szumnych zapowiedziach produkcje umierały albo ginęły w mrokach dziejów. Chcieli byśmy przełamać tę "tradycję". Watek nie będzie reklamą podsycającą nowomodny "hype" ale luźną zbieraniną informacji na temat powstającej gry.

Podsumowując, produkcja chyli się ku końcowi. Aktualnie żonglujemy wersją 0.5-0.6
Mamy spory kamień milowy już za sobą w postaci dodania opcji gry na 2giego playera w kooperacji z pierwszym. Gra posiada już docelowe menu wyboru i ponad 30 grywalnych plansz, docelowo zwiększymy ich ilość plansz dla 1i 2 graczy do ponad 40stu. Gra posiada już włączone ograniczenie ilości żyć i dużo bardziej złośliwe jednostki nieprzyjaciela. Co w połączeniu z przemyślanymi misjami powinno zapewnić dużo zabawy na długie zimowe wieczory ;)
Tak na marginesie, postanowiliśmy w końcu nazwać nasz "tim", zasadniczo i pobieżnie to teraz firmujemy się już "PROJECT R3D". Jest to odnośnik do wcześniejszego projektu który nas trochę produkcyjnie przerósł... do którego chcemy jednak wrócić bogatsi o doświadczenia aktualnej produkcji. Ale to w bliżej niezaplanowanej przyszłości ;) Trzymajcie kciuki.


- Poprawiony kod
Juen wyprodukował szybki kod, który dobrze porusza grę już na procesorze 020. Gra nie wymaga AGA, ale potrzebuje min 1mb pamięci. Bardzo możliwe, że ostateczna wersja uruchomi się na 500tce z jeden mb. To chyba rozsądne wymagania :D
- Poprawione grafiki
Rzecz która spędza mi najwięcej snu z powiek, starałem się aby grafika była jak najlepsza i w wielu momentach animowana. Udało mi się wiele rzeczy porawić, jak to wyjdzie ostatecznie zobaczymy, staram się nie przesadzić tak jak to było w przypadku "seventh daughter". Grafika ma być czytelna i prosta. Aktualnie jestem na etapie poprawiana powerupów i specjali... oraz nowych wybuchów.
- Oprócz świetnych SFX Marcina zwanego Doomerem, mamy kilka ciekawych nowych utworów w grze, napisanych specjalnie dla Tanks Furry przez Simonea Bernacchia zwanego JMD, który zgodził się nam udostępnić swoją twórczość za darmo.
Gdyby ktoś chciałby wspomóc naszą produkcję utworami pasującymi do Tanks Furry, to jesteśmy nadal otwarci. Możemy odwdzięczyć się stosownym wpisem do credistsów, późniejszym "fame", lub podziałem fanek w gruppies ;)




- Powstaje animowany trailer gry, powinien być miłą niespodzianką. Tu pomoc zaoferował nam kolega Zeter. Dziękujemy! :D Trzymamy kciuki za finał!

Na dzień dzisiejszy to tyle :)

Ostatnia aktualizacja: 04.12.2015 10:59:35 przez Koyot1222
[#2] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #1

[#3] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #1

COOP MODE:

[#4] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #3

brawo! elegancja grancja!
[#5] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #3

Bosko to teraz wyglada.
[#6] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #3

Gratulacje duet Koyot & Juen! A pomyśleć, że niedawno znawcy na eXecu nazwali tą grę "gniotem". Taki internet, ludzie oceniają po pozorach.

Wasza gra wygląda fantastycznie! Z przyjemnością w nią zagram. Ale jest chyba single mode? W tej chwili nie mam z kim pograć.
[#7] Re: Tanks Furry - informacje

@Hexmage960, post #6

Spokojnie ;) Jeśli jesteś singlem, też pograsz :) Dopracujemy ok 40 plansz w tym trybie. Gra bazuje na 3 dominujących otoczeniach, zaczynamy od pustyni, potem lasy i na końcu dla wytrwałych, miejska dżungla ;)

Ostatnia aktualizacja: 04.12.2015 11:48:36 przez Koyot1222
[#8] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #7

SUPER! :D

Gdyby była wersja RTG to w ogóle wspaniale by było .
[#9] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #1

Wygląda to i zapowiada się świetnie :) Mam nadzieję że do wcześniejszego projektu też uda się wrócić i go skończyć.
[#10] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #1

OK
[wyróżniony] [#11] Re: Tanks Furry - informacje

@Hexmage960, post #6

Dzieki!

Czytalismy ten watek ( dla zainteresowanych - http://www.exec.pl/wydarzenie.jsp?nid=6585&Tanks_Furry_ ). Opinie sa rozne i dopoki nie kazemy kazdemu grac w ta gre to nie ma sie co przejmowac - co kto lubi. Mi zawsze tankow brakowalo na Amidze.. a tak sie zlozylo, ze Koyot takze chcial zrobic tego typu gre. Niezadowolonych na pewno bedzie jeszcze mnostwo osob, ale mam nadzieje ze przynajmniej uszczesliwimy jakas grupe uzytkownikow wydajac nowa gre na Amige. mamy wiele jeszcze pomyslow, ale by nie przeciagac wydania gry zakonczymy na tym co zrobilismy i pozostawimy je na Tanks Furry 2 ;)

Po tym projekcie planujemy kolejne, a takze powrot do pracy nad R3D, ktora jest duzo bardziej skomplikowana do zrobienia i nie chodzi tutaj glownie o kod, a fabule, mechanike, plansze i bardzo zlozona grafike postaci i przeciwnikow. Na ten temat swego czasu wymienilismy juz tone mejli z Koyotem. Ciesze sie, ze zawiesilismy chwilowo tamten projekt, by w miedzyczasie moc zrobic cos szybszego od poczatku do konca.

Gra powinna byc ukonczona w pierwszym kwartale 2016 roku :) Teraz najwiecej roboty ma Koyot, zeby gra sie nie ograniczala tylko do pykania plansz, a dostala odpowiednia oprawe w postaci intra i zakonczenia :)

Ostatnia aktualizacja: 04.12.2015 11:58:58 przez juen

Ostatnia aktualizacja: 04.12.2015 11:59:53 przez juen
[#12] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #7

To super! Jeśli uda się Wam zrobić 40 plansz to z tą grafiką spokojnie możecie szukać wydawcy, bo gra jest komercyjnej jakości. Ja chętnie przetestuję tą grę na mojej A1200. Myślę, że będzie to hicior! OK

Pamiętam jak w dzieciństwie grałem w Czołgi na konsoli u kolegi Szymona. I bardzo mi się ta gra podobała.
[#13] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #11

Super, czekam na wersję finalną. Mi tam też zawsze tanków brakowało, i nawet kiedyś zacząłem portować wersję z megadrive, która jest portem z NES. Pracę porzuciłem jak zobaczyłem że pracujecie nad własną wersją, nie ma co robić tego samego :)
[#14] Re: Tanks Furry - informacje

@asman, post #13

Staraliśmy się odtworzyć Battle City w miarę możliwości dorzucając elementy "od siebie". Możliwe, że udało nam się stworzyć grę która będzie miała w sobie ducha pierwowzoru ale zaproponuje kilka ciekawych nowych rozwiązań, no i multi na 4rech :D Czas pokaże czy gra przyjmie się na turniejach około-amigowych ;) To przede wszystkim da nam obiektywną informacje czy planować dodatki do gry a może i nawet w przyszłości TF2.
[#15] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #1

Świetna robota, to będzie przyjemność zagrać w Waszą grę.
[#16] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #14

Dyskoteka powerupów :) Teraz dużo czytelniej wyglądają.
[#17] Re: Tanks Furry - informacje

@Gżegżółka, post #9

Cały czas myślimy o tym aby powrócić do R3D ;) Ale to spore technicznie wyzwanie.


Ostatnia aktualizacja: 04.12.2015 14:34:05 przez Koyot1222
[#18] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #3

OK

wypowiedzi z Execa nalezy ignorowac, poniewaz dla nich prawo grawitacji nie istnieje a ich nowoczesne krazowniko-lotniskowce potrafia przenosic sie w czasie
[#19] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #1

Ładnie wygląda, przywodzi mi na myśl gry z Nintendo, może przez tę kolorystykę. Pewnie na MorphOS-ie zagram sobie tylko przez emu?
[#20] Re: Tanks Furry - informacje

@KM, post #19

gra pisana jest w assemblerze pod HW klasyka wiec jedynie emulacja wchodzi w gre
[#21] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #1

Brawo Panowie!!! OK
[#22] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #1

Naprawdę piękna rzecz. Can't wait!
[#23] Re: Tanks Furry - informacje

@Hexmage960, post #6

A pomyśleć, że niedawno znawcy na eXecu nazwali tą grę "gniotem"
Proszę o wymienienie przynajmniej dwóch z nich, którzy tak napisali.
W przeciwnym razie jeśli tego nie uczynisz będę musiał Ciebie publicznie nazwać kłamcą.
[#24] Re: Tanks Furry - informacje

@Leon, post #23

moge ja ? link 1 komentarz od cacodemon ...Dnaczego wymagasz przynajmniej 2 ?
[#25] Re: Tanks Furry - informacje

@sunater, post #24

W sumie to faktycznie falszywy alarm, bo jedynym krytykujacym jest kakałdemo szeroki uśmiech
a to nie jest nawet 0,5% tych co zagrali.
[#26] Re: Tanks Furry - informacje

@selur, post #25

Kakaodełmon nie tylko na Execu brylował swoimi błyskotliwymi wypocinami.
[#27] Re: Tanks Furry - informacje

@sunater, post #24

Słuchajcie, nie ma się co licytować, bo tak naprawdę nie ma o co. Robicie reklamę komuś kto może nie orientuje się w temacie albo gry nie lubi. Jest to mało istotne w tym wątku. Możliwe, że sam robi swojego klona Battle City, możliwe. że będzie lepszy niż nasz, niech mu się wiedzie dobrze. To była by już kolejna ami gra. OK

Ostatnia aktualizacja: 05.12.2015 19:39:30 przez Koyot1222
[wyróżniony] [#28] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #1

Hej, od kiedy zobaczyłem /zagrałem w to na RK/LE odrazu wiedziałem że chłopaki zrobią kawał dobrej gry, same demo jest bardzo miodne. Dlatego zaproponowałem zrobienie kolejnego filmiku z seri pixel nation z tą grą w roli głównej i mam nadzieje nie zawiode ;) Cała przyjemność po mojej stronie ;) !
[#29] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #27

"Możliwe, że sam robi swojego klona Battle City"

ej no bez takich... predzej Amiga stanie sie najlepsza platforma do grania (pffff...) , niz trole zaczna robic gry.

[#30] Re: Tanks Furry - informacje

@sunater, post #24

Jeżeli ktoś używa zwrotu "znawcy na eXecu" to ma na myśli przynajmniej parę osób. Prawda jest taka, że poza samym cacodemonem nikt negatywnie nie wyraził opini na temat samej gry. Nie mam też o to do niego pretensji jak wiadomo każdy ma swój gust a o gustach się nie dyskutuje. Mam jedynie pretensje do Roberta, że po raz kolejny pisze nieprawdę. Jeżeli kogoś nie lubisz z eXeca to pisz śmiało. Wszyscy jesteśmy ludźmi i można się jakoś dogadać lub też nie.

Co do samej gry to chętnie pograłbym w nowszą odsłonę.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem