[#391] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #272

Ponadto jest stworzony specjalny argument by pozwolic uruchomic gre na MC68000, o ile sie ma 1MB CHIP + 0,5 FAST. specjalnie ukryty, gdyz jest to slimak straszliwy :) natomiast jest dodany z mysla o projekcie, tej HC000 o ktorej czytalem wczoraj, co ma miec 50MHz..


Jaki to argument?
Bo na ACA500 (000 @ 14 MHz i FAST) powinno być całkiem grywalnie?

Ostatnia aktualizacja: 01.03.2016 11:45:14 przez Jacques
[#392] Re: Tanks Furry - informacje

@Jacques, post #391

a500
[#393] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #392

Dzięki, sprawdzę na ACA500 dziś wieczorem i podzielę się wrażeniami OK
[#394] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #392

Argument a500 nie działa
Próbowałem:
tf -a500
tf a500

...i za każdym razem otrzymuję ekran z "MC68020 CPU NOT FOUND".
[#395] Re: Tanks Furry - informacje

@Jacques, post #394

looknalem w kod i potwierdzam, argument to
a500


sam go uzywalem testujac wczesniejsze wersje, ale jeszcze sprawdze dokladniej moze jutro :)
[#396] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #395

OK, dzięki, czekam na wieści OK

Na ACA500 jeszcze nie próbowałem, ale na A600 2 MB Chip, 9.5 MB Fast nie działa w każdym razie (wersja pudełkowa).

Ostatnia aktualizacja: 01.03.2016 19:38:47 przez Jacques
[#397] Re: Tanks Furry - informacje

@Jacques, post #396

na takiej a600 wlasnie odpalalem :) osiaga jakies 50-60% szybkosci
[#398] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #397

Może inna binarka z grą
[#399] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #397

Pograłem troszkę (przeszedłem około 8 etapów solo) i jedyna rzecz, którą bym poprawił to czas pojawiania się czołgów komputera po zestrzeleniu - teraz bezpośrednio po ustrzeleniu czołgu pojawiają się następne. Wprowadziłbym niewielki odstęp czasowy między zestrzeleniem czołgu wroga i jego ponownym pojawieniem na polu bitwy.

Można by też było jakoś oznaczać trafianie cięższych czołgów. Obecnie jest tylko efekt dźwiękowy, przydałby się też i wizualny (np. rozbłysk czołga na biało - jak w grze "Ruff'n'Tumble")

W związku z uwagą zapytam, czy planujecie jakieś patche do gry do ściągnięcia z poprawkami i usprawnieniami?

Ogólnie gra wygląda ładnie i jest bardzo miodna. Gratulacje! OK
[#400] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #397

Pisałem już w wątku o MiST, ale napiszę i tutaj - Tanks Furry działa na MiST i jest bardzo zgrabnym kawałkiem softu. Gratuluję i dziękuję .

Dziś z synem sprawdzę multiplayerowość
[#401] Re: Tanks Furry - informacje

@Hexmage960, post #399

W związku z uwagą zapytam, czy planujecie jakieś patche do gry do ściągnięcia z poprawkami i usprawnieniami?


Będziemy zbierać informacje od użytkowników, na razie mamy ich niewiele. Do czasu wydania "box" skupiliśmy się na wyeliminowaniu rażących błędów utrudniających rozgrywkę. Mamy świadomość, że mogliśmy coś przeoczyć, jednak staraliśmy się oddać do publikacji produkt dopracowany, nie potrzebujący na chwilę obecną poprawek.
Będziemy czekać, zobaczymy co się okaże

W odpowiedzi na #400

Dzięki za info! Właśnie o taki pozytywny odzew nam chodzi! OK

Ostatnia aktualizacja: 02.03.2016 08:22:23 przez Koyot1222
[#402] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #401

gdyby ukazal sie TF 2, to przede wszystkim dobrze by bylo uzyc 32 kolorow ok, racja
[#403] Re: Tanks Furry - informacje

@selur, post #402

Jeśli więcej kolorów znaczy jeszcze lepiej, to popieram ok, racja
[#404] Re: Tanks Furry - informacje

@selur, post #402

Z takimi "udogodnieniami" to fajna sprawa, niestety możemy rozbić się o twarde skały wymagań Nie chciałbym obiecywać czegoś na czym zupełnie się nie znam.
[#405] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #401

Oczywiście rozumiem, że zgłoszeń musi być więcej by wprowadzić postulowane poprawki lub usprawnienia do gry.

Mój post był jak najbardziej pozytywny. Wersja BOX jest przygotowana z najwyższą starannością. Zaproponowałem tylko dwie niewielkie zmiany, które moim zdaniem uczyniłyby rozgrywkę jeszcze atrakcyjniejszą.

Mam pytanie - ile należy zestrzelić czołgów w trybie Solo by przejść etap? Wiem, że zapalają się gwiazdki, ale często etap kończy się zanim wszystkie zostaną zapalone.

Pytanie drugie - czy z gry można przejść do menu? Póki co nie znalazłem takiej opcji.
[#406] Re: Tanks Furry - informacje

@Hexmage960, post #405

Mam pytanie - ile należy zestrzelić czołgów w trybie Solo by przejść etap?

Rożnie, na każdym etapie. Nie ustalaliśmy stałej ilości. Na początku powinno być mniej, potem więcej na każdą planszę.

czy z gry można przejść do menu? Póki co nie znalazłem takiej opcji.

"Pause" pod "P" a potem klawisz "escape", lub po prostu niszczymy własny radar.

Ostatnia aktualizacja: 02.03.2016 13:21:51 przez Koyot1222
[#407] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #406

Dziękuję za tip z tym skrótem klawiszowym - bardzo elegancko rozwiązane.

A tak przy okazji przyznam, że ja własny radar zniszczyłem przez pomyłkę (nie wiedziałem, że to mój) na pierwszym poziomie, bo po zniszczeniu wrażych czołgów obecnych na planszy misja się nie zakończyła

Instrukcję przejrzałem pobieżnie, ale nie znalazłem informacji o celu misji w Solo (jest informacja, że własny radar należy chronić).

Moim zdaniem warto wyświetlać informację ile czołgów zostało do zniszczenia.

Ostatnia aktualizacja: 02.03.2016 13:29:39 przez Hexmage960
[#408] Re: Tanks Furry - informacje

@Hexmage960, post #407

Instrukcję przejrzałem pobieżnie, ale nie znalazłem informacji o celu misji w Solo (jest informacja, że własny radar należy chronić).


Przeczytaj ją niepobieżnie.
[#409] Re: Tanks Furry - informacje

@Hexmage960, post #407

Instrukcję przejrzałem pobieżnie, ale nie znalazłem informacji o celu misji w Solo (jest informacja, że własny radar należy chronić).

Należy niszczyć wrogie czołgi, do czasu aż wyspa będzie wolna


Moim zdaniem warto wyświetlać informację ile czołgów zostało do zniszczenia.

Zapalające się ikonki zaliczonych "zestrzeleń" są orientacyjne. Odwrotny mechanizm niż w Battle City
[#410] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #409

ikonki te maja najwiekszy sens przy grze w CO-OP. wtedy mozna wytknac koledze lub kolezance, ze jest łajzą i ma mniej zabitych wrogów :P
[#411] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #409

Mala uwaga do instrukcji: czcionka moglaby byc troche wieksza co poprawiloby komfort czytania, jest tez doslownie kilka literowek a raczej wyrazow, w ktorych ktos zjadl po literce.

Testy na prawdziwym sprzecie zrobie dopiero za jakis czas, pod WINUAE nie zaliczylem zadnej zwiechy a na szybkich ustawieniach A1200 (fastest possible), gra zpierdziela jak strus pedziwiatr
[#412] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #410

Mam małą uwagę odnośnie pakowania. Sporo czasu, energii i materiałów zajmuje tak przygotowanie wysyłki. Może łatwiej i taniej będzie wysyłać w takich kopertach jak to kurierzy mają bez dodatkowych taśm/papierów?
[#413] Re: Tanks Furry - informacje

@selur, post #411

Tak jak napisałem, wersja BOX została przygotowana należycie. Mi też gra działa bez zarzutu.

Mile przyjąłbym jednakże usprawnienia wersji 1.0 w jakiejś tam przyszłości.

Ja póki co nie mam z kim pograć multiplayer, a pewnie największy miód jest w tym trybie.
[#414] Re: Tanks Furry - informacje

@Tomski, post #412

Wysyłaliśmy kiedyś w tekturowych kopertach, potem samych kopertach bąbelkowych i w obu przypadkach wiele przesyłek przychodziło uszkodzonych.
Dlatego zostało to zmienione na pakowanie warstwowe.

Ostatnia aktualizacja: 02.03.2016 15:07:33 przez A2
[#415] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #1

Gratulacje !!!
Dostałem, swoją kopię, ciesze się niezmiernie, bo czekałem jak większość na finalną wersję box. To spora radość dostać tą grę i liczę na kolejne produkcję.

Ostatnia aktualizacja: 02.03.2016 17:27:15 przez cossack
[#416] Re: Tanks Furry - informacje

@cossack, post #415

Mam i ją :)
Syn zabrał od razu magnesik a żoną mówi że pewnie będzie fajne bo lubiła tkanki na pegasusie
I plakat fauny

Razem z retrokompem stanowi fauny prezent na dziś więc czytam a zagram w weekend

Dzięki chlopaki
[#417] Re: Tanks Furry - informacje

@A2, post #414

Teraz przesylka byla zapakowana solidnie i nie ma sensu tego zmieniac.
[#418] Re: Tanks Furry - informacje

@WojT_GL, post #416

Dobra
W grę nie grałem ale jeden mankament muszę wytknac :)
Instrukcja
Ładna, kolorowa, fajne graficzki.... Ale kurcze czy ktoś ją przeczytał przed wydrukowanie? Literowki błędy plus dwukrotnie pojawiający się opis pola startu gracza :) nazwa party na ktorym pokazano demo jest prawdlowo napisana w angielskiej wersji a w polskiej juz blednie :) jako że mam styczność z korekta tekstów takie rzeczy po prostu mi się rzucają w oczy i mnie rażą. Szkoda że nie jest idealnie :) w tf2 lub kolejnej produkcji warto też ten element dopiescic :)
[#419] Re: Tanks Furry - informacje

@WojT_GL, post #418

Błędy podnoszą wartość kolekcjonerska ;)
[#420] Re: Tanks Furry - informacje

@WojT_GL, post #418

bylismy swiadomi bledow, ale juz pospiech zeby to wydac i zmeczenie. w ostatnie dwa miesiace produkcji gry to jak do niej siadalem to juz byla dla mnie bardzo monotonna. dopiero ostatnio zajawka na ta gre mi wrocila jak ciupalismy DM w 4ch :)

poprawimy sie :)
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem