[#211] Re: Tanks Furry - informacje

@Sir_Lucas, post #210

Dzięki wielkie!
W manualu zostawiłem sporo miejsca na podziękowania dla wszystkich, którzy nie brali udziału w tworzeniu gry, ale aktywnie bardzo nas wspierali. Macie miejsce jak w banku :D
To bardzo dobre co robisz. OK
[#212] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #211

Pójdzie na A600 z fastem?
[#213] Re: Tanks Furry - informacje

@zorkadar, post #212

Jeśli na karcie fast jest choć 020 to bez problemu. Juen dosyć długo walczy z 000, ale ciągle 1:0 dla 500tki :(

Ostatnia aktualizacja: 13.01.2016 07:29:42 przez Koyot1222
[#214] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #213

No właśnie nie ma, trzeba będzie wyciągnąć A1200 z szafy:)
[#215] Re: Tanks Furry - informacje

@zorkadar, post #214

Zważywszy na to, ile Juen musiał mojej animowanej grafiki upychać na jednym ekranie, to bardzo rozsądny wybór OK
[#216] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #215

Mimo całej swojej dozgonnej miłości do Amigi nie mogę kilku rzeczy wybaczyć. Słowa z trailera "Works on any Amiga" oraz "020 processor, 1MB chip required) przeczą sobie nawzajem. "Any Amiga" to "każda Amiga", a za taką rozumiem gołą A500 z 0,5MB RAM-u.
Mam także wrażenie (mam nadzieję, że mylne), że grafik mocno czerpał inspiracje z serii Gier Advance Wars. Obym się mylił. Jeżeli jednak mam rację, to warto byłoby o tym gdziekolwiek wspomnieć.
Wydawanie gry na CD (wiem, taniej, szybciej, trwalej) i dołączanie do niej naklejek na dyskietki - wtf? Szczerze, wolałbym wersję dyskietkową (wbrew pozorom, są one jeszcze do dostania - wystarczy poszukać) i dodatkowo płytę CD jako backup, a nie odwrotnie. Jak dla mnie - fajnie, że coś powstaje, ale wersja pudełkowa to lekki przerost formy nad treścią.
Pozostaje mieć cichą nadzieję, że następne nowe gry na Amigę nie będą tylko stylizowanymi na retro przeróbkami (nawet pisanymi od nowa) gier z poprzedniego stulecia (przypominam, że mamy 2016).
A teraz lećcie we mnie, hejty :P
[#217] Re: Tanks Furry - informacje

@Drakon, post #216

Pozostaje mieć cichą nadzieję, że następne nowe gry na Amigę nie będą tylko stylizowanymi na retro przeróbkami (nawet pisanymi od nowa) gier z poprzedniego stulecia (przypominam, że mamy 2016).

Biorąc pod uwagę, że po pierwsze w grach „wszystko już było”, a po drugie pisząc na Amigę w 2016 mimo wszystko masz sprzęt o możliwościach z 1992, nie wiem czego się spodziewasz.
[#218] Re: Tanks Furry - informacje

@Drakon, post #216

[#219] Re: Tanks Furry - informacje

@Drakon, post #216

A jakie mają być gry na Amige w 2016? Przeciez Amiga to sprzęt sprzed trzech dekad, retro jak w pysk strzelił. Nowoczesne gry? Jest mnóstwo (tanich) zabawek, na których takich gier jest na peczki. Po co na sile starać się kopiować currentowe gry, skoro na Amidze one zawsze będą mniej lub bardziej paskudne i nigdy tak fajne jak na bieżących sprzetach. Amiga to królowa pixelartu, 2d i scrollingu w 50Hz. Niech tak zostanie. Inspiracja AW jest wyrazna ale gra broni się sama, gameplay'u gry Intelligent Systems nie kopiuje wiec nie wiem o co te halo...CD, który się nie bootuje to trochę zawód, ale świetnie się sprawdza jako backup. Ta edycja specjalna to głównie ekstrasy i możliwość posiadania gry w formie fizycznej.

Ostatnia aktualizacja: 13.01.2016 12:22:16 przez michalmarek77
[#220] Re: Tanks Furry - informacje

@Drakon, post #216

Ale o co chodzi? Działa na dowolnej Amidze wyposażonej w min. 020. Znasz Amigę, w której tego (bądź lepszego) procesora nie da się zainstalować?

Ja za "każdą Amigę" rozumiem gołą A1000 z 256kB RAMu i co mi zrobisz?

Twoje wrażenie, że grafik inspirował się Advance Wars jest słuszne, sam się do tego przyznał. Nie wiem czemu stwierdzasz "obym się mylił" - nie lubisz tej serii?

Gra wydana jest na CD i moim zdaniem zupełnie niepotrzebnie te naklejki. Od razu znajdą się malkontenci, że skoro już naklejki udało się wyprodukować to dyskietka to mały pikuś. Tales of Gorluth naklejek nie ma i nikt nie narzeka.

Wersja pudełkowa powstała, bo było zapotrzebowanie. Dobra wiadomość jest taka, że nikt (a w każdym razie nic mi o tym nie wiadomo) nie został zmuszony do jej kupna, a twórcy gry wcale na niej nie zarabiają. Gra będzie równocześnie do pobrania za darmo (niestety bez najklejek na dyskietki - za to rzeczywiście zdecydowany minus).

To tyle hejtu ode mnie. zbanowac
[#221] Re: Tanks Furry - informacje

@Drakon, post #216

dziekujemy za opinie :)

nie do konca przypilnowalismy wszystkich tresci i przez pospiech jest taki babol jak "any amiga" :) (moglismy uniknac tego, bo ludzie nam to co poraz wytykaja, mimo wszystko jasno napisane jest ze z 020...)

juz pisalismy na temat dyskietek, ze oczywiscie da sie je zdobyc, ale podnioslo by to cene produktu koncowego, zawodnosc (reklamacje?). powtorze jeszcze, ze gdyby gra bylaby docelowo na a500 to na pewno dyskietka bylaby w zestawie, a ze jest to gra glownie na a1200, cd32 czy rozbudowana a600 to te urzadzenia maja natywnie mozliwosc podpiecia cdromu wiec gra na plycie cd to nie taki dziwolag znowu, PONADTO na cd znajdzie sie wiecej rzeczy, tj. adf, dmsy, postaramy sie tez o wersje ktora od razu mozna by odpalic na PC...

obydwoje z Koyotem chcielismy razem i z osobna stworzyc tanki na amige, mi takiej gry brakowalo wiec nie jest to kolejny klon czegos co juz powstalo, tylko luzna adaptacja znanej gry z famicoma i snesa :)

Ostatnia aktualizacja: 13.01.2016 12:28:33 przez juen
[#222] Re: Tanks Furry - informacje

@Drakon, post #216

Mam także wrażenie (mam nadzieję, że mylne), że grafik mocno czerpał inspiracje z serii Gier Advance Wars. Obym się mylił. Jeżeli jednak mam rację, to warto byłoby o tym gdziekolwiek wspomnieć.

Temat który przewija się ciągle...
Zauważ że wszędzie pojawia się informacja, że gra graficznie podobna jest do Advance wars, byłem już nawet posądzany że grafika którą zrobiłem od zera jest żałosną konwersją grafiki AW. Proponuję prześledzić mój wątek o pikselach gdzie jest sporo kolejnych faz powstawania grafiki do gry. Bardzo miło mi że ktoś porównuje moje wypociny do AW, ale nie jest to konwersja, zrzynka a tylko luźna stylizacja.

Wydawanie gry na CD (wiem, taniej, szybciej, trwalej) i dołączanie do niej naklejek na dyskietki - wtf?

Co do wydania na płycie... Nie zmuszamy Cię do kupna gry na płycie, cały czas wiadomo że gra będzie za darmo w sieci. Jeśli taka Twoja wola, ściągnij i graj na czym chcesz.

Pozostaje mieć cichą nadzieję, że następne nowe gry na Amigę nie będą tylko stylizowanymi na retro przeróbkami (nawet pisanymi od nowa) gier z poprzedniego stulecia (przypominam, że mamy 2016).


My też sobie i Tobie tego życzymy, naprawdę. Dużo nowych gier, dużo lepszych od Tanks Furry, jak najwięcej. OK
[#223] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #222

Koyot, Yuen - dziękuję za normalne wypowiedzi.

Co do grafiki - nie pisałem, że mi się nie podoba. Wręcz przeciwnie. Miałem na myśli jedynie fakt, że mam nadzieję, że nie jest zerżnięta z AW, bo gdyby była - przydałaby się informacja.

A inspiracja to inna sprawa - i wygląda świetnie.

W filmie jednak zmieniłbym to "any Amiga", bo jednak wprowadza trochę w błąd.
Co do dyskietek - ok. Rozumiem, że macie tyle chętnych, że zakup 500 dyskietek odpada ;)

Po prostu dobra robota, a te małe prztyczki - to tylko małe prztyczki.
Ale jak widać, wystarczy się słowem odezwać i już "zbanować go" się pojawia - co tylko świadczy o autorze, który to wstawił, że nie jest w stanie trzymać nerwów na wodzy :)
[#224] Re: Tanks Furry - informacje

@Drakon, post #223

Co do dyskietek - ok. Rozumiem, że macie tyle chętnych, że zakup 500 dyskietek odpada ;)


Z nalepkami to chodzi o to, że:
1. od początku z Juenem odrzuciliśmy sprzedaż dyskietkową ze względu na dużo większe problemy logistyczne.
2. Nalepki tak naprawdę są po to, żeby Ci co korzystają z napędu mogli nagrać grę na dyskietkę i dać koledze jak za dawnych czasów bez internetów ;)
[#225] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #224

No i teraz rozumiem.
Jest gdzieś dostępna muzyka w formacie mod?

OK
[#226] Re: Tanks Furry - informacje

@Drakon, post #225

a... to... to jest ciekawe pytanie. Autorem muzyki jest Simone Bernacchia znanym pod nickiem JMD. Jest w formacie MOD. Niestety na te chwilę nie mam informacji czy mogę jego muzykę udostępnić, ale zapytam i wrzucę info.

Ostatnia aktualizacja: 13.01.2016 13:45:28 przez Koyot1222
[#227] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #224

Jak dla mnie, brak dyskietek w wydaniu to nie problem, rozsądne podejście.
Dołączone naklejki za to stanowią doskonałe rozwiązanie by każdy, kto zrzuci sobie grę na dyskietki, miał poczucie oryginalności wydania tychże OK
Także: nie psioczyć

Ostatnia aktualizacja: 13.01.2016 14:53:43 przez Jacques
[wyróżniony] [#228] Re: Tanks Furry - informacje

@Jacques, post #227

Psioczy tylko jedna osoba, ktora jest kropelka w oceanie, wiec nie ma sie co w ogole przejmowac.

Obojetnie co by nie zrobili to ten co mial psioczyc i tak bedzie to robil:

[#229] Re: Tanks Furry - informacje

@Drakon, post #216

Mnie tez nie podoba sie plyta CD zmiast dystkietki, ale niestety dyskietki nowe ciezko dostac a placic handlarzom po 10zl za nowa dyskietke, zeby pozniej sprzedawac box za 30zl nie wchodzi w rachube.
Teraz 1Mb Chip to juz w zasadzie standard wiec o czyms takim jak 0,5 RAM powinnismy juz dawno zapomniec, co jak co ale 512kb na Amidze to potwarz.
68020 jak na taka gre to faktycznie troche duzo ale przynajmniej plynnosc jest bardzo dobra wiec jest ok. Ostatecznie grafika faktycznie bardzo podobna do AW i w sumie chyba za bardzo, bo wszyscy o tym wspominaja, ciezko to ocenic, ja mam tylko zastrzezenie co do ilosc kolorow moglyby byc 32 a nie 16.
Najlepsze gry powstaly w latach 90tych i jakos nie widze sensu w portowaniu nowych gier z PC na Amige. No niestety nie ta klasa sprzetu i wymagan.

Uwazam, ze w przypadku klasyka nalezy postawic na "powrot do korzeni" w lepszym wydaniu, niz rzucac sie z motyka na ksiezyc np. porty Nova Codera, ktory wlozyl gigantyczna ilosc czasu w bezsensowne portowanie gier 3D z Pc, ktore na Amidze chodza jak KUPA , po co to? na co to komu? zeby garstka mogla sie pochwalic patrzcie odpalilem Quaka na moim 68060? Bezsens. Jak Next-genowcy chca, to niech sobie portuja co im sie zywnie podoba ale my ta droga isc nie powinnismy


Tak czy siak, TF nie jest perfekcyjna, ale w tej chwili najlepsza gra jaka ukazala sie po kilku ciekawych pozycjach jak Putty Squad, Solid Gold czy Enemy Tempest i daleko zostawia w tyle to co sie ukazywalo ostatnimi czasy, w szczegolnosci dziwactwa takie jak "Tales of Gorluth" ktory jest drozszy, makabrycznie badziewiasty i ma duzo duzo wieksze wymagania sprzetowe.
Team Ju&Ko wykonal dobra robote i jesli beda rozwijac swoje projekty to mysle, ze wczesniej czy pozniej wypuszcza jakiegos hiciora ok, racja
[#230] Re: Tanks Furry - informacje

@sordan, post #228

Widzę, że masz jakąś manię/pasję* wklejania obrazków z Internetu na fora.
Cóż. Ja temat zakończyłem (czekam jeszcze na info o muzyce), ale Ciebie, widać, nadal coś boli.
Może to pomoże (przepraszam, nie lubię wklejać obrazków na fora jako komentarz): http://allegro.pl/masc-na-bol-dupy-lek-na-wszystkie-problemy-swiata-i4839051203.html
[#231] Re: Tanks Furry - informacje

@selur, post #229

Ahem, najlepsze gry na Amige powstawały na początku lat 90-tych. Najlepsze gry video powstają dzisiaj.
#sorry_musialem
[#232] Re: Tanks Furry - informacje

@Drakon, post #230

Szczyt bezczelnosci. Jedyna osoba ktora cos boli w tym watku to jestes ty. I to ty wysylasz mi masc na bol dupy, osobie ktora zakupila wersje box z miejsce i ktora ma wielki szacunek do Juena i Koyota? Dobre kolego. Skoro ja potrzebuje jednej masci to ty powinienes wykupic caly ich stock. Zostalo 8971 sztuk, powinno ci starczyc w sam raz.
[#233] Re: Tanks Furry - informacje

@Drakon, post #230

https://www.facebook.com/HigherEclectic/videos/449702755223706/ na cos takiego sie natknalem nie dawno, nie wiem co jak i skad, moze znajomy JMD :)
[#234] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #221

Ja mam pytanie odnośnie optymalizacji.
Czy gra już jest zoptymalizowana i nie widzisz już szans na optymalizację tak by gra chodziła płynnie na A500 z 1mb chip. Czy to po prostu wymaga znacznej ilości czasu jak i zmian w kodzie ?
[#235] Re: Tanks Furry - informacje

@sordan, post #232

No popatrz. Więc może ja jestem jedną jedyną osobą, która po prostu pisze, co uważa, zamiast słodzić wszystkim. Ja po prostu nie lubię wzajemnego poklepywania się po plecach i mówienia "jacy my wszyscy jesteśmy zajeb**ści".

Słowa leciutkiej krytyki bolą? No trudno, po to ona jest. Prawdziwych krytyk cnota się nie boi, jak to mówią.

PS Nie wiem, po co pisałeś, że jesteś "Osobą, Która Zakupiła Wersję Box Z Miejsca"... Czy to wg Ciebie powód do dumy?

Gra jest po prostu ok, grafika fajna (dobrze, że nie zerżnięta, muzyka fajna, pomysł z CD taki sobie, z naklejkami nietrafiony). Jednak bardziej niż sama gra cieszy mnie fakt, że są ludzie, którzy jeszcze robią coś na Amidze/dla Amigi, zamiast marnować czas wklejając jakieś durnowate obrazki na fora.

Pozdrawiam, kończąc temat, bo szkoda czasu.
[#236] Re: Tanks Furry - informacje

@sordan, post #232

Może i Krzysztof Drakon Odachowski ma jakieś swoje zdanie i uwagi do tego projektu, lecz jego trollowa natura nie pozwala mu na cywilizowany dialog. Po prostu niektórzy już tak mają, że na odległość lubią szczekać...
[#237] Re: Tanks Furry - informacje

@movin, post #236

No właśnie widzę, kto lubi szczekać. Trochę to przykre, jak łatwo jest pisać o kimś że jest trollem i "szczeka". Może jakieś piwo razem? Rozwiejemy wtedy wątpliwości...

@Juen, dziękuję, przekopuję właśnie sieć pod kątem tych *mod-ów :)
Pozdrawiam!

Ostatnia aktualizacja: 13.01.2016 15:23:09 przez Drakon
[#238] Re: Tanks Furry - informacje

@asman, post #234

kod musialby powstac w inny sposob, a gra stracic na grafice, w tym momencie na ekranie monitora co klatke (zapewniajac full animacji) pojawia sie okolo 500 bobow o wielkosci min 16x16

gre bym musial troche wybebeszyc i oczywiscie daloby sie, ale w pewnym momencie stwierdzilismy, ze lepiej zakonczyc juz prace nad TF i zajac sie czyms lepszym i bardziej rozbudowanym

Ostatnia aktualizacja: 13.01.2016 15:27:19 przez juen
[#239] Re: Tanks Furry - informacje

@movin, post #236

No wlasnie zauwazylem, ze w tym watku jak i w innych w ktorych sie wypowiadal jego trollowa natura daje o sobie znac, dlatego pasuje i trolla juz futrowac wiyncy niy byda :)

Swoja droga na pewno Krzysztof Drakon Odachowski wybiera sie na kilka party w tym roku wiec bedzie mial szanse wreczyc mi masc na bol dupy osobiscie OK
[#240] Re: Tanks Furry - informacje

@Drakon, post #237

Ech, Tanks Furry skupialo wokół siebie tylko zajebistosc, aż do teraz. Ludzie dajcie spokój, trochę krytyki i delikatnego marudzenia nie zawali świata. Pyskowki i naskakiiwanie na siebie w tym wątku jedynie smrodu TF na tym portalu dostarcza.
Dajcie spokój, zagrajcie lepiej w coś :P
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem