[#91] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #90

Działa! Działa! Działa! OK
[#92] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #91

Świetna robota! Czekam na release!
[#93] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #84

A odnośnie angielskich tekstów:

002 - But one day out nowhere showed up invaders

Ja bym to poprawił na: But one day, the invaders from nowhere arrived. (Pewnego dnia pojawili się intruzi znikąd).
[#94] Re: Tanks Furry - informacje

@Hexmage960, post #93

nie. zle. przede wszystkim powinno byc out of nowhere oraz inna kolejnosc wyrazow. jak kojot napisal, cale tlumaczenie juz dostal. poprawione oraz przeczytane przez kilku anglikow wiec to chyba konczy temat.
[#95] Re: Tanks Furry - informacje

@Hexmage960, post #92

chcialbym tylko powiadomic, ze gra jest skonczona w 91%
[#96] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #95

brawo! Czekamy, czekamy i życzymy dalszej werwy do pracy OK
[#97] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #95

jak bedziecie w nieskonczonosc ja ciagle dopracowywac, to moze zamiast tanksow wyjdzie sim city jakies szeroki uśmiech
[#98] Re: Tanks Furry - informacje

@selur, post #97

To miało być śmieszne, może motywujące?
[#99] Re: Tanks Furry - informacje

@selur, post #97

szczerze to simcity wydaje sie byc banalne do zakodowania :)

z tf juz nie przesadzamy, jednak przez to mam obawy ze jacys ludzie beda zawiedzenie, ze cos jest inaczej niz mysleli, albo moglo byc lepiej. ale chcemy sie skupic na skonczeniu projektu juz takim jakim jest by moc zajac sie kolejnymi grami.

jesli ta gra sie spodoba to mamy mnostwo pomyslow do TF2, gdzie kod powstalby od nowa przez co na start wykorzystywalby ciekawsze rozwiazania :) kazdego dnia jestem madrzejszy o jeden dzien w tworzeniu oprogrowania i tak w kolko od 20 lat :)

tak offtopowo co mi sie marzy stworzyc, a pewnie nigdy nie zrobie juz tego
- gra w stylu civ 1 / colonization
- gra w style dune 2
- gra w stylu dungeon master / ishar
- gra w stylu r-type czy innego shootera (jest tego troche na SNESa np.)

chociaz teraz z grafika i pomyslami Koyota to kto wie.. tylko czas nie pozwala za bardzo
[#100] Re: Tanks Furry - informacje

@selur, post #97

Spokojnie
Widzę że apetyty zaostrzone szeroki uśmiech Patrzę sobie i wątek z tym tematem to praktycznie ponad 1400odsłon!
Gra w ponad 90% skończona, 42 plansze single/coop, 15 plansz versus, regulowany poziom trudności. Kilka niespodzianek. Grafiki praktycznie już nie przybędzie, opanowujemy sprawy menusów, zakończeń itp. Mamy korektę tekstów, na dniach zostanie wprowadzona.
Duże brawa dla Juena który zrobił do tej gry sporo fajnych narzędzi. Pracę nad planszami dało się pewnie zredukować ponad 50%, nie mówiąc już o kodzie który był dopasowywany praktycznie z marszu.
Ostatnie 3 miesiące to szybki galop, ostatnią wersję TF którą przesłał mi Juen oznaczyłem numerem "30"(w sumie jest tego sporo więcej), grafika ostateczna którą sobie podsyłaliśmy to już 35 odsłona OK
Gmail pokazuje że przeleciało już ponad 500maili!! Zarówno luźnych dywagacji co do wyglądu i działania gry jak i technicznych wymian zdań W międzyczasie wyszły kwiatki w postaci złego zgrywania się elementów, mniejszych błędów, lub ograniczeń z którymi musieliśmy sobie poradzić
To niby tylko rok pracy

Ostatnia aktualizacja: 31.12.2015 08:50:41 przez Koyot1222
[#101] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #99

Co do nowych projektów, ja nadal bardzo chętnie OK
[#102] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #100

No jeszcze nie gratuluję, bo nie chcę zapeszyć, ale cieszę się, że potraficie się solidnie zabrać do roboty i przybywa nam ludzi,którzy sensowne rzeczy tworzą (hardware, gry, dema, czasopisma, zloty itp), zamiast klepaać w superfroga, kitrać amigi w szafach i kłócić się na forach ;)

Ostatnia aktualizacja: 31.12.2015 08:59:22 przez twardy
[#103] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #99

Spokojnie, dokończcie brakujące 9% Tanks Furry. Z niecierpliwością czekam, by zagrać w Waszą grę!

Jeśli chcecie by Wasza gra przykuła na dłuuuugo to powinniście udostępnić również edytor plansz.

Odnośnie ambitnych planów - nie jesteś sam, ja też je mam i podejrzewam, że jest nas więcej. Praktyka pokazuje, że duża gra to lata pracy. Słyszałem to z wywiadu z twórcami gry Uropa 2.

Jak uporam się z moimi problemami to spróbuję pomóc w ziszczeniu tychże planów. Na razie niestety współpraca mi się nie układa.

Cieszę się, że udało Wam się napisać wspólnie grę mimo tak wielu przeciwności. To duże osiągnięcie.
[#104] Re: Tanks Furry - informacje

@Hexmage960, post #103

Tak, najważniejsze że 10% czasu tworzenia gry już za nimi. Teraz pójdzie z górki.
[#105] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #99

Ambitne plany widze OK
Zrobcie sami jeszcze ze dwie mniejsze produkcje dla treningu, a moze pozniej sie pomysli o nastepcy Dungeon Mastera w wiekszym gronie (u mnie lochow dostatek ale kisze je na hdd jak inni amigi po szafach)
[#106] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #99

- gra w style dune 2


Biere w ciemno!
[#107] Re: Tanks Furry - informacje

@sordan, post #106

hehe to tylko mrzonki, ale zobaczymy. na pewno cos po TF bedzie, ale to jeszcze zdecydujemy i na pewno Was po tym informujemy.

tymczasem dzis przeslalem do Koyota do testow TF w wersji BETA, wyszlismy juz z alfy, oznacza to, ze o ile cos nam nie odwali jeszcze to pozostaly juz tylko testy (i podmiana credits screena).

po pomyslnych testach i ewentualnym odbugowaniu (na prawdziwej amidze, bo na winuae nie bylo zadnych problemow, gra nie zawiesila sie ani razu) z mojej strony nastapi jeszcze optymalizacja kodu i przygotowanie releasu (obecnie jest to plik wazacy prawie 2mb zamiast uzywajacy zewnetrzne pliki). po spakowaniu bardzo mozliwe, ze gra sie zmiesci na jednej dyskietce.
[#108] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #107

Potwierdzam. Zupdejtowany screen tytułowy :) Z najświeższej, jeszcze gorącej "bety".

Wypatrzone wcześniej. Dziś kilka mniejszych poprawek w planszy multi.

Dziękujemy za doping!
Dziękujemy wszystkim którzy może nie brali udziału czynnego w tworzeniu gry ale służyli nawet dobrym słowem, precyzyjnym okiem i poradą. OK To także bardzo wartościowe, utwierdza w przekonaniu że warto :)

Ostatnia aktualizacja: 04.01.2016 14:45:15 przez Koyot1222
[wyróżniony] [#109] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #108

To ja zupdejtuje screena z 1 postu gdzie Koyot wspominał o trailerze. Niebawem będzie goto ;)


Ostatnia aktualizacja: 04.01.2016 15:56:28 przez zeter

Ostatnia aktualizacja: 04.01.2016 15:58:18 przez zeter
[#110] Re: Tanks Furry - informacje

@zeter, post #109

prosze mi zarezerwowac egzemlaprz super ekstra kolekcjonerski ze wszystkimi bajerami i numerem "1" :)
[#111] Re: Tanks Furry - informacje

@zeter, post #109

oj :) grałbym i to bardzo, a zwiastun chętnie obejrzę :)
[#112] Re: Tanks Furry - informacje

@zeter, post #109

Kibicuję projektowi - jeszcze wersję polską - poproszę !
[#113] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #108

Ja już czekam na pełną wersję. Czy cena ostateczna już jest potwierdzona? Warto pomyśleć o ładnym pudełku, dodatkach itp. W świecie retro takie rzeczy mają znaczenie, nawet jeśli podnoszą cenę . Dla oszczędnych może być zawsze wersja ADF/DMS/LHA do pobrania z netu, lub przesłana na email.

Pozdrawiam,

Azz

Ostatnia aktualizacja: 04.01.2016 18:28:18 przez Azzorek
[#114] Re: Tanks Furry - informacje

@Azzorek, post #113

Jeszcze do końca nie potwierdziliśmy wszystkiego.
Na pewno chcielibyśmy zaprezentować ostateczną grę w ładnym pudełku typu DVD z kolorowym nadrukiem.
Dziś zrobiłem projekt nalepki na dyskietki dla TF, ale ostatecznie zależy jeszcze od tego czy Juenowi uda się upchać grę na taką amigową dyskietkę.
[#115] Re: Tanks Furry - informacje

@Piotr Myszkowski, post #112

Gra korzysta z czcionek bez znaków diakrytycznych.
Ale polski manual powinien chyba rozwiązać sprawę ew lokalizacji gry.
[wyróżniony] [#116] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #115

tekstu jest tyle co kot naplakal. pare zdan w intro i outro (intro mozemy zawrzec w instrukcji po polsku). szkoda bedzie robic osobne wersje, lepiej niech sie spreaduje jedna :)
[#117] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #116

Gdzie jest największy problem z upchnięciem tego na jednej dyskietce? Tzn., co zajmuje Wam najwięcej miejsca? Gfx? Sfx? Mapy?
[#118] Re: Tanks Furry - informacje

@teh_KaiN, post #117

narazie nie ma zadnego problemu, bo jeszcze tego nie robilem, gra zajmuje lacznie z buforami 1800kb wiec mysle, ze bez problemu po spakowaniu wejdzie na dyskietke 880kb :)

--

edit: po szybkich testach, spakowana gra powinna zajmowac okolo 0,5mb :)

Ostatnia aktualizacja: 04.01.2016 20:32:02 przez juen
[#119] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #116

OK. Dzięki!
[#120] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #118

po szybkich testach, spakowana gra powinna zajmowac okolo 0,5mb

Juen: zostaje sporo miejsca na upakowanie animacji Zetera/PN!

Za grę też trzymam cały czas kciuki i na pewno zakupie wersję "wypas".
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem